שיפוץ גיר לרכב

אולי תזכור שבשבוע שעבר שקעתי את עצמי בעולם הפשתן הלבן לאגרטלים משגשגים ליצירת אפקט קרמי לבן, המהווה אבולוציה של פרויקט טרקוטה האשפה שלי, ושיתפתי הדרכה כיצד להשתמש בצבע לבן כדי להפוך אותם לגיר. צֶבַע. לאחר ניסיון כושל לצייר גיר, ניסיתי למצוא באינטרנט את הדרך הטובה ביותר לקרצף גיר מרהיטים.

בחרתי בשוחקים כי לא רציתי לטחון כמו מטורפים

והנה ההדרכה שלי איך לצייר דרך גיר. התחלתי את הפרויקט המשופץ הזה כטיפול בקיר על ידי כיסוי קיר צהוב בהיר ישן בכמה מעילים אפורים. לאחר שהתייבש הצבע במשך שבוע הייתי מוכן לצבוע מחדש את הכביש, ולכן עשיתי שימוש חוזר בנוזל השיוף ועשיתי עוד כמה שכבות על ארון שאוכל לצייר ובהמשך הוספתי הוספות מדף וארונות אחרים.

צבעתי את כל המכונית בפריימר שחור

כך ששקעים ופגמים אחרים נראים יותר, ושייפתי כל צבע שהתקלף יותר מדי או משהו כזה. מרחתי לכה שקופה על משטחי ריהוט צבועים בסיד והנחתי אותו שטוח, אך נזהר במיוחד בשפשוף צבע הגיר, שיכול אפילו לרדת מידך. אם אתה שופך משקה קר על צבעי גיר לא אטומים, אתה יכול להשאיר שלולית צבע על הרהיטים שלך שנהרסו, שלא לדבר על האפשרות לקבל צבע לח מהשטיחים והבגדים.

לא הייתי ממליץ על ארונות צבועים בלטקס כמתואר בפוסט זה

אך אם אתם חושבים לחפות ארון מטבח צבוע בגיר עם לכה שקופה, אשקול להשתמש בזה. לקבלת מידע נוסף על אופן צביעת ארונות וקירות חניכים, קרא מאמר זה שכתבתי על טיפים לצביעת קרוואנים. כאן תוכלו לקנות צבעי גיר, מה עליכם לדעת על החומר ואופן השימוש בו.

אחת האפשרויות שתרצה לנסות היא Old White, צבע לבן עם מעט קרם עליו. הסרתי את הדלת וצבעתי מחדש את הארון העליון כי חשבתי שהוא קרם מדי.

אם אתה רוצה להשתמש בצבע גיר פולי

אתה יכול להשתמש בכל המותגים הרשומים בפוסט זה, כולל הבחירות המובילות שלי. בנימין מור, למשל, מציע מגוון רחב של צבעי גיר פוליאוריטן שונים, אך אחרת פשוט יש אפשרויות טובות יותר. Rustöl מציעה שכבת גיר שקופה הניתנת לצביעה על גבי שכבת לכה לטקס כדי להעניק לה "לוח גיר". מים או פוליאוריטן על בסיס שמן יכולים לכסות גיר, ממש כמו צבעי לטקס.

צבעי גיר הם גם אפשרות לצביעת ארונות

שכדאי לקחת בחשבון, מכיוון שהם יכולים לדלג על תהליך השיוף וההחלפה. כבר הזכרתי כי אני מתכנן לצבוע משטחים שאינם שלך, מטפט למינציה. חומרי איטום כמו צבע חלב גיר לא עובדים כמו צבע גיר, אם כי קל יותר לשימוש. כאשר אתה מצייר חתיכת גיר והצבע בא במגע עם מים, הוא נוזל ואז מצופה אותו שוב, כך שהוא יהפוך צהוב עם הזמן.

כפי שניתן לראות מהניסיון שתואר לעיל, הצבע יהיה עמיד יותר לאחר שריטה וריפוי במשך מספר ימים או שבועות, אך הוא עדיין יכול לשרוט בקלות.

אם יש לך כתמי שומן, שכנראה שאתה עושה בלי לשים לב, או ארונות עץ כהים, זה יופיע בצבע ולא משנה בכמה שכבות תשתמש בכיסוי. אתה יכול לכסות אותם בשכבת גיר חדשה או להסיר אותם ללא כל מאמץ.

אם אתה חושב לצבוע את המטבח בגיר

עליך לקחת את צבע הגיר של אנני סלואן (לחץ כאן אם אינך ליד הקמעונאי המקומי שלך). אני אוהב את חומר האיטום, שכמעט ואין לו ריח ולכן הוא מושלם לתיקון פרויקטים של רהיטים מכיוון שהוא עובד מחדש על רהיטים. ישנם צבעים מינרליים רבים אחרים לציור גיר, אך זהו אחד מהם, המהווה אלטרנטיבה מצוינת לצבעי מינרלים מסורתיים. לראשונה, זה מאוד שימושי לפרויקטים של שיפוצים בביתכם.

אם אינך יכול להרשות לעצמך שיפוץ מטבח אך ברצונך לעדכן אותו

עליך לשקול לצבוע את הארונות אם אינך צריך. הצבע החדש יתאים לצבע הקיים, ולכן אין צורך בצביעה מחדש כל עוד אתה משתמש בתכשיר בטוח ומודרני. אתה יכול גם להסיר את התיק לפני שתיתן לו את המעילים החדשים, מה שמקל על העניינים. יצירות אמנות זו עשויות בגיר (או גיר), המעניק לה מראה כפרי נהדר, ותוכלו לשנות בקלות את מה שאתם מיישמים עליה כדי להפוך אותה למושלמת לחדרכם.

השתמשתי בצבע גיר ביתי בהצלחה כשציירתי רהיטים לפני כן, אך הוא השתחרר כאשר השתמשתי בו לצביעת קרוואן. בעל קרוואנים שאני מכיר החליט לחסוך קצת כסף על ידי הכנת מתכון משלו באמצעות מתכון שנמצא ברשת.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    משרות בכירים -איפה לחפש? וממה להתחיל?

    פוסט זה בבלוג נועד להדריך היכן לחפש משרות בכירים וכיצד להתחיל. זה מכסה מגוון של אפיקים לחיפוש הזדמנויות עבודה שמתאימות לניסיון ולכישורים שלהם, מפלטפורמות מקוונות

    עבודות גבס לטלויזיה בסלון של הבית

    עבודת גבס היא דרך יעילה לקישוט קירות ותקרות פנים, והיא יכולה להיות שימושית במיוחד עבור הטלוויזיה בסלון הבית. פוסט זה בבלוג ידון ביתרונות של עבודת

    דילוג לתוכן