שירות לקוחות פיאט

הצרכנים בדרך כלל פחות מרוצים מהנסיעות שלהם, אך פיאט קרייזלר מכוניות מודיעה על חדשות טובות. בתקווה לשנות את הדינמיקה הזו, הסוחרים משתתפים בחשיפת מרכז השירות הראשון לאחר מכירה של החברה – מסוגו – ב -1 באפריל בתערוכת הרכב האמריקאית בלאס וגאס, נב '.

הפורטל

הוא חלק של פרויקט שמטרתו לשפר את ביצועי פורטל האינטרנט B2B של היצרן ולספק שירותים באיכות גבוהה המסייעים לפיאט לשמור על לקוחות ביחסי הסוכנות שלה. היצרנית רצתה להבטיח שלכל הסוחרים שלה תהיה גישה לפיאט לינק ותוכל להשתמש בה לשירותים באיכות גבוהה. על מנת להבטיח חווית שירות לקוחות מיטבית עבור סוחרים ולקוחותיהם נאלצה FIAT להאיץ את מסירת תכני הפורטל בכדי לשפר את יעילות הפעילות המסחרית שלה.

מובן מאליו שביצועי המובייל מספקים חוויית אריגה מספקת ביותר

ללא קשר לאיפה ולאן המבקרים ניגשים לאתר. פיאט רצתה להבטיח למבקריה את החוויה הטובה ביותר האפשרית, לא משנה איך או היכן הם ניגשים אליה, להעביר דימוי מותג חיובי באופן מקוון ולהימנע ממשימה עקב ביצועי אתרים גרועים.

אם אתה נמצא בשעת חירום

פנה לשירות הלקוחות של פיאט והוא יעזור לך מהמרכזים המורשים הסמוכים להם. דרך נוספת ליצור קשר עם סוכני השירות של פיאט היא באמצעות הצ'אט החי באתר. אפשרות צ'אט זו יכולה להיות יעילה מאוד, במיוחד במקרי חירום בצד הדרך, והיא שימושית מאוד כאשר קו הטלפון אינו פועל. צוות השירות של פיאט מוכן לעזור ללקוחותיו כשהם בבית או בדרכים.

במילים אחרות, אתה יכול להגיע במהירות למרכז שירות הלקוחות ולקבל ממנו תמיכה טובה יותר על ידי פנייה אליו דרך מחסני הסיוע באתר.

לקוחות עסקיים יכולים לדבר עם נציג שיסביר את האפשרויות שלהם בטלפון 855-563-5635

אלי ממליצה לכל בעלי חשבונות האשראי Ally Auto ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי להתחיל בתהליך וללמוד מידע נוסף על אפשרויות שירות הלקוחות של החברה להלוואתם. לקוחות פיאט שאינם משכירים או מממנים רכבים באמצעות קרייזלר קפיטל או AllyAuto צריכים לפנות ישירות למלווה או לחברת הליסינג.

צוות השירות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בכדי לספק סיוע סביב הרכב שלך. לקוחות יכולים להתחבר לצוות שירות הלקוחות באמצעות מספר שירות הלקוחות של פיאט, לקבל דוחות מצב על הרכב שלהם ולקבל טיפים על הרכבים שלהם.

ישנם מקרים בהם שירות פיטר לאחר המכירה אינו מסוגל להציע את הפתרון הרצוי. שירות לקוחות פיאט מציע את הפיתרון הטוב ביותר עבור לקוחותיו הזקוקים לשירותם. כל התיקים שמתקבלים במחלקת שירות הלקוחות נפתרים במקצועיות וביעילות.

כדי לספק ללקוחותינו שירות ראוי, עלינו להפעיל ולתחזק מרכזי שירות שונים בארצות הברית, כמו גם מספר רב של טכנאים וטכנאים ממדינות שונות.

באופן דומה

קרייזלר קפיטל מציעה עזרה פוטנציאלית ללקוחות ההלוואות והחכירה שלה על בסיס כל מקרה לגופו. בנוסף, טווח ההגעה העולמי של פיאט נתמך על ידי העובדה שכמעט כל הסוחרים שלנו כמעט בכל המדינות כוללים אפליקציית CRM מבוססת אינטרנט בשם Fiat Link, הזמינה בכ -50 שפות. סוחרי פיאט רבים מציעים גם משלוחים עד הבית וקניות מקוונות, ומבטיחים שהחוויה תישאר במסגרת הנחיות ההדרה החברתית.

פנה אלינו אם אתה זקוק לפיאט, קבע פגישה או צור איתנו קשר למידע נוסף על הצרכים שלך. נתונים: הנתונים האישיים שאתה מספק יעובדו כדי לספק לך את השירותים שביקשנו.

הפלטפורמה החכמה של Akamai מיירטת בקשות לקוחות לאתר של פיאט

מזהה בקשות מטלפונים חכמים וטאבלטים ומפנה במהירות משתמשים לאתרים המותאמים לגלישה סלולרית. AkamaI גם משפרת את חוויית האריגה על ידי צמצום זמני הטעינה באתר בכך שהיא מקלה על ניהול הגילוי של מכשירים ניידים. במקרים מסוימים, כמו הודו, זמן הטעינה של רכבי ה- WAA של פיאט מתארך. (רשות גישה לאינטרנט) השתפרה ב -195% בממוצע ברחבי העולם. בהתבסס על תוצאות אלה, אנו מתכננים להציג את וואה בכל המדינות בהן משרתת פיאט לינק ", מסביר ויגנה.

עוסקים – הסכומים עשויים להשתנות לפי סוחר ותלויים בתוצרת הרכב, בדגם, בשנה ובדגם, סוג המנוע גורמים אחרים. צור קשר עם סוחר FCA או בקר באתר www.mopar.com למידע נוסף על זמינות הרכבים למכירה באזורך.

בהתאם לנסיבות הלקוח

אלי פיננסי מציעה ללקוחות ההלוואות האוטומטיות שלה אפשרות לדחות תשלומים עד 120 יום. Mopar (r) ללקוחות יש תקופת חסד של חודש לתיקון ותחזוקת כלי רכב בהתאם לתנאים ולהגבלות שלהם. המכונאות האוטומטית והמומחה לרכב Uptown לא ישפיעו על איכות השירותים שמציעה פיאט והתנאים הסטנדרטיים ללקוחות המסתיימים לאחר כיבוד החוזה. על הלקוחות לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו תוך חודש כדי לקבוע פגישה לתחזוקת רכבם.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן