השכרת רכב – איזה רכב הכי טוב לשכור?

לפני שאתה מזמין רכב שכור, עליך לעקוב אחר מחירי ההשכרה כדי לוודא שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר. את ההנחות הטובות ביותר להשכרת רכב ניתן למצוא אם אתה מזמין שלושה עד שישה חודשים מראש, כשהמחירים עולים. בדקתי את שיעורי השכרת הרכב הבסיסיים על ידי בילוי של שבוע בחיפוש אחר השכרת רכב זולה וקומפקטית ואיסוף והחזרת מכוניות בשדות תעופה מרכזיים במספר ערים ויעדים בארה"ב, אירופה ואירופה.

בדוק מגוון אתרים, כולל אתר החברה, כדי למצוא את תעריפי השכרת הרכב הזולים ביותר עבור הרכב שאתה רוצה לשכור. אם אתה רוצה להזמין במחיר הטוב ביותר, אתרים כגון Travelocity הם נקודת מוצא טובה למציאת שירות השכרת רכב.

חלק מהחברות שקיבלו שירותים גבוהים בשנים האחרונות מפרסומים זכו לשבחים על שירות הלקוחות שלהן

בעוד שלחברות אחרות יש את נקודות החוזק שלהן, כגון מבחר רחב של מכוניות להשכרה או חברת השכרה לאומית המציעה חברות ב- תוכנית נאמנות מועילה.

אם אתה זכאי, חברות השכרת רכב כמו Avis Group ו- Avis Budget Payless מבטיחות הנחות של עד 30 אחוזים, ובמקרים מסוימים גיליתי שהמחירים הם מהנמוכים שראיתי. דולר אוף מציע כמה ממחירי ההזמנות הטובים ביותר בהשכרת רכב.

תוכל גם להשתמש בחברות אחרות כגון USAA, AARP, AAA וקוסטקו כדי לקבל נהגים נוספים בחינם מחברות השכרת רכב נבחרות. עוד דרך מצוינת להרוויח כסף מהשכרת רכב היא להשתמש בכרטיס אשראי להחזרת הרכב.

אם אתה משתמש במאגר כמו Hotwire או Priceline

יש לך גם אפשרות לרכוש כיסוי של צד שלישי, שיכול להיות יקר יותר ממה שמציעות חברות השכרת רכב. חברות השכרת רכב משלמות מיסים ועמלות לרשויות שדות התעופה ולרשויות התיירות המקומיות כדי לשכור דלפקים בשדות תעופה, והן מעבירות את העלויות האלה ללקוחות, אמר. בעת החזרת הרכב, מיכל גז מחויב במחיר השוק הזול ביותר לליטר, מה שעשוי להיות עסקה טובה עבור חברת השכרת הרכב, אך לא עבורך.

חלק מהחברות מתגאות בהשכרת הרכב שלהן ומציעות מגוון דרכים לחסוך בדמי השכירות

החל מתוכנית תוכנית שותפים ועד תוכניות הטבות של מלונות ותעופה. תוכניות השכרת חברות מאפשרות לעובדים בכל הגדלים לשכור רכב במחיר חוזה ולשלם פרמיה על השכרות של הרגע האחרון בתקופות נסיעה עמוסות. היא מתאימה לחברות עם עובדים שצריכים לנהוג באותה תדירות, ובפרט עסקים קטנים יכולים לקבל עד 30% הנחה על שכר הדירה.

תוכניות השכרת עסקים הן הימור מוצק כאשר אתה רוצה דרך קלה להזמין רכב במחיר סטנדרטי

הרבה חברות השכרת רכב לא מסורתיות כמו טורו וגטרונד מוכיחות זולות יותר מהשכרת הרכב הרגילה שלך, ורבות מאפשרות לך להזמין תוך שעה, כך שלא תצטרך לשלם לפי שעה אם אתה לא נוסע.

לאוויס

הרץ ולחברות השכרת רכב גדולות יש יותר מיקומים מאשר סוכנויות קטנות יותר, אבל לא תמיד הם מציעים את המחירים הנמוכים ביותר, אומר ג'ונתן ויינברג, מייסד ומנכ"ל חברת Autoslash, אתר שעוזר למטיילים למצוא ולעקוב. עסקאות השכרה. אתרי השכרת רכב מציעים השכרה בארצות הברית, אך לא כולם יציעו לכם את המחיר הטוב ביותר להשכרה בארצות הברית. השתמש באתר כמו GasBuddy כדי למצוא תחנות דלק בקרבת מקום ומחירי הדלק הנוכחיים, ולאחר מכן תוכל להשוות את המחירים בתשלום מראש המוצעים על ידי כל חברת השכרת רכב.

כמו נסיעות רבות אחרות

החל מקניית המלונות הטובים ביותר בהזמנת פורטלים ופורטלים להזמנת טיסות הטובות וכלה במציאת עסקאות השכרת רכב הטובות ביותר, עליך להטיל רשת רחבה. אם אתה באחת מהקטגוריות שהוזכרו לעיל, השכרת הרכב הטובה ביותר תלויה בסוג הטיול שאתה מבצע, בתקציב שלך ובמספר הנוסעים. השטות שלי היא שתהיה טיפשי לשכור מכונית בגודל סטנדרטי מכיוון שהמכונית הזולה ביותר היא מכונית קטנה ולחברות השכרת רכב לא אכפת מה אתה מזמין.

מכוניות חסכוניות אינן האפשרות הטובה ביותר לנסיעות ארוכות בשל גודלם הקטן, המנועים והציוד המוגבל, במיוחד אם יש לך יותר משלושה אנשים.

ל- Value Value Aces יש יותר מ -350 מיקומים ברחבי העולם ומציעה מכוניות עם קילומטראז 'נמוך במחיר עצום בהשוואה לרשתות השכרת רכב אחרות

ל- Excellent Value יש את המבחר המושלם של רכבים להשכרה הבאה שלך וחסכון משמעותי עם רכבים נהדרים מדגמים מאוחרים, טנדרים, רכבי שטח ורכבים מיוחדים אחרים.

לחברות השכרת רכבי יוקרה של חברת אביס יש אפשרויות פרימיום כגון מושבים מחוממים ומערכות מידע בינלאומיות

בין אם אתה בתקציב או לקראת עבודה, מכוניות השכרה הקומפקטיות שלנו יקחו אותך לאן שאתה צריך להיות. להלן 10 טריקים שיעזרו לך למצוא את השכרת הרכב הזולה ביותר לטיול הכביש הבא שלך, בין אם זה חופשה מהירה בסוף השבוע או אודיסיאה בשטח.

לחברה מגוון רחב של רכבים להשכרה

החל ממכוניות קטנות ועד טנדרים של שברולט. יש להם גם תוכניות סוף שבוע שתוכלו לקבל בחינם ביום השלישי, ויש להן קבוצות ביניים C (ארבע דלתות) ומכוניות בגודל מלא בקבוצה E. תוכניות אלה מציעות משהו אטרקטיבי למשפחות הנוסעות לבילוי מהיר של סוף שבוע.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן