הקדמה: למה למכור את המכונית מלכתחילה?

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים רוצים למכור את המכוניות שלהם. אולי הם ירצו לקנות מכונית חדשה, אולי יצטרכו את הכסף, או שהם פשוט משתעממים עם המכונית הנוכחית שלהם. תהיה הסיבה אשר תהיה, ישנן דרכים רבות שבהן אתה יכול למכור את המכונית שלך.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לקבוע כמה שווה המכונית שלך. כדאי גם לקחת בחשבון אם כדאי או לא כדאי לתקן את הרכב לפני שאתם מוכרים אותו. אם תחליט לתקן את המכונית שלך לפני מכירתו, אז תצטרך להשקיע זמן וכסף על תיקון המכונית, מה שעלול לעלות הרבה כסף אם המכונאי שלך יגבה לפי שעה.

אז עכשיו, כשאנחנו יודעים כמה שוות המכוניות שלנו ומה אנחנו יכולים לעשות כדי להפוך אותן ליותר ערך

שלב 1 הכן את עצמך

זהו מבוא לנושא המדור הזה.

בחלק זה, נדון כיצד להכין את המכונית שלך למכירה.

הכנת רכבך למכירה היא שלב חשוב בתהליך מכירת רכב משומש.

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להסתכל היטב על הרכב ולוודא שהוא נקי ובמצב טוב.

לאחר מכן, בדוק את כל הנוזלים והצמיגים כדי לוודא שהם במצב תקין. ודאו כי יש לכם את כל הניירת שהגיעה לרכב בעת קנייתו (רישום, כותרת וכו').

כמו כן, תרצו לקבל הצעת מחיר לגבי שווי המכונית שלכם מקונה או סוחר פרטי לפני שתעמידו אותו למכירה. כך תוכלו לקבוע מחיר מבוקש שיהיה תחרותי עם מכוניות אחרות בשוק.

שלב 2 חקור את אפשרויות המכירה שלך

סוכנות רכב היא מקום מצוין למצוא רכב. אתה יכול לבחון את כל האפשרויות ולבחור את המתאימה לך ביותר.

ישנן שתי אפשרויות עיקריות למכירת רכב משומש: מכירה פרטית וטרייד אין.

מכירה פרטית היא האפשרות הטובה ביותר אם יש לך רכב במצב טוב, עם קילומטראז' נמוך וללא נזקים גדולים. אתה יכול למכור אותו לחברים, לבני משפחה או באינטרנט באתרים כמו Craigslist או eBay.

טרייד אין היא האפשרות הטובה ביותר אם אתה מחפש עוד כסף או רוצה להיפטר מהמכונית שלך בהקדם האפשרי. אתה יכול לסחור ברכב שלך בסוכנות, במכירה פומבית של רכב או למכור אותו באופן פרטי.

שלב 3 קבע את הערך והמצב של המכונית

שלב 3: קבע את הערך והמצב של המכונית

ערך הוא מה שאתה מקבל עבור המכונית שלך כאשר אתה מחליף אותה או מוכר אותה לסוחר. המצב הוא עד כמה המכונית שלך החזיקה מעמד לאורך זמן. ככל שהמצב טוב יותר, כך תקבלו יותר כסף עבורו.

על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר לרכב שלכם, חשוב לדעת את ערכו ומצבו. ידיעת המחיר הממוצע לרכב משומש בקליפורניה תעזור לך לקבוע מחיר הוגן.

הספר הכחול של קלי הוא מקור מידע מהימן המספק מדריך מקיף כיצד למכור את המכונית שלך. הספר הכחול מפרט את המחירים הממוצעים של מכוניות משומשות בקליפורניה, מה שיכול להועיל כאשר אתה מנהל משא ומתן עם קונים פוטנציאליים.

שלב 4 התכונן למשא ומתן!

המפתח למשא ומתן מוצלח הוא לדעת מה אתה רוצה, מה הצד השני צריך וכמה אתה מוכן לתת.

לפני ניהול משא ומתן עם סוחר רכב, חשוב שתבינו את הצרכים והרצונות שלכם. זה יעזור לך לאמוד טוב יותר את המחיר המתאים לרכב שאתה מחפש. לדוגמה, אם התקציב שלך הוא $5,000 אבל המכונית עולה רק $4,500 אז כדאי לשקול זאת. עם זאת, אם התקציב שלך הוא $6,000 והמכונית עולה $7,000 אז זה לא יהיה רעיון טוב לרכוש אותו.

מכירת רכב היא משימה לא פשוטה. זה דורש ממך ידע כיצד לתמחר את המכונית שלך ומהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים כשהם מנסים למכור את המכונית שלהם.

יש הרבה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל לנהל משא ומתן על המחיר עבור מכירת המכונית המשומשת שלך. ראשית, אתה צריך לדעת כמה כסף אתה רוצה עבור המכונית שלך. שנית, גלה מה אנשים באזור שלך משלמים עבור מכוניות כמו שלך והשוו את זה עם מחירים אחרים באזורים אחרים. שלישית, אם אתה מוכר ב- craigslist או ב-ebay, עדיף שתשתמש בתמונה או סרטון במראה מקצועי של המכונית שלך ותכתוב כותרת מושכת תשומת לב שתגרום לקונים פוטנציאליים לרצות לקנות אותה מבלי לקרוא טקסט נוסף בעמוד . רביעית, היו מוכנים לכך