רכבי יוקרה בישראל

מחקר משרד האוצר חילק את מכוניות היוקרה לשש מכוניות, אחת בישראל וחמש בלוב, כולן בבעלות ראש הממשלה לשעבר מוחמד מורסי ובני משפחתו. ראשית, המכונית היקרה ביותר שהוצגה הייתה פרארי 488 ספיידר, שעושה קמעונאות תמורת מיליון שקל (278 אלף דולר) והיא יקרה יותר מכפליים. על פי דו"ח של קרן המטבע הבינלאומית (IMF) והבנק העולמי, לוחות לוב סביב רצועת עזה הפכו למחזה נפוץ.

KIA פיקנטו וטויוטה קורולה הן שתי המכוניות הפופולריות ביותר בישראל

ואחריה צמודה KIA Sportage. נכון לעכשיו, קיה מוטורס בע"מ וחברת האם שלה יונדאי מוטור ושות 'בע"מ מייבאות יותר מ -100,000 מכוניות בשנה, כולל רכב ה- SU ספורט המהיר במיוחד, שנכלל גם בתקציב השנתי של משרד האוצר, הממשלה הגדולה ביותר. סוֹכְנוּת.

באשר להשכרת רכב בתל אביב

השתתפות בשכירות שכזו יכולה להוסיף לדאגותיך. אנו ממליצים בחום לא לשכור רכב יוקרתי בשדה התעופה במהלך שהותכם בתל אביב. זכרו כי כרטיסי אשראי ניתנים בשולחנות ההשכרה בירושלים ובישראל, אך ללא כרטיס חיוב ניתן לשלם רק עבור הרכב באתר. אם אתם מחפשים מידע נוסף על מכוניות יוקרה בישראל ויעדים אחרים, לחצו על קישור זה לגישה לדף יצירת הקשר שלנו.

בממוצע, רכב שכור בישראל עולה 551 דולר לחודש, או 18 דולר ליום, אך בירושלים, ישראל, הוא זמין תמורת 238 דולר בלבד למשך 13 ימים.

הסיבה להבדלי מחירים אלה היא שישראל גובה יותר מכפליים מארה"ב, גם אם לא מדובר ברכבי יוקרה. ישראל נענשת ברכבים זולים וחסכוניים יותר בדלק כגון מכוניות מארה"ב ואירופה.

מותגי פרימיום פרחו בישראל מאז הונהג מס היוקרה בסוף 2013

נראה כי המס היה השפעה מעכבת על מחירי מכוניות היוקרה, שממשלת ישראל מגדירה כמכוניות במחיר שבין 500,000 למיליון שקל (כ -1.5 עד 2 מיליון דולר). מכיוון שדגם INFINITI הוא רכב לנהיגה, רק אנשים טובים – להיות מסוגל לקנות את זה, ובכך לשלול את היתרונות של מס על מכוניות איכותיות כמו מרצדס בנץ S קלאס.

ישראל אולי קטנה

אבל רשת כבישים חכמה מקלה על מעבר ברחבי הארץ. אם תבחר רכב בישראל תגלה שהכבישים הראשיים והכבישים הראשיים מטופחים היטב ויש מה לומר על נוחות החיים. ישראל מציעה שירותי השכרת רכב וזה גורם שמקל ככל האפשר על נסיעה בכביש מירושלים לישראל. אם אתם שוכרים טנדר יוקרתי באירופה, תוכלו ליהנות מנוחות של מכונית נוחה ונוחה, כמו גם מהנוחות של חיבור אינטרנט קל לשימוש.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    משרות בכירים -איפה לחפש? וממה להתחיל?

    פוסט זה בבלוג נועד להדריך היכן לחפש משרות בכירים וכיצד להתחיל. זה מכסה מגוון של אפיקים לחיפוש הזדמנויות עבודה שמתאימות לניסיון ולכישורים שלהם, מפלטפורמות מקוונות

    עבודות גבס לטלויזיה בסלון של הבית

    עבודת גבס היא דרך יעילה לקישוט קירות ותקרות פנים, והיא יכולה להיות שימושית במיוחד עבור הטלוויזיה בסלון הבית. פוסט זה בבלוג ידון ביתרונות של עבודת

    דילוג לתוכן