כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי

עם הופעתן של מכוניות חשמליות זולות ביותר ויותר שווקים, עולה השאלה כמה זמן לוקח להטעין מכונית חשמלית. זו שאלה שחשובה לכולם, החל מאלה שמנסים לעשות את המעבר בפעם הראשונה לאלה ששוקלים להוסיף מכונית חשמלית לקו שלהם.
למידע מורחב אודות עמדת טעינה לרכב חשמלי ניתן לבדוק כאן: evcar.co.il

פוסט זה משמש כמדריך להבנת הזמן הדרוש לטעינת מכונית חשמלית. נסביר הכל, החל מיסודות רשת החשמל וכלה בכימיה המאפשרת לנו לדבר על רכבי EV.

כיצד פועלות מכוניות חשמליות

בכלי רכב חשמליים מנוע מניע גנרטור באמצעות הכוח המאוחסן בסוללה טעונה. אם אתה רוצה סקירה מלאה על אופן ביצוע המכונית שלך, יש לנו מאמר פירוט של מכוניות חשמליות במלואן עבורך. כדי לשמור על דברים פשוטים, ישנם שני רכיבים בסיסיים למכונית שהם מנוע וגנרטור. המנוע הוא מנגנון שהופך את הגנרטור, הגנרטור הוא מכשיר שמסובב מנוע ולוקח אנרגיה חשמלית מאוחסנת והופך אותו לאנרגיה מכנית או להנעה מכנית.

מטען הוא מכשיר שלוקח חשמל ממקור חשמל כמו רשת חשמל ראשית ומחבר אותו לסוללה, מה שהופך את החשמל לשאר המכונית. יש קצת חשמל שאבד בדרך, אבל זה די מדויק, 100% מהטעינה בעצם מסתיימת בסוללה. כאשר הסוללה מתחילה להיות נמוכה מדי, הסיבה לכך היא שהמטען אינו מחובר, או כיוון שאין חשמל זמין כדי להגיע לסוללה.

אם נגמרה לך הסוללה, אתה יכול לעשות כמה דברים ברורים במכונית עם סוללה של 12 וולט. הדבר הראשון הוא להפעיל את הסוללה על ידי טעינתה. אם הוא טעון במלואו, המכונית שלך עדיין אמורה להיות מסוגלת להגיע ליעדך, ולא תצטרך להשאיר אותה לאורך נקודת טעינה בצד הדרך. רכב חשמלי יעשה עבודה טובה בכדי להשאיר את עצמו טעון בטעינה סולארית, אך אם הנסיעה ארוכה או שאתה מתכנן קדימה ומצפה שהסוללה תיגמר, סביר להניח שתצטרך להתחבר.

הדבר השני שאתה יכול לעשות הוא להחליף קצת מיץ מכוניות. סוללות 12 וולט קומפקטיות למדי, כך שיש מספיק מקום למעט בנזין או דיזל. נהוג בעולם הרכב לאחסן את הדלק הדרוש במיכל נפרד, כך שתוכל להשתמש במקום זאת בסוללה המקורית של המכונית. כפי שאתה יכול לראות מהתמונה למעלה, יש הרבה מצברים לרכב בשימוש. הדבר נכון במיוחד לגבי יצרני רכבי EV, אשר תלויים יותר במכוניות המונעות על ידי גז על שימוש בסוללות כדי להניע את מכוניותיהם.

אילו סוללות מרכיבות רכב חשמלי?

שני סוגי הסוללות העיקריים ב- EV הם ליתיום יון (ליון או יון בארה"ב) וחומצת עופרת (חומצת עופרת או 12 וולט). שניהם נפוצים בעולם ה- EV. היתרון העיקרי של לי-יון הוא שבדרך כלל הוא חזק יותר וקטן יותר מסוללת חומצת עופרת. נוסף על כך, סוללות לי-יון זולות יותר מסוללות חומצת עופרת; ניתן לרכוש את אותה כמות בהרבה פחות.

סוללות חומצת עופרת הן גם טכנולוגיה בוגרת יותר ומוכרות הרבה יותר לקהל הרחב שלך. אם ראית מכונית עם סוללה של 12 וולט, סביר להניח שמדובר במצבר לרכב חומצה עופרת.

כמה חשמל אתה צריך כדי לטעון מכונית חשמלית?

בארה"ב, אתה חייב להיות בעל נקודת טעינה בחניון שלך כדי לעמוד בתקנות המקומיות, לכן חשוב לדעת כמה חשמל נדרש לשימוש לפחות זה. במקרים מסוימים, זה יהיה פחות או יותר כפי שאתה מצפה. אם אתה מתכנן

בהתאם למקור החשמל וקיבולת הסוללה של הרכב החשמלי, הנהגים יכולים לטעון את מכוניתם תוך 30 דקות בלבד. רוב הנהגים יצטרכו לטעון מצבר לרכב חשמלי מותש למשך מספר ימים עד 40 שעות אם הם משתמשים בתקע הטריידנט הסטנדרטי המצוי במכשירים ניידים כגון מחשבים ניידים או על קירות רוב הבתים. אם הוא מחבר מטען ברמה 2 למוסך שלו, הוא נכנס לרכבו ומחכה שמחירי החשמל שלו יירדו לשפל.

מטעני רמה 1 נטעינים ב -120 וולט ואילו מטעני רמה 2 מתחברים למקומות שבהם מכשירי חשמל גדולים כמו מקררים ומכונות כביסה ממוקמים ונטענים ב 240 וולט

טעינה ברמה 2 מתבצעת באמצעות מטען מהיר של 240V, המאפשר לך לטעון את המכונית שלך מהר יותר מאשר שקע ביתי רגיל. רכבים חשמליים רבים מציעים גם תכונת טעינה מהירה בזמן רכישת הרכב, המאפשרת טעינה של הסוללה לרמה 3 (440 וולט) לטעינה מהירה בבית.

ChargePoint

המפעילה רשת של תחנות טעינה לרכבים פרטיים, מעריכה כי טעינת מצבר לרכב באורך של כ -100 קילומטרים הדורשת טעינה ברמה 1 נעה בין 17 ל -20 שעות. אם אתה קונה תחנת טעינה פרטית, חיבור לשקע חשמל יכול לחתוך את הזמן הזה לארבע עד חמש שעות למשך 100 מייל על מצבר לרכב. עם זאת, כל מי שמתכנן לרכוש רכבים חשמליים אחרים בעתיד ויש לו חברים או משפחה שיכולים להשתמש בתחנה לטעינה צריך לשקול תחנת טעינה חזקה יותר כמו ה- HCS 50.

לחישוב

הטעינה האופטימלית. זמן הרכב החשמלי שלך מתחלק בקיבולת הסוללה (הנמדדת בקוט"ש) וכוחו של מטען הרכב להגדיל את אובדן הכוח הכרוך בטעינת הרכב ב -10 אחוזים. למכונית עם מטען בגודל 10kW וחבילת סוללה של 100 קוט"ש ייקח תיאורטית כ -10 שעות לטעינת סוללה מרוקנת לחלוטין. לרכב חשמלי טיפוסי יש מטען רגיל של 60 קילוואט, מה שמכפיל את זמן הטעינה של המכונית.

אם אתה רוצה לדעת כמה זמן לוקח להטעין רכב חשמלי בסך הכל

השתמש בכלי EVSE Selector שלנו אשר לא רק נותן לנו המלצה עליונה על תחנות טעינה, אלא גם מספק מספר זה בהתבסס על שיעור הקבלה וגודל הסוללה. . תרשים שימושי זה מציג מכוניות חשמליות נוכחיות בארה"ב, כמו גם נתונים מעשיים לטווח המתווסף לשעת טעינה ומראה כמה קילומטרים לשעה מתווספים בעת טעינה ברמות הספק שונות. כעת, לאחר שיש לך מושג לגבי המטענים הזמינים, סע סביב והעריך כמה זמן לוקח למכונית החשמלית שלך להטעין אותו, בין אם משתנה או לא.

כלי רכב חשמליים יכולים לטעון את הסוללות הגדולות שלהם מהר יותר משקע רגיל-דמיין שאתה מנסה למלא חבית בגודל 55 ליטר באקדח ריסוס

תחנת מטען מהיר של 350 קילוואט-כיום המטען הציבורי החזק ביותר בארה"ב-אמורה באופן תיאורטי להיות מסוגלת לטעון סוללה של 9.5 קילוואט-שעה ברכב שטח של אאודי E-Tron תוך 16 דקות. אם המכונית שלך מאמצת את השיטה הנפוצה יותר של זרם חילופין, עליך לצפות שיחלוף זמני הטעינה בחצי בהשוואה ליחידות של 7kW, כאשר ניתן יהיה לטעון 75kW תוך שש שעות בלבד.

נהגי מכוניות חשמליות יכולים לטעון בבית

בעבודה או במטענים ציבוריים בקהילה. טעינת רכב אפשרית תוך 30 דקות, אך יכולה להימשך עד יום. אם אתה מנסה לחייב בבית או אם אתה גר בדירה ואין לך גישה למטען, זה לוקח לא רק את זמן הטעינה בפועל, אלא גם יכול להיות קשה למצוא מטען ציבורי זמין.

היופי בשילוב מקור כוח עם מטען מובנה

הוא שאתה יכול לחבר את המכונית החשמלית שלך לסוללה נטענת בבית ולחכות עד שסוס טעון יסתכל על הבוקר. רוב המכוניות החשמליות מקבלים מטען אחד בלבד כברירת מחדל, אך הגדלת גודל הסוללות פירושה שרוב היצרנים ממליצים להשתמש במטען עם שיטות טעינה אחרות הקיימות. מטעני רמה 2 ורמה 3 נחשבים לחסינים ביותר על מנת להבטיח את תקינות הסוללה מכיוון שהם יכולים לטעון את הסוללה במהירות ל -80% קיבולת ולהאט את 20% הנותרים מקיבולת הטעינה כדי לנצל את היכולת החיננית המובנית בתוך הסוללה.

כמה מהר סוללה בעולם האמיתי צריכה להיטען תלויה לא רק במטען, אלא גם בכמה קילוואט הספק שהסוללה צריכה לספוג, כמה גדולה הסוללה, כמה מהירה ניתן להטעין אותה ומה מזג אוויר הוא כמו.

תלוי באיזו מכונית חשמלית אתה בוחר

אך השווינו מספר זמני טעינה פופולריים למכוניות חשמליות כדי לסייע לנהגי סן קלמנטה וסן חואן קפיסטראנו להחליט איזה דגם הכי מתאים להם. בניגוד לרשת טסלה של 150kW, מטענים מהירים של צד שלישי משתמשים במערכת 480 וולט המכונה DC מהיר טעינה בכדי להכיל מגוון כלי רכב חשמליים. MINI מציין תשלום של 80 אחוזים לתקופה של 36 דקות בתחנת טעינה מהירה של DC ברמה 3, 50 קילוואט עד 20 אחוזים לשעה בתחנת טעינה פרטית או ציבורית 2 ו -7.4 קילוואט וטווח של 15 עד 25 מייל לשעה בתחנות רמה 2.

אלקטרון בור עצירה מציע מהירויות טעינה שונות על סמך יכולת המטען

מזג האוויר, הטמפרטורה, מספר המכוניות המחוברות לתחנה, השעה ביום וקיבולת הסוללה של המכונית שלך. נעזור לך ללמוד עוד על שלוש הדרכים החשובות ביותר להטענת רכבים חשמליים – טעינה ביתית, טעינה ביתית מהירה וטעינה ציבורית – וכיצד הבחירה שלך תקבע את זמן הטעינה של הרכבים החשמליים שלך. תפיסה מוטעית נפוצה היא שמה שאתה מחבר אליו מכונית חשמלית הוא מטען, למרות שמטען המצברים במכונית בעצם ממיר זרם חילופין מהקיר לזרם ישר כדי להטעין את המצבר.

 

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן