כמה עולה פוליש לרצפה

תלוי בסוג המלטשת והמלטשת בה אתה משתמש, שיוף רצפות יכול לעלות 40 דולר עבור משבצת זמן של ארבע עד שש שעות ו-100 דולר עבור יום שלם של שיוף. זכרו ששיוף רצפה הוא שגרה בת שלושה שלבים, ולא ארבעה; אם אתה רוצה לצבוע מחדש את הרצפה שלך תצטרך מלטשת קצוות או מלטשת תופים כדי להשתלט על תהליך הליטוש.

שיוף וגימור רצפות עץ עשויות לעלות בין 150 ל-500 דולר למטר מרובע עבור עובדים וחומרים. לפי CostHelper, אתה צריך לצבוע, לאטום ולצבוע מחדש רצפות עץ מלוטש כדי לטפל בהן – שעלותן יכולה להגיע בין 125 ל-225 דולר.

עם תחזוקה נכונה

יהיו לכם כתמים פחות יקרים ובעיות אחרות, שיעלו את המחיר של ניקוי רצפות אבן מקצועי. שטיפת רצפות עץ בלבן עולה $2 עד $7 למטר מרובע ודורשת שיוף כדי להסיר משטחים ישנים ולהחיל שכבה עליונה של פוליאוריטן בהירה ושקופה וכתם כהה. אם רצפת הפרקט לא מרגישה מחוספסת לאחר צביעה מחדש, קבלן משייף את הרצפה בשלושה מעברים בנייר זכוכית וגריסים מתאימים, מבריק אותה חלקה ומוסיף שתי שכבות של שיוף עדין.

עלות ליטוש רצפות אבן תלויה במגוון גורמים

כולל כמה ריצוף יש לכם בבית וסוג האבן שאתם צריכים ללטש. העלות הממוצעת של ליטוש רצפות אבן היא כ-2 דולר למ"ר לתחזוקה שוטפת ו-7 דולר למ"ר להשבת רצפות פגומות לברק. בעוד שהעלות הממוצעת של גימור רצפות פרקט למ"ר היא $325 עד $500 למ"ר, העלות יכולה להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ולגודל הכולל של השטח שאתה רוצה לחדד.

עלות תיקון רצפות עץ תלויה בשטח

בפריסה, במיקום, בסוג הכתם והמשטח, במספר הציפויים והגימורים ובעלויות העבודה המקומיות. העלות עבורך תלויה במצב רצפות העץ שלך. אם אתה רוצה לקנות פוליש לעץ ולשייף את לוחות הרצפה שלך בעצמך או להזמין מומחה שיעשה את העבודה בשבילך. העלות הכוללת עשויה להשתנות עקב מורכבות הצביעה מחדש, עלויות העבודה, סוג רצפת העץ והזמן הנדרש לסיום.

חלקנו אומרים שעלות צביעה מחדש של פרקטים בארה"ב נעה בין 3 ל-8 דולר למ"ר

שהם כמחצית מהמחיר של השיטה המסורתית נטולת אבק. מחירים אלו נבדלים מעט מהממוצע הארצי מבחינת גודל שטח הרצפה ומיקום, וכן עלויות עבודה וחומר לעבודות הכנה כגון טחינה, כבישה, ציפוי וגימור. המחיר והעלות של התקנת פרקט למינציה משתווים לליטוש בטון.

צביעה מחדש של רצפות עץ יכולה לעלות בממוצע בין 1,200 ל-2,400 דולר לבית מכל סוג עץ. צביעה מחדש של פרקט טכני עולה בערך כמו כל רצפת עץ אחרת. רצפות אורן, במבוק ופרקט דורשות טיפול מיוחד בעת שיוף וכתמים, אך אותה עלות בצביעה מחדש.

רצפות עץ הן עמידות

אבל יש צורך לצבוע אותן מחדש כל שבע עד עשר שנים ויכולות לעלות אלפי דולרים אם תשקיעו את זמנכם בפרויקט עשה זאת בעצמך ארוך. עלות צביעה מחדש של רצפות עץ אלון אינה שונה מפרקטים אחרים. אם אתה רוצה למצוא רצפות חדשות שמתקרבות במחירן לעלות התקנת לוחות ויניל, האופציה של 2 על 6 מ"ר היא זולה.

סוג הפרקט אינו משפיע על העלות הכוללת של תיקון הרצפה

שכן הכלים, החומרים ומשך התיקון אינם משתנים עם סוג העץ. החומרים הנדרשים לצביעה מחדש של פרקטים כוללים תופים, מלטשות, חגורות שיוף וכלי עבודה שונים להכנה ותיקון, שואבי אבק, סרטי פלסטיק, כתמים ושטי עליון. רצפות עם נזקים נרחבים כמו שריטות עמוקות, חללים, כתמים, דהייה או נזקי מים דורשים יותר עבודת הכנה ותיקונים, מה שמגדיל את עלויות החומר והעבודה.

לדוגמה

Homewyse אומר שרצפת עץ לחדר בגודל 15 על 15 רגל עולה $61,192 עד $78,942 בריצי סקרסדייל, ניו יורק, או $473.45 עד $60,802 במובייל, אלא. רצפות במצב גרוע זקוקות ליותר זמן להכין, לתקן ולטחון, מה שאומר עלויות עבודה נוספות. למרות שהעלות לא משתנה לפי השיטה, אם לרצפה יש אותו בלאי, תגלו שריצוף עם נזק גדול יותר ידרוש טיפולים פולשניים יותר, שיובילו לעליית מחירים.

מחירי השכירות הגבוהים של כלי עבודה לילדים משפיעים גם על עלות תיקון הרצפה

לשיפוץ מותאם אישית הכולל שיוף רצפות עץ, מריחת כתמים, גימור על בסיס מים או שמן ומשטחים אחרים מוקשים בחומצה, צפו בין $375 ל-5 רגל מרובע לבין $850 עד $1,125. עלות צביעה מחדש של רצפות עץ, הכוללות שיוף שכבת עץ חשוף ומריחת שכבות מרובות של משטח חדש כמו פוליאוריטן, צפויה לנוע בין 150 דולר ל-4 רגל מרובע ל-340 עד 900 דולר עבור 15 על 15- מרווח ברגל.

ראה למה אתה יכול לצפות עבור רצפת בטון מלוטש וכיצד

היא משתווה לסוגי ריצוף אחרים. רוב הסיכויים שהרצפות שלך יהיו ממוצעות, אבל העלות האמיתית שלך תהיה תלויה בגורמים רבים, כגון זמינות ועלויות עבודה באזור שלך. תנו לנו לבחון כמה מהגורמים המשפיעים על התמחור כך שתוכלו לקבל מושג כולל כמה יעלו לכם רצפות האבן שלכם.

גימור רצפה מקצועי יכול לעלות בין 90 סנט ל-150 דולר למ"ר

תלוי כמה צריך לנפות והאם הרצפה צריכה שכבה אחת או שתיים. במהלך הצביעה מחדש משייפים את המשטח להסרת כתמים, מבצעים טיפול צבע, אוטמים את הפרקט בשכבה עליונה וכן הלאה. ליטוש נוזלי עולה בין 12 ל-20 דולר ומכסה עד 500 מ"ר של עבודה על רצפות אטומות בפוליאוריתן.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של כמה עולה פוליש לרצפה וחברת פוליש מומלצת בחיפה והצפון עליך לבדוק כאן: doronclean.co.il

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן