מוסך מורשה מאזדה

Wash Car Protect Garage Cleaning  - peeonelove / Pixabay

מטה מאזדה בקלרמונט הוא ביתם של צוותי תיקון ותחזוקת הרכב הגדולים והמנוסים בעולם. בין אם הרכב שלכם דורש בדיקה פשוטה ובין אם תיקוני רכב רציניים, צוות זה מספק שירותים מיוחדים בכדי לשמור על מצבכם של מאזדה. על ידי בחירת המוסך המתאים ביותר עבורך, מאזדה יכולה לעזור לך ברכבך על ידי תיקון כל דבר מהמנוע, ההילוכים, הבלמים, המתלים ואפילו מיזוג האוויר שלך, שלא לדבר על הצמיגים שלך לפני שאתה עוזב את הבית או העבודה.

המפעל של מאזדה – טכנאים מאומנים מעניקים למאזדה את אותה רמת תשומת לב ותשומת לב שהיו להם אם הם היו שלהם, מה שהם בבעלותם.

גוסט מאזדה תמיד שם

כדי לעזור לך כשאתה זקוק לשירות רכב או תיקון בממפיס. סוחרי מאזדה יתקנו או יחליפו כל חלקי או אביזרי מאזדה שהותקנו כראוי, המתגלים כפגומים בחומר או בעבודה על ידי כל רכיב עליו מאזדה העניקה הגנת אחריות. השג מאזדה בדרום אפריקה והיא תחליף ותתקן את כל החלקים שאינם מבצעים את הפונקציות הרגילות בזמן שאתה נוהג ברכבך. כי כמו בריילי, המכונית שלך נמצאת בידיים הטובות ביותר של סוחרי מאזדה הטובים ביותר בדרום אפריקה ובעולם.

לאחר הרכישה

הספק המורשה של מאזדה יספק לך עותק של צו התיקון, אשר ייחשב כהוכחת רכישה בתנאי האחריות. על הלקוח לספק עותק של הזמנות תיקון סוחרי מאזדה המציגות התקנת כל החלקים על ידי סוחר מורשה של מאזדה. עליך להשיג עותק של תיקון מאזדה שהוזמן מסוכן מורשה של מאזדה ומציג את ההתקנה או חלק מההרשאה.

זכור גם שכשאתה רוכש אחריות מורחבת על מאזדה

אתה נדרש לבצע את התיקון על ידי סוחר מורשה בארה"ב. במקרים מסוימים, ישנן פחחות המקושרות לסוחרי מאזדה אך הן עסק עצמאי מכובד ביותר הידוע בעבודה באיכות גבוהה עם חלקים מקוריים מאזדה. אם תבחר בחנות פחחות עם אחריות ארוכה וממושכת על מאזדה על מאזדה שלך, יש לך אמון מלא באיכות התיקונים שביצעת.

כל טכנאי השירות וההתנגשות של מאזדה מקבלים הכשרה במפעל בטכניקות העדכניות ביותר באמצעות I-CAR שאושרה על ידי מאזדה ארה"ב (תוכנית מוגדרת). זה יספק מכניקה ונותני שירותים של מאזדה את הידע לתקן ביעילות רכבי מאזדה.

רוכשים מוסמכים מראש של מאזדה שמוסמכים מראש מכוסים באחריות של 2,500 דולר לשנתיים הבעלות הראשונות וב -3,000 דולר לכל שנה נוספת לאחר מכן

סכום זה כולל סך של 1,400 דולר לקונים מוסמכים מראש של מאזדה בארה"ב ובקנדה, ועד 4,200 דולר לשנה שנייה. הסמכת מאזדה לרכבי מאזדה שנרכשו מראש כפופה להוראות תוכנית האחריות לרכב ומשאיות מאזדה (MTRP) וחוק הבטיחות לרכב מנועי (MVSA). כיסוי זה סך של 1,300 דולר לרוכשי יד שנייה מוסמכת של מאזדה ותוספת של 5,600 דולר לכל עונה נוספת.

חלקים ואביזרים מקוריים של מאזדה מכוסים באחריות של 2,500 דולר לשנתיים הבעלות הראשונות ועד 3,000 דולר לכל שנה נוספת לאחר מכן

כולל עבודה להתקנה בסוכנות מאזדה. מאזדות מקוריות וכל אביזריהן מכוסות בסך כולל של 1,400 דולר עבור קונים מוסמכים מראש של מאזדה בארה"ב ובקנדה, בתוספת 5,600 דולר נוספים לכל עונה נוספת. כל החלקים והאביזרים של מאזדה מכוסים באחריות של 8,800 דולר, מ -4,300 דולר לקונים יד שנייה ו -6,200 דולר בעונה נוספת שפועלים להתקנה גם בסוכנויות מאזדה.

שירות חכם מהיר Toowong Mazda חל על לוח הזמנים שבחרת של Toowsong Mazdas לשירות, ובפעם הבאה שתבקש זאת בספר או הזמין באינטרנט, תוכל לבצע את שירות מאזדה תוך פחות משעה.

שירות Quick Toowong Mazda חכם זמין לכל מאזדות Toowsong והוא זמין לכל לקוח מאזדה עם רכב מאזדה בארה"ב ובקנדה.

במהירות של 15,000 קמ"ש / 12 חודשים

מומלץ שירות שנתי למכוניות של מאזדה איחוד האמירויות הערביות וממליץ על חסכון בשירותי מאזדה. ניתן להחתים פנקס יומני מאזדה מבלי לפגוע באחריות וספר יומנים זה מספק מידע כמו קילומטראז ', קילומטראז', ביצועי דלק ומידע חשוב אחר אודות מצב הרכב ומצב המנוע, תיבת ההילוכים ושלדה, וכן לוחית הנהיגה. ולוחית רישוי. ב 15,000 ק"מ / 12 חודשים, שירות שנתי במאזדה איחוד האמירויות הערביות והמליץ על חיסכון בשירות מאזדה של עד 1,500 $ לחודש. ניתן להחתים את פנקס היומנים של מאזדה עם שם הלקוח, תאריך לידתו, סוג הרכב, סוג המנוע ומספר האחריות אם הדבר מושפע מהאחריות.

אם אתה חושב שאני משגע כאן קצת את מאזדה

אני מבין את החששות שלך, אבל יש לנו 102 רכבי מאזדה מאזדה 6 באיחוד האמירויות הערביות, שכולם דווחו ללא תאונה. יש לנו 102 כלי רכב עם קילומטראז 'ממוצע של מעל 15,000 ק"מ / 12 חודשים ולכולם יש דיווחים ללא תאונות.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן