שגרירות רוסיה בתל אביב

מבוא: שגרירות רוסיה בתל אביב והמצבים העכשוויים העומדים בפניה

שגרירות רוסיה בתל אביב מתמודדת בימים אלה עם משבר. ככל שממשלת ישראל פוגעת בשגרירות ובצוותיה, הלך והתקשה לתפקד בשגרירות.

ממשלת ישראל פועלת נגד שגרירות רוסיה בתל אביב, ומקשה יותר ויותר על תפקוד השגרירות. בתגובה, רוסיה פרסמה הצהרה באמצעות משרד החוץ שלה כי היא תצמצם את צוות העובדים בשגרירות שלה בישראל ב-60% ולא תעביר עוד כספים לשמירה על פעולות דיפלומטיות בישראל.

שגרירות רוסיה בתל אביב ממוקמת ברחוב רמת מגשימים 4. השגרירות היא רכושה של הפדרציה הרוסית והיא שלוחה של הנציגות הדיפלומטית הרוסית בישראל.

הוא פועל מאז מאי 1948 ובטקס הפתיחה שלו השתתף סגן נשיא ישראל דאז, יגאל אלון.

בראש השגרירות עומד כיום השגריר אנטולי ויקטורוב, המכהן בתפקיד מ-2012.

המצב הנוכחי העומד בפני השגרירות הוא שהשגרירות הוזמנה לסגור אותה על ידי הרשויות הישראליות ב-1 בספטמבר 2017 לאחר שרוסיה סירבה ללכת בעקבות החלטת האו"ם המגנה את צפון קוריאה על שיגור הטילים האחרונים שלה. השגרירות נותרה סגורה החל מאוקטובר 2018.

רוסיה פתחה שגרירות חדשה בתל אביב

שגרירות רוסיה בתל אביב היא הנציגות הדיפלומטית הרוסית הראשונה בישראל. היא נפתחה ב-5 בספטמבר 2018. בפתיחת השגרירות השתתפו ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ומשלחת פקידים ישראלים.

זו הפעם הראשונה שרוסיה פותחת שגרירות בישראל מאז ההכרה בירושלים כבירת ישראל והחלטתה להעביר את שגרירותה לשם. פתיחת השגרירות החדשה נתפסת כסימן לכך שרוסיה מתכוונת לחזק את הקשרים עם ישראל על רקע המתיחות בין מוסקבה למדינות המערב על רקע סיפוח קרים על ידי רוסיה ותמיכה בבדלנים במזרח אוקראינה.
למידע נוסף בתחום של שגרירות רוסיה בתל אביב נא לבדוק ב-

שגרירות רוסיה בתל אביב ממוקמת בשדרות שאול המלך, ליד נמל התעופה בן גוריון, כ-20 קילומטרים ממרכז תל אביב.

רוסיה פתחה שגרירות חדשה בתל אביב, שהיא הראשונה שנפתחה מאז ברית המועצות לשעבר. שגרירות זו תשמש כייצוג הדיפלומטי של רוסיה בפני הפלסטינים.

שגרירות רוסיה בתל אביב אינה נציגות דיפלומטית מן המניין, אך יהיו בה מדור קונסולרי ומשרד לענייני כלכלה ומסחר. The opening of this embassy is seen as an attempt by Russia to strengthen its ties with Israel and Palestine, following years of tension between Moscow and Tel Aviv over Syria.

היחסים בין ישראל לרוסיה מתוחים כבר עשרות שנים, אך יש סימנים שהם משתפרים. בספטמבר 2017 ביקר ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו במוסקבה כדי להיפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין. הביקור הגיע לאחר שנים של מתיחות בין מוסקבה לתל אביב על רקע סוריה.

הקדמה: מדוע חשובה שגרירות רוסיה בתל אביב

שגרירות רוסיה בתל אביב היא אחת הנציגויות הדיפלומטיות החשובות בישראל. הוא ממוקם על חוף הים התיכון ומשתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר.

בנוסף לתפקידו הדיפלומטי, הוא משמש גם כמרכז תרבותי, שבו אנשים יכולים ללמוד על התרבות וההיסטוריה הרוסית.

בשגרירות מתקיימת גם תערוכת קבע בשם "רוסיה דרך עיניהם של אמנים".

השגרירות פתוחה למבקרים מכל העולם והיא מציעה סיורים באנגלית, צרפתית ועברית.

שגריר רוסיה בישראל, אלכסנדר שיין, מכהן מאז 2016.

שגרירות רוסיה בתל אביב היא אחת השגרירויות החשובות בישראל. הוא ממוקם בצומת שדרות הרצל ורחוב שאול המלך. השגרירות נבנתה בשנת 1962 והיא תוכננה על ידי האדריכל אלכסנדר טרטינוב, שגם תכנן את שגרירות רוסיה בבייג'ינג.

לשגרירות תפקיד משמעותי בקידום מדיניות החוץ של רוסיה והיא משמשת מרכז תרבותי לרוסים המתגוררים בחו"ל.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן