ספר רכב פיאט דוקאטו

פיאט דוקאטו הוא רכב מסחרי קל שפותח מאז 1981 על ידי פיאט קרייזלר מכוניות (FCA) וחברת האם שלה פיאט. הדגם יוצא הדופן, שחולל מהפכה בשוק הטנדרים בקיבולת גדולה, יצא מפס הייצור בתחילת שנות השמונים כטנדר והיה זמין בשני אורכי בסיס גלגלים שונים, כל אחד בנפח של עד 1,500 ליטר.

הטווח כלל דגמי הנעה לכל הגלגלים בנפח כולל של עד 1,500 ליטר וריאציות שונות בעלות הנעה שונה.

אחת מגרסאות המנוע הייתה פיאט דיזל בנפח 2.5 ליטר

שהוחלף ב -1998 במנוע שישה בנזין בשורת 3.0 ליטר בשורה מבית פיאט. עם זאת, V6 בנזין הוא כיום המנוע היחיד שקיים ב- ProMaster וחיבור הסדרה הופסק, והשאיר את proMaster כבחירה היחידה. בין השנים 2014 ל -2016 הוצע המותג EcoDiesel של קרייזלר, מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר בשילוב תיבת הילוכים ידנית אוטומטית עם 6 הילוכים. בלעדית לאקו דיזל האופציה של הנעה ארבע גלגלים עם תיבת הילוכים ידנית אוטומטית, המאפשרת לנהג לעבור ולהשתלט על המערכת ליעילות אופטימלית.

מאפיינים אחרים כוללים הגה טלסקופי, תיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים, מצלמת רוורס הניתנת לניתוק וניתנת בקרת אקלים אוטומטית.

מתלים אופציונליים זמינים

מושב הנהג המשופר מקל על נסיעות ארוכות, בעוד הנהג המסתובב והמושבים הנוסעים הקדמיים הזמינים מאפשרים גישה לתא הנהג. הטווח הניו זילנדי מתחיל עם טנדר גג נמוך בעל בסיס גלגלים נמוך, שמחירו הקמעונאי עומד על 27,000 דולר, שהם 28,500 דולר. דוקאטו זמין בצבעים שונים וברמות גימור, משחור לבן לאדום ושחור. תצורת טנדר הפאנלים זמינה בכל הגדלים והיא זמינה עם תצורת שלדה או מונית, עם אפשרות לבחור בהנעה אחורית או בגרסת ארבע דלתות. הטנדר זמין גם בגרסת חלון יחיד, עם ארבעה או חמישה חלונות או ארבעה חלונות וארבע דלתות. ההבדל העיקרי בין ה- ProMaster לדוקאטו הוא שהוא מוצע בשיתוף עם קרייזלר. ראשית מגיע מנוע 2.0 ליטר, ארבעה צילינדרים טורבו בנזין, עם מנוע C25 המותקן אופקית ומפתח 190 כ"ס ומומנט של 190 ננומטר. הוא מרוויח את צריכת הדלק הטובה ביותר בכיתה ויכול להגיע עד 18,500 מיילים מבלי להחליף נפט. מנוע הבנזין מגיע מפיז'ו 504, הסולר מהדיזל CX של סיטרואן.

ניתן לשלב את המנוע עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 6 הילוכים

שתוכננה להתמודד עם המשקל והעומס הנוספים ש- ProMaster עמוס במלואם ככל הנראה. מומלץ שיהיה לך את המכונית מוקדם יותר כדי לשמור על בטיחותה ומאובטחת עם שירות מלא. זה מקטין את הסיכון לתקלות ויכול לעזור לך לשמור על ערך הרכב.

שירות הביניים כולל בדיקה נוספת

הכוללת בדיקת פליטה ושלדה, וכן בדיקה מלאה של המנוע, תיבת ההילוכים, השלדה ורכיבים אחרים. שירות מלא כולל את כל החלקים הכלולים בחבילת השירות הזמנית, כמו גם את כל שאר הרכיבים, כולל הכיסויים הנדרשים כגון בלמים, היגוי, מיזוג אוויר ופליטה.

ה- ProMaster

הוא חדש לשנת 2014, לכן נצטרך לחכות שנה-שנתיים לפני שנדע מה צופן העתיד לטווח הארוך. בדרך כלל למכוניות עבודה אין ערכי שיור גבוהים, וככל הנראה ה- Pro Master יצטרך לחכות זמן רב לפני שנדע בוודאות. אם פיאט דוקאטו זקוקה ל- TLC וטרם אמורה לקבל שירות מלא זמני, אנו נתראה בקרוב.

אם הרכב עדיין נמצא בתקופת האחריות

הסכם האחריות לא יהיה תקף אם חותמת Kwik Fit כלולה בספר היומנים. היצרן יוצר תוכנית תחזוקה ומידע על מחשבים על הלוח, מה שאומר שהשירות שלו עם KWik Fit אינו מעיד על אחריות פסולה, אך היצרן יוצר תוכניות תחזוקה, מחשבים על גבי לוח ומידע, כלומר חותמתו ויומן היצרן ספרים אינם מאמתים הסכמי אחריות.

אם אינך מצליח לעמוד בתכנית השירות המומלצת של Fiats

Kwik Fit מציעה אלטרנטיבה אמיתית לשירות הסוחרים. אם תשתמש ותקיים את תוכניות השירות הרשמיות של פיאט דוקאטו, תקבל תוכנית שירות ומידע אודות מחשבים על גבי הלוח לפי המלצת פיאט. KWik Fit מציעה לכם את אותן תוכניות שירות כפי שממליצה פיאט, אך עם מידע מפורט יותר כמו היצרן, הדגם והשנה של המכונית, כמו גם פרטים אחרים שמספק היצרן.

חבילת השירות הביניים אידיאלית לנהגים המשתמשים ברכב שלהם באופן קבוע במרחקים קצרים בעיר ומחוצה לה

בעלי קילומטראז 'גבוה ורוצים לנוח עם שירותים שנתיים. החלפת מסנן שמן אידיאלית גם לכל מי שרוצה לייעל את ביצועי המנוע כדי להבטיח כי ביצועי המנוע שלהם מותאמים בזמן שהרכב נשאר בטוח ומוכן לנהיגה. שירות יכול לעזור לך לשמור על הרכב שלך במצב הטוב ביותר האפשרי תוך הגדלת ערך המכירה שלו. הזמינו שירות MOT משולב ותקבלו חיסכון נוסף מעל המחיר הסטנדרטי של המוצר. תחזוקה שוטפת של פיאט דוקאטו שלך עם Kwik Fit והזמנת תוכנית משולבת של מנועים / שירותים יכולים גם לעזור לשמור על המכונית במצב טוב ולהגדיל את ערך המכירה שלה תמורת סכום כסף משמעותי.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן