איתור תקלות ברכב

Car Repair Car Workshop Repair Shop  - RyanMcGuire / Pixabay

כאן אני מסביר את הצעדים שיש לנקוט כדי לבדוק עם המכונית שלך אם ישנם סימני כשל, ואם המכונית עוברת את המבחן, יש לכבות את אור מנוע הבקרה. אם אתה מוחק את ה- DTC מכלי האבחון OBD-2, מנתק את הסוללה, מאפס את מערכת צג ה- OBD, מפעיל ומוחק את הצג, הרכב שלך יהיה כשיר לבדיקות O BD, תוסף ופליטה. בדיקת האבחון של מכוניתך מתחילה בבדיקת קריאה, שנמשכת מספר דקות בלבד וגורמת לרכב לעבור.

התייעץ עם הסוחר המקומי שלך אם האחריות על רכבך התקשר אליו בחזרה אם אתה נתקל בבעיות במערכת ה- OBD-II של הרכב. אם אתה מסתכל על הבעיות שיכולות להיות לרכבים שלך על פי סורק ה- O BD, אתה יודע בדיוק מה צריך לתקן וכמה צריך לעלות לתקן אותן.

כאמור, כלי סורק OBD-2 מוכשר צריך להכיל תיאור הבעיה לצד הקוד. אם מתגלה בעיה ברכבך, מערכת O BD-II מגיבה על ידי שליחת קודים רבים ככל שהקורא שלה יכול לקבל.

DTC (קודי צרות אבחון) הם קודים שנוצרים ומאוחסנים על ידי מערכת האבחון על גבי הרכב ומציינים איזה חלק או קטע של הרכב פגום

נכון לעכשיו, OBDII משתמש בשני סוגים של קודים: P0070 (המציין מתי התרחשה שגיאה) ו- P00070, המציין, למשל, כי לחיישן הטמפרטורה הסביבתי A יש תקלה חשמלית כללית. לא תמיד קודים אלה מופעלים על ידי בעיית חיישנים כלשהי, אך ניתן להגדירם אם קיים כשל חיישן גדול וההודעה המופעלת תימחק מזיכרון המחשב עד לפתרון הבעיה. סריקה מאפשרת למשתמש בכלי לבדוק את קודי התקלות ולהבין את הבעיה המדויקת ברכב.

אם מערכת ה- OBD-II תגלה בעיה

היה צפוי שבעל הרכב יתקן אותה בזמן. כל כלי הוא ייחודי ואם רכב אינו מתקשר עם הסורק, לא ניתן לתקן אותו ויש לתקשר אותו ולתקן אותו באופן ידני. זה יספק את היכולת לזהות DTCs (קודי בעיות אבחון) ולזהות ולאתר אזורי בעיה פוטנציאליים המכילים קוד בעיה. לאחר שהמכונאי קרא את קוד השגיאה המציין היכן הבעיה טמונה, הוא יכול לחבר את סורק האבחון של המכונית.

כל החיישנים הללו תורמים לקוד ה- DTC המדווח על ידי מערכת האבחון על הרכב

לפקחי מרכז בקרת הפליטה יש גישה לכל החיישנים, מה שאומר שהם יכולים למצוא D TC (קוד תקלות) או לדחות רכב. ניתן לבצע אימות זה על ידי שימוש ביכולתה של מערכת OBD II לנתח רכבי תחזוקה וסימולטורים לרכב וכן באמצעות סורק האבחון.

אם המכונית נלקחת לאבחון או לבדיקת פליטות שנתית

המכונאי יכול לחבר את יציאת ה- OBD ל scantool, לקרוא את קוד התקלה ולזהות את הבעיה. כאשר מכוניות מובלות לבית מלאכה, טכנאי תיקונים יכול להשתמש בכלי הסריקה כדי לאחזר את קוד התקלה מהמחשב ולקרוא אותו. בעזרת סורק oBD2 תוכלו לקרוא ולהציג רשימת קודים המציינת מהיכן הבעיות יכולות להופיע.

אם הטכנאי משתמש בכלי הסריקה לאבחון התקלה

ניתן למחוק את קוד השגיאה ולמחוק את ה- MIL. אם הטכנאים משתמשים ב- scantool כדי לאבחן את התקלות, ניתן למחוק את כל קודי השגיאה ולמחוק או למחוק MIL. אם הטכנאי משתמש בכלי סריקה לאבחון ואבחון התקלות.

רכבים שיוצרו לפני 1996 ישתמשו ב- scantool OBD

בעוד שרכבים משנת 1996 ומעלה ישתמשו בכלי ה- O-Scan BDII. כלים אלה מבריקים מכיוון שהם מספקים זמן הקפאה לבדיקת אורות המנוע וקורא קוד שיכול לקרוא את קוד השגיאה וקוד השגיאה. שימוש בכלי אבחון בעזרת מחשב, כמו במקרה של שנת הדגם 1996, מאפשר לך למצוא ולפתור את הבעיה ובמקביל להרגיש כמו מכונאי מקצועי.

מאפיין מרכזי של סורק OBD2 גדול

הוא להבטיח שהוא מצויד בכל מיני דברים, כגון קודי שגיאה. כדי להבין את קוד התקלה באופן מקיף, יש צורך להבין את כל חיישני הרכב השונים ו- O-BD ברכב. אם קוד הפגם הממתין מואר על ידי נורת מנוע הבדיקה, תלוי ביישום הספציפי של התקלה ברכב.

ארכיטקטורה זו מוחלת על מדידות גילוי התקלות

ונבחרה יותר ממדידה אחת להשלמת איתור התקלות. אם ה- DTC מדווח על שגיאת חיישן, שגיאה נגרמת על ידי מערכת ניטור החיישנים. אם ערך ההחלטה המקביל של קוד השגיאה בחיישן OBD2 הוא 1, המערכת נחשבת לפגומה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן