מוסך יצאת צדיק

Wash A Car The Car Blue  - sasint / Pixabay

לאחר ששילמתם את המשכנתא, הוצאתם אלפים על תחזוקה ושפכתם דלי דם, זיעה ומזומנים לביתכם, אתם מוכנים לעבור ולמכור. האחים הצדיקים, שמופיעים עם הצמד החדש שלהם Garage באלבומם ובמופע החדש שלהם. עסקנו במוזיקה כל חיינו ויש לנו תוכניות להעלות את זה לשלב הבא עם אלבום חדש ומופע חדש! הילביליס הם אחת הלהקות המרגשות ששיחקתי כל חיי.

במוסך שהוסב מורגש מקרר

שנקדח ובחוץ חמישה ברזים. נהיגה נוספת – במקומות הממוקמים במוסך של אבא, שיכולים להכיל עד 50 מכוניות, ותוכלו לקנות אותן באופן מקוון. הם נעים בין 15 דולר לאדם אחד ל -50 דולר לחמישה אנשים ויותר לרכב וניתן לרכוש אותם באינטרנט תמורת פחות מ -5 דולר לאדם או 20 דולר לרכב.

אחד משני גלילי דלתות המוסך היה באיכות נמוכה ונשבר בטרם עת בגלל בלאי קיצוני

ואחר היה באיכות נמוכה. זה קרה כי זה היה אירוע נדיר למדי ומעולם לא כיוונו את דלתות המוסך. אם יישור הדלת מופרע מסיבה כלשהי, הכבלים יכולים להתפרק, להישבר או להתיישר ולהישבר. אם המסילה האופקית לא הופכת את הפלדה לחזקה מספיק כדי לתמוך בדלת, המעקה עלול להתכופף, מה שמפעיל לחץ נוסף על התפקיד האחר במערכת החומרה וגורם לנפילת הדלתות על רצפת המוסך. דלתות מוסך ישנות יותר, הנחשבות לגיל ירוד, עלולות לגרום גם לבעיות, במיוחד אם המסילות מתכופפות ומתכופפות.

כשזה קורה, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לכבות את הרכב ולצאת מהמוסך. התקשר לחופר כדי להתחיל לחפור בריכה חדשה בחצר האחורית, או לפחות לא עד שתסיים לקרוא את זה.

מה אתה חושב על תחיית האחים הצדיקים עד כה

והאם זה צליל "אמריקאי" מאוד? קשה להיות להקה מבלגיה ולהתחרות בלהקות "בריטיות-אמריקאיות" על תשומת לב כשמנגנים במוסך רוק ובמוסך פאנק. ובכל זאת, הושפעתי כשראיתי את "The" של טיי סגל, וזה היה אמריקני מאוד.

זה היה כמו לרכוב על מערבולת בזמן ששיחקתי בדרבי השחור במחוז אורנג ', ומיד הרגשתי שאני חזרתי למולדת. דרך ווסט ו"סטפנוולף "פתחו בפני איך מרגיש" נולד להיות פרא ", אבל זה יותר רוקנרול.

ההצלחה של שינדיג חפפה עם פתיחתם של האחים הצדיקים

עבור הביטלס בסיבוב ההופעות הראשון שלהם באמריקה בשנת 1964. זה היה רגע משמח עבורם, כשהם עלו לראש המצעדים עם "Losing Lovin 'and Feelin'" והם היו יוצאים לסיבוב ההופעות האמריקאי הראשון בקריירה שלהם בשנת 1965, כשהם מנגנים הן עבור מקרטניז והן עבור הרולינג סטונס. האלבום, שזף עם נשמה, פאנק, רוק'נרול ואפילו מדינה קטנה, יצא בקיץ 1965 ולקח אותו לפסטיבלים גדולים ברחבי אירופה. הם סיירו וזכו ב- Grammy עבור אלבום הרוק הטוב ביותר וטיילו רבות בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, הולנד, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, אירלנד, יפן, שבדיה, אוסטריה, בלגיה, שוויץ. , נורבגיה, דנמרק, פינלנד, הונגריה, פולין, רומניה, יוון, סלובקיה, קרואטיה, סלובניה, טורקיה, פורטוגל, בולגריה, לטביה, ליטא, אסטוניה, צ'כיה, אוקראינה, רוסיה, סרביה, לוקסמבורג, מקדוניה ופולין.

בביקורת שלי על ההופעה בנובמבר

כיניתי את הלהקה "חיה בלתי ניתנת למגוון, מכוונת היטב." האחים הצדיקים נראו נקיים יחסית לעומת הטירוף שהתחיל ב"מאבד את Lovin 'and Feelin' ", והאנרגיה הגבוהה שהוצגה ב" The Shindig "ובשירים אחרים באלבום, כמו" Ain't No Man's Land " . "

היה קל למצוא מתי הייתי צריך להתקרב; היה בית עם מכונית ומוסך פתוח

וזה בדיוק מה ששמתי לב ממבט ראשון. דאגתי לגובה הטנדר והחלטתי לתת לו להסתובב כדי לראות אם הוא ישתלב במוסך. לא היה טעם לסכן נזק לו או למוסך שלי בניסיון להסיע אותו. הגלגלים נמסרו, אך לא נפגעו מספיק בכדי לבלום את הגלגלים.

פרד גר בדירה בה הייתה למרקוס וישעיה דירה

ובני החנה את אופני המוטוקרוס שם והניח אותם מכיוון שאתה יודע, כל זה לא, ליאו לא היה לוקח את זה. היינו בבית ישן בוולסלי, מסצ'וסטס, אז היה הרבה מה לצלם, במיוחד שכן היו הרבה ימים שהחדר הירוק היה מיועד לכולם במרתף הבית.

פטרסון הפך ל"פרקליט הגדול ביותר של הפרחים, כפי שעשה עבור מדלי והטפילד כאשר הם הסתובבו ברחובות בוסטון בתחילת שנות השמונים ובתחילת שנות התשעים בחיפוש אחר בית למשפחתם.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן