שטיפת רכב

שרשרת של שטיפות מכוניות מקומיות נותרה פתוחה, אם כי צו ממלכתי מצהיר עליהן מיותרות בגלל מגפת ה- COVID-19. השירות שמבוסס על בוקה רטון גייס 3.5 מיליון דולר במימון זרעים כדי להרחיב את עסקיו, כולל מתן אפשרות לצרכנים להשתמש באפליקציה סלולרית בכדי להתחבר למכונות שטיפה מורשות. הסטארט-אפ הוא אמנם נותן שירותי צרכנות, אך הוא נותן שירות גם לחברות שרוצות להציע שטיפת מכוניות לנוחות לעובדים, לקוחות או מיקומים אחרים. I – Team לומד יותר על המודל העסקי של החברה ועל עתיד השירות בפרק I – Team Learning.

שטיפות רכב רבות מציעות גם שירותים מפורטים

כולל ליטוש ידיים או שעווה של החלק החיצוני של המכונית במכונה, שמפו או אידוי פנים, ושירותים אחרים המבטיחים ניקוי והגנה יסודיים של מכוניתכם. סוכנויות רכב ניידים משמשות לרוב כמערכת פירוט ניידת הנושאת מיכל מים מפלסטיק ומשתמשת במכונות שטיפה בלחץ גבוה.

שטיפת מכוניות יכולה להיעשות באופן אוטומטי

באופן אוטומטי מלא או ידני, עם בן לוויה ששוטף את הרכב. מכונה אוטומטית למדפים מורכבת ממכונת כביסה ומייבש שמתגלגלים פנימה והחוצה כדי לראות אם היא מתמלאת. החלק החיצוני של המכונית נשטף בשילוב של שניהם, ואילו המלווה מייבש אותו ידנית ומנקים את הפנים.

אישה בביקיני שוטפת את מכוניתך ללא ראש

בדרך כלל בתשלום נוסף, ואז לוקחת אותה למתקן שנמצא לצד הדרך עם שלטי קרטון צבעוניים וכרזות. תלוי במיקום שטיפת המכוניות ומספר האנשים שנמצאים במקום, ייתכנו שינויים בשטיפת מכוניות בביקיני, כמו נשים בביקיני וחבריהן לכיתה שוטפים מכוניות בחניונים סמוכים, או אישה ששוטפת מכונית עם אישה אחרת, למעלה – כבוי ובדרך כלל ללא חיובים נוספים.

לקוחות בוחרים מתי להכניס מטבע או אסימון לבקרה ולחלק את אקדח הריסוס

ומברשת קצף נשטפת על הרכב. בשטיפות רבות אחרונות משתמשים במברשות קצף סגורות שאינן סופגות לכלוך או מים ולכן גורמות פחות נזק למשטח הצבוע. פעם רכב זהיר נמנע משטיפת מכוניות ממוכנת, במיוחד עם מברשת, בגלל הסיכון לפגיעה במשטח, אך דגמים רבים וחדשים יותר משתמשים בתאים סגורים ובמברשות קצף שאינם מחזיקים היטב לכלוך ומים ולכן פחות רגישים לצביעה. בנוסף, בחלק מחלונות הרכב משתמשים בחישוקים ובמברשות במקום באדנים ומברשות.

ככל שנמשך משפט ההדחה נגד רוסף

מישל תמר הפך לנשיא זמני, לאחר שהוזכר כמועמד אפשרי לנשיאות ברזיל בבחירות הבאות לנשיאות בשנת 2018. שטיפת המכוניות היא שהממשלה לא מינתה עו"ד עצמאי גנרל מאז ספטמבר 2013. כמה סנאטורים שאישרו את המינוי היו שרים עמיתים, כולל ראש הבית העליון של הפרלמנט, רנן קלהירוס, שהואשם בפרשת שטיפת המכוניות. מכוניות לקושרים הן בגיבוי של בית משפט עליון המפקח על החקירה והוכיח שאי אפשר להשחית.

באופן מוזר

אפילו קרובי משפחה של אסירים בשטיפת רכב היו אומרים עד כמה הם מעריצים את עבודתו ומבקשים ממנו לחלוק איתם תמונות סלפי. אפילו שוטר הסלבריטאים אישי, הושעה מחקירת שטיפת המכוניות לאחר שהפסיד בערעור על אישום שוחד ישן. לדבריו, הבין ששטיפת מכוניות מיוחדת כשראה אנשי עסקים עשירים לא רק נכנסים לכלא אלא נשארים שם.

כיום

תפיסת הנזק לרכב נפוצה הרבה פחות ויש לשפר את הציור במהלך תהליך הכביסה. במקביל, רבות מתחנות השירות שהיו מסתמכות על כביסה מכנית עברו לשטיפת ידיים. לקוחות שטיפת מכוניות משלמים באמצעות נקודת מכירה מבוקרת על ידי מחשב (POS), המכונה גם קופה אוטומטית שיכולה להחליף קופאים אנושיים.

מתקני שירות עצמי

המופעלים בדרך כלל על ידי מטבעות ובהם הכביסה מבוצעת על ידי הלקוח, כוללים גם שטיפת סילונים. ישנם גם מספר שטיפות מכוניות "ביקיני" בהן נשים לבושות ביקיני שוטפות מכוניות, אך בדרך כלל מדובר באירועי קיץ בארה"ב, וישנן רבות נוספות במדינות אחרות כמו אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה ודרום אפריקה. חלק משטיפות המכוניות דמויות הפטריות בלונדון ובאזורים אחרים באנגליה מציעות ניקיון – במחיר נמוך.

השימוש במים ובאנרגיה

הוא דבר מובן מאליו, מכיוון שלעתים קרובות ישנם שימושים משניים בשטיפות מכוניות. זיהום קרקע קשור לעיתים עם נגר עילי כזה, אך חשוב מכך – הוא קשור לשימוש בשטיפת מכוניות עצמה כמשתמש במשאבים כאלה. בתור התחלה, צבאות הרשויות שתפקידם מושפע מידי שטיפות מכוניות קבעו את היקף הבעיה, אך שכחו להתמודד איתה. נהגים חייבים לבחור בעצמם ולעשות כל שביכולתם כדי למנוע תאונות דרכים שעלולות להיות בעייתיות. במחיר קונקרטי של 6 ליש"ט קראו על מה שראינו באחד מאתרי שטיפת המכוניות הפופולריים בבריטניה ומה נהגים יכולים לעשות בכדי להימנע מהם.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן