ערכה לחידוש פנסים

הבית מורכב מאלומיניום צבאי ובו בסיס מתג דחיפה פשוט. המשקל הכולל של הסוללה הוא 3.5 אונקיות והוא קל מספיק כדי לקבל זמן ריצה כולל של 135 דקות. החום הקיצוני של מנורת הלוגן 100 וואט גורם לחלל הבית מאוד לאחר מספר דקות.

האור פועל על סוללת CR123A אחת ויש לו ארבע רמות בהירות שונות. במצב הנמוך ביותר, לאור יש מצב ריצה יעיל במיוחד המספק חיי סוללה של עד 150 שעות. מטעמי נוחות, אור זה אינו מעשי רק כאור תליון מפתח, אלא גם כשקנאי.

עם פונקציית האור הגבוהה, הסוללה הנטענת של הפנס ריקה מאוד מהר. לאור יש גם מצב ירח לתכנות, שמפחית את הכוח בלילה כדי לחסוך בסוללה. בעזרת קרבינה וסט תאורה תוכלו לשאת נורת LED נטענת בדרכים או בדרכים.

גוף תאורה זה כולל מתג סיבובי המציע 16 לומן של אור לתאורה מהירה של האזור

ומאפשר למשתמשים להזדהות מקרוב כאשר הם מחפשים חפצים שאבדו. אור ה- Carabiner נמדד באורך של 1.5 אינץ 'ומשקלו נמוך פחות לאונקיה עם הסוללה. פנס זה יתווסף בהשקה הרשמית של Long Dark.

יש מגוון ערכות לשיקום פנסים אם אתה מנסה לחסל את הערפל בעצמך

ערכות אלה מספקות לך את כל מה שאתה צריך כדי לשמור ולשמור על האור, כולל כלי ליטוש לשינויים מהירים ו -3 דיסקים לשחזור לוחות אחוריים להברקה. כל סט דורש תהליך רב-שלבי בו משייפים את העדשות עם שוחקים קלים, מלוטשים ומצופים באיטום בכדי לשמור על חופשיותן.

התוצאות משתנות בהתאם לערכה שנבחרה ואטימות העדשה

היזהר בעת השימוש בערכה על משטח העדשה של פנס הראש, מכיוון שצבע וקישוטים אחרים יכולים בקלות לשרוט ועלויות התיקון יכולות לעלות בדולרים רבים. יותר ויותר סדנאות וסוכנויות רכב מציעים שיקום פנסים.

אנו מתגאים בכך שאנחנו מוודאים שיש לך אפשרות מושכלת כאשר אתה קונה מאחד ממאות הספקים בפלטפורמה שלנו אם אתה מנסה את הגרסה היקרה יותר ותקבל את המחיר הטוב ביותר עבור הכסף שלך

אנו גם מודיעים לך אם עדיף לך לחכות לפעולה כדי להשיג את החיסכון שאתה יכול לצפות מ- AliExpress. המחירים משתנים בהתאם ליעילות ועמידות המוצרים והשירותים המוצעים. כל מוכרי החנויות מדורגים מאוד על ידי לקוחות אמיתיים עבור שירות לקוחות, מחיר ואיכות.

אתה יכול לפנות ליצרן הסוללה

כדי לראות אם יש להם תוכנית לתקן או להחליף את הפנס הדולף או הפגום שלך. כאשר פני כרית השיוף שחוקים ואינם יעילים עוד, הגיע הזמן לקנות ערכת משחזר עדשות פנס שעוות צבים. השחזור לוקח בדרך כלל ארבעה עד שישה חודשים לפני שהשינויי צבע חוזרים.
עבור מידע בנושא של ערכה לחידוש פנסים נא לבדוק כאן: xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

חבילת השחזור והתיקון של פנסי UV Lightrite יכולה להחזיר פנסים צהובים דהויים למצב דומה

אם השחזור אינו מספיק רציני, ניתן להסיר חמצון חדש באמצעות מבהיר עדשות. ניתן להשתמש בערכת משחזר עדשות פנס שעוות צב להסרת פרספקס, פלסטיק שקוף, ויניל או חומרים אקריליים שקופים אחרים מהעדשה.

ערכת שיקום הפנסים שלנו מסירה ערפל וקורוזיה ומחזירה את הבהירות והברק הדרושים לכם בלילה בדרכים

תאורת חוץ חדשה חידשו את הבית החיצוני שלכם עם אחד מעיצובי התאורה החיצוניים המעוררים השראה שלנו. נורות LED חסכוניות באנרגיה עם סגנונות, דפוסים וכתמי צבע מעודכנים מחיה את כל החדרים.

מנורות LED של Westinghouse משתמשות בטכנולוגיה העדכנית ביותר ועומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר לביצועים

מעבר לנורות אלו יכול להביא לחיסכון משמעותי באנרגיה ועלויות. גופי תאורה דקורטיביים Westinghouse מציעה מגוון גופי תאורה בסגנונות שונים המשלימים חללים פנימיים וחיצוניים.

ערכות LightwaterLife מספקות לכם מי שתייה בר קיימא

תאורה סולארית, עזרה ראשונה ותקשורת, הכל מאוחסן במיכלים 4 הגלון האטומים שלהם. סכינים, ציוד רפואי, מגזינים רזרביים, נרתיקים ואביזרים אחרים לימים הקרובים ושיחות ה- ECG. פנסים ממועדון הסיטונאות של BJs אידיאליים להדלקת מדורה, לשחק באוהל בחושך, או להארת חדר בביתכם לאחר שסופה מפסיקה את הכוח.

חשוב להבין כי תפוקת אור ומרחק קרן הם מאפיינים שונים שאינם הולכים יד ביד עבור אנשים רבים

בהשוואה לתקנים אחרים, ANSI NEMA FL-1 Flashlight Basic Power Standard (2009) מציין את חיי הפנס עם סוללות טריות ומגדיר את נקודת הסיום של חיי הסוללה כנקודה בה תפוקת האור יורדת ל -10%. מהספק המוצא (לא 50%). לפנס בעל תפוקת אור גבוהה (נמדד בלומן) יש קרן קצרה הנמדדת במטרים.

מובן מאליו שאיש שמשתמש בפנס ה- LED שלו ככלי הקשה להפעלת פוקר לא מחפש צרות. הטענה כי ה- LED הוא "חסין כדורים" היא תנאי. אם תמלא את CAPTCHA כדי להוכיח שאתה בן אנוש, תקבל גישה זמנית לנכס אינטרנט זה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    משרות בכירים -איפה לחפש? וממה להתחיל?

    פוסט זה בבלוג נועד להדריך היכן לחפש משרות בכירים וכיצד להתחיל. זה מכסה מגוון של אפיקים לחיפוש הזדמנויות עבודה שמתאימות לניסיון ולכישורים שלהם, מפלטפורמות מקוונות

    עבודות גבס לטלויזיה בסלון של הבית

    עבודת גבס היא דרך יעילה לקישוט קירות ותקרות פנים, והיא יכולה להיות שימושית במיוחד עבור הטלוויזיה בסלון הבית. פוסט זה בבלוג ידון ביתרונות של עבודת

    דילוג לתוכן