מגן מסך לטסלה

ערכת ניקוי Teraglove (24.95 דולר) בעלת עיצוב דו שכבתי לניקוי טביעות אצבע, כתמים, אבק ומוך ממסכים גדולים כגון מסך המגע המרכזי של טסלה. מצויד באספקה של צינורות חסונים, כללנו גם כרטיס מוליך ומטלית לניקוי מסך דגם S. מגן זה מיועד למסכי דגם S וקל לשימוש עם מעט זהירות.

קל להתקין את מגן המסך בהתאם להוראות זכוכית מחוסמת באיכות פרימיום 9H לדגם טסלה 3. זכוכית הגנה מחוסמת באיכות גבוהה עם קשיות של 9H יעילה נגד שריטות ומגנה על מסך דגם Y מפני אבק, הוא עמיד בפני שמן וטביעות אצבע.

מגן המסך של טסלה שלנו נועד להגן על מסך המגע מדגם 3 ודגם Y שלך מפני שריטות

לכלוך וטביעות אצבע תוך שמירה על דיסקרטיות ככל האפשר. מגן המסך דהוי מאט נגד טביעות אצבע לטסלה דגם 3 Y בעל ציפוי אולופובי הדוחה שמן ומשאיר טביעות אצבע מאחור תוך שמירה על חלקות המסך. סרטי ההגנה מזכוכית מחוסמת שלנו מתאימים לדגם 3 / דגם Y וקלים להתקנה מבלי לבעבע במהלך תהליך ההתקנה.

החלק החשוב ביותר שמתקשר עם חלק מהטסלה שלך הוא מסך המגע. כמה שמסך המגע מסוגנן וחיוני, המסך של הטסלה שלכם יכול גם להוות מקור לאי נוחות, דבר שלא אמור להדאיג עבור הרבה בעלי טסלה.

מסך המגע בטסלה שלך יכול גם להוות מקור לסנוור

אבן שואבת לטביעות אצבע ומרגיז אבק. בעלי טסלה הבחינו כי לאורך זמן ניתן להטביע את מרכז המסך של טסלה דגם 3 ודגם Y, לטשטש, לגרד וקצת קשה לזהות אותו במצבים מסנוורים. מסכי ויה כמו מאט לייט למסך המגע של טסלה דגם 3 (15 $) קלים להדבקה ולהדבקה על משטחים שטוחים בהם המסך כלוא בכיס אוויר.

מגן מסך מט נגד טביעות אצבע לטסלה מגן המסך מט עבור טסלה 15 יש אפקט נגד טביעות אצבע על מסכי HD, מנקה את המסך ונראה מתקדם. המשטח המט על מסך הטסלה שלי מפחית את הבהירות. הוא גם מצמצם את טביעות האצבע כך שכמעט ואינן קיימות.

זה מפחית את בהירות המסך

אבל אם יש לך תצוגה שונה של 20 /20, סביר להניח שלעולם לא תבחין בכך, ואם אתה מעדיף בהירות מוחלטת, זה לא בשבילך. אם סרטי מגן מאט מזכוכית מחוסמת מפחיתים את חדות המסך, הדבר יפריע לך, לכן אנו ממליצים על אופציית HD Clear, שאינה נראית כשמשתמשים בה כראוי. עם זאת, ההגנה מזכוכית מחוסמת מאט מפחיתה גם את ה"בהירות "של חדות המסך, מה שגם יפריע לכם, ולכן אנו ממליצים על אופציית HD Clear שכמעט בלתי נראית בשימוש נכון.

אם אינך רוצה להוציא את הכסף הנוסף בגימור מאט

המגן הצלול ישמור על בטיחות המסך שלך, אך לא תימלט מסנוור טביעות האצבע כך שהוזהרת. מגני מחצלת לחברים דגם 3 החלף מגן HD שקוף באביזרים של אלון אביזרי מסך מגע באיכות גבוהה לדגם טסלה 3. זמין במשטחים שקופים או מבריקים, מאט הוא משטח שאינו מחזיר אור, מבריק.

זכוכית Antiglare

היא הדרך החסכונית ביותר להגן על מסך הטסלה שלך מפני שריטות ונפילות. הזכוכית המחוסמת שלנו ברזולוציה גבוהה היא עמידה ועמידה בפני שריטות ומספקת את ההגנה הטובה ביותר למסך המגע המרכזי שלך בדגם טסלה 3. פרט שלעיתים מתעלמים ממנו ב- Tech Armor Antiglare Screen ProtectorTech Armor.

זה גם משנה את תחושת המסך למרקם הדומה לגיליון נייר-הוא לא מחוספס כמו ה- Kindle Paperwhite אם ניסית אותו בעבר. טביעת אצבע HD היא ציפוי אולופובי הממזער את טביעות האצבע. המאפיינים האולופוביים עמידים בפני טביעות אצבע במסכים רגילים.

ההתקנה מותירה אחריה מדריך התקנה מפלסטיק חסון המתאים למסך ולצג כדי להגן על הקצוות מפני פגיעה. להתקנות מאוחרות יותר השתמשתי בזכוכית מחוסמת מהשורה הראשונה (AO: 37.99 $).

בעלי טסלה רבים חושבים שהם מקבלים הגנה אמיתית מסרט PET

אך מה שחמור מכך הוא שמוכרים רבים מוכרים סרט PET עם זכוכית מחוסמת. מצד שני, זכוכית מחוסמת היא רב שכבתית, המתחילה בסיליקון בולם זעזועים כשכבת הבסיס, ואחריו רדיד PET ושכבת דבק שקופה, ואחריו זכוכית מחוסמת בציפוי אולופובי.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של מגן מסך לטסלה יש לבקר ב- quickbuy.co.il

זה אולי נשמע כמו דעה משוחדת

אבל בעלי טסלה משתמשים גם באביזרים מחברות אחרות. תמונות המוצרים אינן מדויקות ומייצגות את משפחת המוצרים. עיצוב האוקיינוס המופשט של מסכי ה- Model S שהם מייצרים מנוסח עבור הסביבה שבה הם חיים, בדיוק כפי שכל קמעונאי אחר היה אומר.

ייתכן שיהיה צורך לבצע הזמנה חדשה אם ברצונך לקבל את המוצר. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע לך עם המשלוח, אך כל בעיה תדווח ישירות אלינו. במקרים בהם החבילה מוחזרת אלינו כבלתי ניתנת למסירה, נעשה כל ניסיון ליצור איתך קשר.

ברגע שהסחורה עוזבת את בניין שירות הלקוחות, תקבל מספר מעקב. זמן האספקה תלוי במיקום שלך (ביחס לדרום פלורידה) ויכול לנוע בין שלושה לשלושה ימים ביבשת ארצות הברית.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן