הוא מכיל כמה תכונות שהופכות אותו למועמד טוב לשימוש במגוון תרחישים שונים, כגון משחק שחמט או משחק וידאו.

במערכות מתלים אחרות

הציר משמש רק להעברת מומנט ההנעה לגלגלים. המיקום והזווית של רכזות הגלגלים הם פונקציה עצמאית במערכת המתלים. גם כאשר המתלים אינם עצמאיים, סרן מפוצל מאפשר להשתמש בדיפרנציאל המאפשר לנהוג בגלגלי ההנעה השמאלית והימנית בכיוונים מנוגדים כאשר המכונית מסתובבת כדי לשפר את המתיחה ולהאריך את חיי הצמיגים. ניתן להגדיר טיפר או נגרר עם ציר הרמה (המכונה גם גשר אוויר או סרן נפילה) הניתן להגבהה או הורדה מכנית. לסרנים אחוריים חיים פונקציה שונה מזו של הסרן האחורי הרגיל של משאית, נגרר או טנדר.

המשמעות היא שאם גלגל נתקל בחבטה או גירוי, הגלגל בצד השני של הציר אינו מושפע. היתרון של ציר צף הוא שמכיוון שהצירים מופרדים על ידי אוגנים דיפרנציאליים, לא נופלים גלגלים מהצירים.

כאשר הציר פוגע בבורה או בשוליים משמעותיים

המסבים ומשטח פיר הסרן הם הקורבנות העיקריים להתעללות. כדי להסיר את הצירים והפירים, עליך לגשת לדיפרנציאל ולהסיר את התפסים שמחזיקים אותם אליו. הציר עשוי להזדקק לאום כוונון חדש בבית, אך לחלק מהחנויות אין כזה.

בפירוק אמריקאי יש לנו מבחר רחב של סרנים אחוריים

ותמצא את הרכב המתאים לרכב שלך. אם אתם מחפשים 4×4 משומש, יתכן שיהיה לכם כל מה שאתם צריכים, בין אם אתם מסתכלים על מכונית, טנדר או אפילו משאית עם דיפרנציאל הסרן האחורי, התייעצו עם איש מקצוע ברכב אם הוא שחוק, שלדעתנו הוא עשוי לִהיוֹת. באולם הפירוק שלנו יש מאות דיפרנציאלים משומשים לסרנים ולצירים אחוריים שיעזרו לך להחזיר את המשאית למסלול.

אם ברצונך לבדוק ציר אחורי מוצק לרכבך, אנא צרו קשר עם American Demontling לקבלת מידע נוסף ורשימת אפשרויות מלאה.

בית הציר עצמו משמש כצינור מוצק הממלא את כל רוחב הרכב

הציר מוגן ומחוזק על ידי סגירת האורך של כל ציר בבית, והגלגלים מותקנים על הציר. כדי שיהיה יותר מקום לריתוך, ניתן לשלוף את הציר האחורי מהרכב ולהתקין מסבך. ציר זה מאכלס את כל הדרוש להעברת הכוח ואת כל החלקים הדרושים להנעה. מכיוון שמס הכנסה כבד יותר מסרן אחורי חי, ניתן לשפר את חלוקת המשקל של המכונית על ידי הנחת משקל רב יותר על קצוות הרכב המתחלפים כגון המנוע. ניתן להרים את הציר גם אם נדרש, מה שחוסך בלאי בצמיגים ובציר ומגביר את משיכת הגלגלים האחרים. הרמת הציר מקלה גם על קרצוף צירים נוספים לרוחב, מה שמקל על סיבוב הרכב.

סרן מלא שאינו מונע נקרא גם "סרן מת" מכיוון שהגלגלים פשוט מסתובבים עם התנועה קדימה של הרכב

אך עדיין מחוברים זה לזה באותו אופן. יתרון נוסף של ציר מתלים מלא הוא בכך שהגלגל אינו מעביר מומנט ועוצמה דרך ציר הציר, אלא יורד מהקרקע ומונע תאונות קשות. מס הכנסה אינו מושלם, עם זאת, מכיוון שיש הבדל בין ציר נדנדה לציר אחורי מוצק מבחינת חלוקת משקל ומתיחה.

ניתן לזהות ציר צף מלא על ידי הרכזת הבולטת שעליה מוברגים הציר והאוגנים

ז'יל מסביר כי יחסי הציר מושפעים מכיוון שהיקף הצמיגים מצטמצם וסרן ההנעה נוטה ליחס נמוך יותר של מספרים מאשר לצמיג גדול יותר עם אותו יחס. "פעם זה יחס הסרן האחורי עם הנעה ישירה לא עבר את 2: 41", הוא אומר. ציר רחב יותר פירושו שצידי האוגן של הרכזת רחוקים יותר זה מזה, מה שמגדיל את זווית הפלטה שלהם.

בעוד אווירודינמיקה וצמיגים ממשיכים להשתפר

יצרני משאיות מתנסים ביחסי ציר אחורי נמוכים עוד יותר. ב 2: 15 מתיחה סופר ישירה נחשבת לאופציה טובה יותר מיחס 1: 1 עם כונן ישיר, אך היא מציעה גם יחס מספרים נמוך בהרבה מיחס 2: 41. לעתים קרובות נעשה שימוש בקפיצי עלה, וצירים אחוריים חיים נחשבים בעיני חלקם לארכאיים מעט בהשוואה לתצורות המודרניות הנהוגות כיום בתעשיית הרכב. אם אתה בחור שרוצה להחליף סרן אחורי מוצק לסרן אחורי עצמאי, ייתכן שאתה מתרחק מעט מההנעה הדו-גלגלית של בית הספר הישן.