שיפוץ טורבו לרכב

בפוסט זה, אשתף את הידע שלי לגבי הגורמים השכיחים ביותר לפגיעות במגדשי טורבו ואלמד אותך כיצד לזהות מתי צריך לטפל, לתקן או לבנות מחדש את מגדשי הטורבו שלך. כפי שאתה אולי יודע, לבנייה מחדש של מנוע משופץ באתר זה יש עלויות משלו, אך יש לנו מידע רב על העלויות והיתרונות של תיקוני המרות והמרות.

אם אתה לא יודע מה קורה עם הטורבו שלך ורק רוצה להחליף הכל

כדי לוודא שהכל במצב חדש, אנו ממליצים על סט זה. אם אינך יודע מהו הטורבו הלא נכון ואתה רק רוצה להחליף הכל במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לוודא שהוא חדש ופועל בתנאים הנכונים, אז אנו ממליצים בחום על הסט.

טופס תיקון TURBO

אנא מלא לפני שאתה שולח את הטורבו שלך כדי שנוכל לזהות את הבעלים של הטורבו ונדע למי לפנות לאחר שתקבל אותו. מומחי TurboCentras יבצעו אבחון מלא, יעריכו את מאפייני מגדש הטורבו וחלקיו, יעזרו לכם לקבוע את הגורם לתקלה, יעצו לכם על תיקון ותפעולו של מגדש הטורבו, יעצו לכם בעבודות תיקון ויבצעו ניתוח יסודי של כל חלקים ורכיבים.

כמו בכל אלמנט מסובך ברכבכם

חשוב להקפיד על סימנים לכך שמגדש הטורבו שלכם זקוק לתיקון או שיפוץ. לפני שתתחיל בתהליך, אנו ממליצים לעבוד עם המוסך המקומי שלך כדי לבדוק אם ישנם סימני נזק למנוע, לפליטה או לחלקי רכב אחרים, מכיוון שאלה עלולים לגרום לתסמינים דומים לכשל בטורבו.

אם אינך רוצה להתקין מגדש טורבו

אנו מציעים לטכנאי מיומן להתקין אותו עבורך. אנו מציעים שירותי תיקונים למגדשי טורבו, המאפשרים לכם לתקן ולשקם את כל הליקויים במגדשי הטורבו. אם תרצה, המומחים שלנו ישפצו את מגדש הטורבו ויציעו לך אפשרות לייצר ממנו יותר חשמל.

אם יש לך טורבו TD05

12A שנכשל, הדרך המהירה והקלה ביותר לתקן אותו היא לקנות CHRA חדש ולבנות מחדש את הטורבו. במקרים מסוימים יתכן שתוכלו להחליף חלקים על ידי התקנת חלקים חדשים, אך עבור רכבים מסוימים עלות ההמרה תחול. קחו דוגמה לפורד 6 פעימות בין השנים 2003 ל -2007: אם ניתן להמיר את הטורבו שלכם, תוכלו לחסוך כסף באמצעות המרתו עם ערכת המרה עם מיסבים חדשים וכדומה. זו עשויה להיות האופציה היחידה עבורך, ובחלק מכלי הרכב הללו תצטרך לבנות אותה מחדש בעצמך.

אם יש לך משאית גדולה או מכונית ספורט, סביר להניח שתסתכל על מגדש טורבו חלופי ותשלם פחות.

מחיר מגדש טורבו שיפוץ יהיה תלוי כמובן בעבודה הכרוכה בכך

אך הזוכה המובהק יהיה מגדש הטורבו החדש. במקרה זה העלות היא PS450 עבור מגדש טורבו IHI RHB5 ו- PS350 להחלפה חדשה. עלות מגדשי טורבו חדשים או מחליפים היא 789 דולר (מחיר 2018) ומחיר טורבו חדש ומחליף הוא 1,499 דולר (מחיר 2017).

אם אתה משתמש בתיקון 335i 2011 לתיקון זה, מאמר זה חל על כל הדגמים מאותו הדגם (2011 – 2013) ושנת הדגם (2012 – 2014) כולל שנות הדגם 2011 ו- 2013, כמו גם על 2013 ו- דגמי 2014 ו 2014 ו 2014 ו 2015.

במדריך זה נדון במנוע טורבו דיזל בתזוזה 4 ליטר עם מנועי דיזל

תחזוקה שוטפת ושינויים בסגנון הנהיגה שלך הם כל מה שאתה צריך כדי להפיק את המרב ממנוע הטורבו שלך ולהימנע מחשבון תיקונים לא נעים. מגדש הטורבו מחזיק זמן רב יותר בהתאם לדגם, אך אם תשמרו היטב על מכוניתכם ותחליפו את השמן בזמן, הוא כנראה יחזיק מעמד עוד יותר.

לפני התקנת מגדש טורבו חדש או מחדש, עליך למצוא ולתקן את הבעיה שגרמה לכשל מלכתחילה, כמו גם כל בעיה אחרת.

אם מגדש הטורבו של הרכב שלך כבר לא עובד כמו שצריך וניתן להחליף אותו

אתה לא צריך לקנות מגדש טורבו חדש. שיפוץ מלא או תיקון קל של הטורבו יכולים לחסוך לכם כסף בטווח הארוך, במיוחד אם אתם מתקנים את מכוניתכם. לאחר תיקון מלא של הטורבו, ניתן להחליף את כל המחסנית או ליבת הטורבו לחלוטין או להחליף חלקים בערכת תיקון מתאימה לטורבו מסוים. אתה יכול גם להחליף אותו באותם חלקים כמו שהיית מחליף את המנוע או חלקים אחרים של המנוע שלך, כמו תיבת ההילוכים או מערכת הפליטה.

CTI טורבו משתמשת רק בחלקים המיוצרים בחנות מכונות משלנו ועומדים או עולים על תקני המפעל. אנו משתמשים בחלקים האיכותיים ביותר של מיטב היצרנים בעולם, כמו גם בחלקים המעודכנים ביותר, על מנת להבטיח שתקבלו את האיכות הטובה ביותר.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן