מוסך מרכזי פיאט

סוכנות הקריאייטיב מילאנו, Garage Italia, ו- Fiat Central Garage השיקו פרויקט חדש שיתמקד בחשמל מכוניות איטלקיות קלאסיות ובוודאי יגרום לטהרנים לחייך. כאשר נהגים ומכוניות מתרחקים יותר ויותר מכוכב הלכת, אייקון-אי ישלב את רוח התעוזה היצירתית בייצור הרכב שלאחר המלחמה עם הרגישויות המודעות לסביבה של ימינו ויחבר אותה לעתיד של הסבה חשמלית. מוסך איטליה נמצא בתהליך החזרת הרוח של ארבעת האייקונים הניידים על ידי הקרנתם לעתיד באמצעות שחזור חשמלי.

במקור בייצור בשנים 1957 עד 1975, הוחלף מנוע המכונית בכונן חשמלי ותיבת הילוכים מקורית המחוברת למנוע חשמלי מהיר חדש ולהגה כוח חשמלי. קומינס הטורבו דיזל מוגן באחריות מוגבלת נפרדת, המכסה את המנוע למשך 5 שנים ו -160,000 קילומטרים.

בסך הכל יוצע לדגם החדש הנחה של 4,500 דולר החל משנת 2019

ו -2,000 דולר במזומן צרכני ינוכו מהמס. בסך הכל, הנחות של עד 3,200 $ זמינות בכל דגמי 2018-2020 החדשים, עם 1,800 דולר במזומן וזיכוי מס בסך 5,300 דולר לחמש שנות הבעלות הראשונות, בתוספת זיכויי מס בסך 6,400 דולר לכל שנה נוספת לאחר מכן. דגמי העכביש 2020-124 החדשים יוצעו בהנחה של יותר מ -2,000 דולר על המחיר הרגיל של כ -7,600 דולר. 8,900 $ בכספים חדשים שנוכו לאחר מס ינוכו מ -10,700 $ במזומן צרכני.

הסכום הנקי מייצג את שווי ההתאמה הכספית שקיבלו פיאט קרייזלר מכוניות בע"מ ("FCA") וחברות הבת והשלוחות שלה ואינו כולל זיכויי מס או הטבות מס אחרות במחיר הרכישה של מודל חדש

מידע זה כולל את השווי הנקי של כל ההתאמות הכספיות והערכים שהוזנו בתמורה הכספית לשנת הדגם 2018 – 2020.

כדי להבטיח הגנה מספקת על נתונים, יינקטו אמצעים מתאימים בהתאם לתקנים ולסעיפים החוזיים שאושרו על ידי הנציבות האירופית להעברת נתונים אישיים מחוץ לאזור ה- EEA ובאופן חוקי האיחוד האירופי, כגון התקן סעיף חוזי להעברת נתונים אל EEA וממנה. מפרטים, מחירים ונתוני ציוד מסוימים של פיאט קרייזלר מכוניות בע"מ ושל חברות הבת והשלוחות שלה. הנתונים נשמרים בסביבה מאובטחת הנחשבת כמוגשמת למטרה שלשמה הם נאספים.

אם אתה אומר לנו שאתה מעוניין לקבל הצעות רלוונטיות מחברות אחרות שעשויות לעניין אותך

אנו נשתף את המידע שלך עם השותפים הנבחרים, כמו אלה שעובדים איתנו בצמוד או עמם אנו מדברים . אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהרכבים שלנו מטופלים על ידי טכנאים מנוסים ומוסמכים. למחלקת הכספים שלנו יש את הידע והמיומנויות שיעזרו לכם בדרך, בעוד שמחלקת השירות שלנו מאוישת על ידי טכנאי מוסמך.

אנו נעבוד איתך אם ברצונך להחזיר את רכבך למצבו המקורי על ידי ביצוע תיקונים זהירים

מתוזמנים ומדויקים. אנו ניקח אתכם למרכז ההתנגשות שלנו ונעזור לכם לאורך כל התהליך כך שתוכלו לשכוח במהירות את חלקו האחורי של הרכב. מרכז ההתנגשויות המרכזי בשירות המוסך ממוקם באפלטון, בקרו אותנו עוד היום לכל צורך בתיקון.

אם רכבך נפגע במידה כזו שלא תוכל להסיע אותו בבטחה למרכז העיר

אנו מציעים לך שירות גרירה. הצוות שלנו ישלח גרר ויוביל את הרכב למרכז התיקונים שלנו באפלטון, שם הוא יתוקן. דגמי CDJR המשמשים בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום אפריקה, קנדה ובריטניה הוחזרו למצבם המקורי. אנו מציעים גם שירותי גרירה לרכבים שנפגעו קשות בנקודה שבה לא ניתן להסיע אותם בבטחה למרכז שלנו.

על מנת להיות בטוחים שאירוע מצער זה אינו משפיע לרעה על חיי היומיום שלכם

אנו מספקים לכם רכב שכור לתקופה קצרה. כדי להבטיח כי לאירועים המצערים הללו אין השפעה שלילית על חיי היומיום שלך, תוכל לספק לנו את מכוניתך ללא עלות. אנו יכולים גם להציע אותם כחלק משירותי התיקון והאחזקה לרכב שלך.

אם תבחרו במוסך מתאים תוכלו לבחור בין מגוון מוסכים באזור במחירים שונים

הזן את מספר רישום הרכב שלך ואנחנו נוכל להשוות מחירים באופן מיידי בכל מיקומי המוסך שלנו בארצות הברית ובקנדה. מלבד המחיר, אני רואה את כל השירותים הנוספים שאנו מציעים, כגון ביטוח, אחזקה, תיקון ותחזוקה וכו '. —- המחיר הבסיסי ביעד אינו כולל מיסים, ביטוחים, אחזקה, תיקונים, תיקונים ותחזוקה. או כל עמלות אחרות. מחיר העוסק כולל את כל דמי העוסקים, כולל דמי עוסק, דמי רישום ומיסים (מיסים נבחרים). הסכום הנקי כולל את עמלות הסוחר וכולל מיסים וכל חיובים נוספים (כגון דמי חניה או מיסים).

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן