פיאט דוקאטו אוטומט

הוכרז על פיאט דוקאטו המקצועית לאוסטרליה לשנת 2020, עם מאפייני בטיחות חדשים המסייעים באספקת רכבי קירור, כמו גם הצגת מספר מאפיינים חדשים. פיאט מציעה את יכולת המטען הטובה בעולם – בכיתה – בשילוב עם גרסה עם בסיס גלגלים, אורך וגובה, מה שהופך אותה לאידיאלית להובלת נוסעים ומסירת רכבי קירור. הדוקוטו MY2020 החדש מבוסס על דגם הבסיס של התיבה המקצועית הנמכרת ביותר של פיאט, אשר בנוסף לרכבי ציוד מורכבים יותר, עומדת גם בדרישות עסקיות שונות. באוסטרליה, דגמי קרייזלר פסיפיקה, פיאט ספורט ופיאט ספורט 2020, דגמי פיאט פרופסיונל המקצועיים והמקצועיים החדשים יוצעו במגוון פיאט מקצוענים, ואילו דגמי 2019 ו -2020 יהיו זמינים במגוון גרסאות.

כמו תמיד, טווח המנועים מצויד בטווח מקיף המתאים לכל היישומים, עם הדגמים העדכניים ביותר של פיאט מקצועני, פיאט פרופסיונל ספורט ופיאט ספורט זמינים.

חבילה עם אפשרויות זמינה גם עם חבילת Comfort Tech (2190)

הכוללת מערכות ניווט מובנות, Android Auto, Apple CarPlay ו- Google Play Music, כמו גם פנסי LED ומצלמה אחורית . חברת דוקאטוס כוללת גם את ה- EcoPack האחרונה של פיאט, הכוללת אלטרנטור אינטליגנטי המכבה אוטומטית ונטען כדי להפחית את הפליטות ואת צריכת הדלק. "קלף הטרמפ" של פיאט, לעומת זאת, הוא הנעה לכל הגלגלים הקיימת בדגמי פיאט Professional Sport ו- Fiat Sport Pro.

התיבה האוטומטית החדשה עם 9 הילוכים מציעה לנהג מגוון מצבי הפעלה, כולל ידני, אוטומטי, ידני ואוטומטי.

הדוקאטו נהנה גם ממצמד קל יותר

מה שהופך את המעבר למעלה ולמטה לקל יותר והתיבה הידנית הסטנדרטית עם 6 הילוכים זהה לדגם. מנוע כניסה עם 115 כ"ס, עבורו קיימת אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית אוטומטית של קומפורט מאטיק. עם זאת, אין ספק כי הנוחות הקודמת – אופציית המכונית של מאטיס הייתה איטית – הייתה שנונה בלשון המעטה, מכיוון שמדובר בתיבת הילוכים ידנית רובוטית. הסיבה לכך היא שגישת ההילוכים הידנית ה"רובוטית "הוכיחה אותה כמבוי סתום טכנולוגי, שבו סוף סוף התרחשה חזרה למה שהיה היסטורי.

החלטתה של פיג'ו שלא לפתח תיבות הילוכים אוטומטיות נלחצה לנוכח הביקוש הגובר לתיבות הילוכים אוטומטיות.

אם אתה קונה אחד עכשיו, זה יהיה מתסכל לראות פיאט עם תיבת 9 הילוכים חדשה ללא תיבה ידנית עם 9 הילוכים, אבל הגיע הזמן להציג אותה. תמיד הרגשתי שרמת הנוחות מעט גבוהה מדי, אם כי פיאט יכלה לומר שיש להן אוטומט.

מערך הדוקאטו הנוכחי מופעל על ידי מנוע MultiJet II בנפח 2.0 ליטר

ארבעה צילינדרים, טווין טורבו, שני צילינדרים, המניע את מערך הדוקאטו של ימינו. גרסת 140 כ"ס מספקת מומנט של 350 ננומטר ב -1,400 סל"ד בלבד והיא זמינה עם תיבת הילוכים ידנית בת 9 הילוכים ומגדש טורבו בנפח 1.5 ליטר. זה מהווה עלייה של 9% לעומת מנוע ה- Multi Jetters הקודם של 130 כ"ס. הוא תכליתי וגמיש, עם מגוון אפשרויות כולל הנעה לכל הגלגלים, תיבות מצמד כפולות ואפילו מסך מגע בגודל 3.8 אינץ '.

עם זאת, האופציה האוטומטית בת תשע הילוכים, שהוצגה במסגרת עדכון MY20 לשנת 2019 ונקראת רשמית 9speed, היא אפשרות של שינוי עצמי. עוצמה ומומנט הולכים יד ביד, מה שמאפשר לפיאט אפשרות להגדיל את המומנט במקום בו מובנית התיבה החדשה.

דוקאטו MY20 פותחה על ידי מהנדסי פיאט Professional עם תיבת הילוכים אוטומטית בת 9 הילוכים

כדי לאפשר ללקוחות ליהנות ביצועים אופטימליים וחסכון בדלק, ללא קשר למשימה או למסלול. פיאט מאמינה ש- TCO תעמוד בשורה אחת עם מנועי הדיזל של דוקאטוס ומקווה שעדכון מקיף זה של הדור השלישי ישפר את הונו ויבנה על הצעת המחיר הטובה של הגרסה הקודמת. המחירים עדיין לא קבועים, אך צפו בעלויות מקדימות גבוהות עם מספר עלויות תפעול נמוכות יותר. עם הדגמים האחרונים והמעודכנים והמשופרים הקיימים באיחור, המקצוען של פיאט יעשה כמיטב יכולתו להישאר הבחירה הטובה ביותר למנוע הדיזל היעיל והיעיל ביותר בשוק זה זמן מה.

פיאט דוקאטו

היא אכן המובילה המוחלטת בשוק הרכב, משמשת בסיס למובילים באירופה ומושכת חסידים נאמנים בקרב רוכשי הטנדרים. מדובר גם ברכב מוביל בשוק הרכב, כאשר על בסיס זה מבוסס על כשלושה מתוך ארבעה קרוואנים שנמכרו. בנוסף, כשלושה מתוך ארבעה בתים מנועים שנמכרו מבוססים עליו, וזה נובע בעיקר מיעילות הדלק המצוינת ומהימנותו.

הרכב הופק לראשונה באיטליה בסוף המאה ה -19 כדחיקת כיבוי מוחלטת. במהלך הדורות הופקו יותר מ -1.5 מיליון יחידות של פיאט דוקאטו, המכונית הפופולארית והפופולארית ביותר בעולם.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן