בדיקת חורף לרכב

מזג האוויר החורפי כבר כאן באופן רשמי, וזה אומר שהגיע הזמן לנסוע במשאית בחורף. אוקטובר הוא הזמן המושלם להיכנס לתוכנית אחזקת הרכב ולהתכונן לחודשי החורף הארוכים עם שירות חורף, פינוי שלג ושירות חורף.

אם יש לך בדיקה לפני החורף

זכור להחליף את השמן, לבדוק את הרכב ולתחזק אותו בהתאם לשמן בו נעשה שימוש. בדוק את רמות נוזל הבלמים שלך כדי לדעת שאתה נוהג ברכב בטוח ואמין. בדיקת אביב טובה של רכבים היא חלק חשוב בתוכנית התחזוקה שלכם, מכיוון שזו הזדמנות טובה לראות מה החורף עשה לכם הכי גרוע.

זה מבטיח שמערכת הקירור של הרכב תהיה אופטימלית וכי נוזל הקפאה נבדק וממלא במידת הצורך. בזמן שאתה שם, עליך לבדוק אם ברכב שלך נזילות וצינורות שחוקים במערכת הקירור.

דבר חשוב נוסף שיש לבדוק בחורף

הוא לוודא שהצמיגים שלך מנופחים כהלכה. החורף הוא לא הזמן להשיג צמיגים זולים ולשכוח מזוליות, ולכן לוקח זמן לבדוק את עומק הדריכה. אם יש לך צמיגי קיץ, בדוק כי הדריכה היא לפחות 5.32 " כדי שתוכל לרכוב טוב בחורף. הבלאי הדומה לצמיגים כולל בלאי דריכה לא סדיר, בלאי לא סדיר בדפנות הצד וחוסר עובי הדריכה.

אם המכונית שלך נכשלת בבדיקה זו, היא עלולה לגרום נזק חמור למנוע, לתיבת הילוכים, לשלדה ולחלקים אחרים של המכונית.

אם המכונית שלך נכנסת לטווח הגילאים של בדיקת חובה, אתה יכול לצפות שמערכת הפליטה שלך תבדוק לפני שתסתיים ההרשמה. למרות שהתג תקף עד שנת 2021 וניתן יהיה להאריך אותו, המכוניות שלך יצטרכו לעבור בשלב זה מבחן פליטה.

הכיור מלא בחורף

נוזלים בטוחים שקופאים בטמפרטורה של 20 מעלות. הביאו את הרכב שלכם לעשות כמה דברים נהדרים לפני שמזג האוויר נהיה קר ואנחנו נבדוק אותו ונראה איך זה עובד ומה צריך כדי להיות מוכנים לעונת החורף. במהלך ביקור זה נבצע בדיקה ולא רק נבדוק את הרכב אלא גם נבדוק בעיות מנוע ותיבת הילוכים.

התכונן לחורף על ידי בדיקת סיבוכים וסימני בלאי ברצועות ובצינורות והחלפתם במידת הצורך. בדוק את מצב המגבים כדי לוודא שהם מתאימים לניקוי שמשות.

לבסוף

בדקו את הצמיגים: אם יש לכם צמיגי M & S, חשוב לבדוק את רמת הלחץ שלהם בחורף, מכיוון שהקור יכול להפחית את לחץ האוויר ולהפוך את הצמיג לקצת יותר נפוח. דאגו לבדוק את לחץ כל הצמיגים (כולל צמיגים רזרבים) לפחות פעם בחודש בחורף. בדוק את הצמיגים שלך באופן קבוע לאורך כל העונה, ואם אתה משתמש בצמיגי חורף, החלף אותם בקיץ. בדיקת לחץ הצמיגים חשובה במיוחד בחורף, מכיוון שהטמפרטורות הקרות יותר עלולות לגרום לירידת לחץ ולהפחתת לחץ האוויר, ולגרום לצמיגים להתנפח מעט. אז בדוק את התנאים האלה. לבסוף, אם אתם נוסעים עם צמיגי חורף, עליכם לבדוק גם אם יש סימני בלאי, במיוחד מלפנים ומאחור.

אוויר חורפי קר יכול להוביל לדליפות איטיות שעלולות להחמיר אותם

לכן, עדיף לתקן את הנזילות בחורף ולקנות צמיגים חדשים בקיץ כדי להימנע מהצורך להחליף אותם בשלג. הזמן לבדוק את המצבר זהה לזמן שלוקח לבדוק את צמיגי החורף: לפחות פעם בחודש. בואו אל Tune Lube כדי לבדוק את הרכב לפני הנפילה והמעופף שלג!

המבחן הטוב ביותר והשלם ביותר

הוא המועצה לטיפול ברכב, אשר קבוצת מכונאים מתבקשת להשיג 190 נקודות למבחן. מידע זה נועד לתת לך הבנה טובה יותר של מה פקחי המדינה מחפשים כאשר הם בודקים את הצמיגים שלך כחלק מבדיקות הבטיחות הכלליות שלהם. אם אתם משתמשים ברכב משומש, ערכו בדיקת חורף עם מכונאי מוסמך או טכנאי רכב שיבדוק את הרכב, צילמו במידת הצורך והגישו דוח למוכר.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן