החלפת בלמים לרכב

אחד התיקונים הנפוצים ביותר שאני עושה בטטון טויוטה הוא החלפת רפידות ונעליים. אחד מהם הוא רפידות בלם ונעל חלופיות, שיוצרו בארדמור טויוטה, ואחת מהן היא הסרת קליפר בלמים.

החלפת כרית בלמים עצמאית היא מינימום שירות בלמים, אך אין זה תיקון המומלץ או מבוצע על ידי וירג'יניה צור ואוטו.

העלות תלויה מאוד בכמה רפידות בלם עליכם להזמין והאם אתם רוצים להחליף את הרפידות בעצמכם או שאחד הטכנאים שלנו יעשה זאת עבורכם. עלות החלפת משטח הבלם לרכב שלך תלויה בשנת ייצור, יצרן ודגם המכונית.

אז לפני שאתה נכנס לשגרת שדרוג הקרמיקה

שקול איזה סוג כרית יוצא מהרכב שלך ואיזה סוג כונן ביצעת כדי לקבוע את עלות החלפת רפידות הבלם. אם אתם מחפשים שירות בלמים ומוצאים חנות שמוכרת חלקים ממותגים, בקשו הצעת מחיר להחלפת רפידות הבלם.

אם אתה בודק את רפידות הבלם שלך ונראה שהם פגומים בדרך כלשהי

הגיע הזמן לבקר במוסך כדי להחליף אותם. אם ברכב שלך יש בעיות בלמים, עליך לקחת אותו לחנות בהקדם האפשרי. לצורך תיקון הבלמים האוטומטיים, אתונה תבדוק כראוי את מכוניתכם ותוכלו למצוא אותה במרכז לתיקון הרכב באתונה, ג'ורג'יה.

אם אתה שאפתן ורוצה להחליף את רפידות הבלם של הרכב שלך

יהיה עליך לדמם את המערכת. Kwik – Kar מציעה שירותי תיקון מקיפים לכל רכיבי בלם הרכב, החל מתחזוקת הרוטור, החלפת צילינדרים לבלמים, עיבוד שבבי נעלי כרית בלם וכלה באוורור מערכת הבלמים. במערכת בלמים בדרך כלל יש צורך להחליף את רפידות הבלם (כלומר רפידות הבלם והנעליים), לשכלל את תופי הרוטור, להוסיף נוזל בלמים חדש, לדמם את המערכות במידת הצורך ולחפש אחר רכיבים שחוקים אחרים. יש כמה משימות בלימה בהן אתה פשוט עושה שימוש חוזר בבלמים, אבל יש גם כאלה ששומרים על כל הבלמים שלך.

כאשר אתה מחליף את רפידות הבלם בפעם הראשונה, נסה לנהוג ברכב פעם או פעמיים סביב הבלוק כדי לבדוק אותם במהירות נמוכה.

לדוגמא, למד עוד על אופן פעולת מערכת הבלימה וראה במדריך שלנו לרפידות הבלם והרוטורים הטובים ביותר לרכבך. אם אין לך ניסיון בתיקון מכוניות, בדוק את מצב רפידות הבלמים ברוטור שלך כדי לראות איך אתה יכול – בדוק – את תקנות הבלימה.

למעשה

החלפת רפידות בלם היא רק אחד מהתיקונים הרבים שתצטרכו לבצע אם שמרתם רכב במשך שנים. למעשה, זה רק התיקון הראשון מבין רבים שיהיה צורך בהזדקנות מכוניתך. רפידות בלם, רוטורים ושירותים אחרים שכדאי לזכור, במיוחד אם צריך להחליף את הרוטור מכיוון שרפידות הבלם בלקסוס שלך שחוקות מאוד.

כאשר נורית הבלם נדלקת

עליך לבחון מומחה בכריות הבלם ולהחליט אם להחליף את החומרה במשטח בלם אחר או לבקש תיקון יקר יותר. אם רפידות הציר בלקסוס שלך שחוקות באופן דומה, סביר להחליף אותן, אך וודא שאתה מתנהג על ידי החלפתן לפני שהרוטור שלך נפגע. קחו בחשבון בלם קדמי הכולל החלפת רפידות הבלם בצירים הקדמיים והאחוריים בכל עת. וודאו שהחלפתם את רפידות הבלם במהירות האפשרית, גם אם הרוטור נפגע, והתייעצו עם מומחה כמה מהר תוכלו להחליפן.

החלפה מוחלטת של הרוטור והתוף

כולל רפידות בלם ונעליים חדשות, עולה בין 350 $ ל 1200 $ לסרן. בהתבסס על מגמות והנחות במחירים בארה"ב, החלפת הסרן הקדמי והאחורי (תלוי בסוג הבלמים) יכולה לעלות בין $ 100 ל $ 300 לסרן, והחלפה מלאה של רוטורים ותופים (כולל בלמים חדשים, רפידות, נעלי בלם וכו ') יכולה לעלות. בין $ 400 ל- $ 500 לסרן או בין 1,500 ל -2,000 דולר לכל גלגל.

אם אתה בתקציב הדוק ורוטור הבלמים שלך מתחת לרמה המינימלית המומלצת

ייתכן שזו גישה מקובלת למקם את הרוטור מחדש אם יצרן הרכב שלך אינו דורש ממך להחליף אותו בעת התקנת רפידות בלם חדשות, אבל אתה לא צריך לדלג על עיבוד שבבי הרוטור שהוחל לאחרונה לצורך החלפת כרית – עבודת סטירה. אם אתה מבצע משימת בלימה פשוט על ידי החלפת כרית בלם שחוקה, אינך יכול לעשות שימוש חוזר ברוטור. כאשר נדרשת החלפת דיסק, יש לנקות את ניקוי הרוטור החדש בתמיסת סבון כדי להסיר חומרי סיכה שמזהמים במהירות את משטח החיכוך של רפידות וכריות הבלם החדשות. יש להעביר מחדש את הרוטורים לאחר מכה ברפידות, ואם אינך צריך לבצע עבודות בלימה על ידי החלפת הרפידות, הטכנאי שלך יכול להסתובב ולהחיות את הרוטור, בתנאי שיש לו מספיק חומר לעשות זאת בבטחה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן