ספר רכב פיאט דובלו

Isolated Fiat  Oldtimer  - Emslichter / Pixabay

לטווח של פיאט דובל סוף סוף יש ארבע רמות גימור לבחירה, שהיו לה פעם ושאותן בחרה כסטנדרט, SX, טכניקו וספורטיבו. פיאט מציעה אפשרות Family Pack, שמוסיפה שני מושבים לדובלו, מה שהופך אותה לאחת משבע המושבים הזולות ביותר בשוק. לבעלי תקציב (קרא: א) לא חסרות אפשרויות למלא את החסר שנותר עם עזיבתם של מספר דגמים פופולריים כמו פיאט 500 ופורד פיאסטה. בעולם רכבי השטח, פיאטבלו החדשה היא המשתלמת והקומפקטית ביותר מסוגה.

המשמעות

היא לא רק שניתן להעביר עומסים ללא מאמץ, אלא גם שהמתלים מצוידים בסורגים נגד גלגלים, כך שכמעט ולא כל חדירה לתא המטען. אם תשקף את הגישה הבסיסית של המכונית לנהיגה, לא תמצא עזרי יציבות או מתיחה יוצאי דופן בדגמים השונים. ההגה אינו מפתיע, הוא כבד אך לא כבד מדי ומחזיר הרבה משוב וביטחון עצמי בכבישי B מפותלים. הרבגוניות שלו תורמת לרבגוניות שלו, והופכת אותו לרכב גרירה טוב עם מגוון אפשרויות הנעה לכל הגלגלים ואופציה להנעה לכל הגלגלים.

בעזרת תוכנית השירות הרשמית של פיאט דובלו

תוכל לקבל שנת שירות מלאה על המכונית, על פי המלצת פיאט, מה שהופך אותה לבחירה טובה לצרכי תחזוקה ותיקון לטווח ארוך. שנות פעילות מלאות מפחיתות את הסיכון לתקלות ויכולות לעזור לכם לשמור על ערך הרכב שלכם. אם אינך יכול לעמוד בזמני השירות המומלצים של Fiats, Kwik Fit מציעה אלטרנטיבה אמיתית לשירות הסוחרים. אם ה- Fiatoblo שלך זקוק ל- TLC אך עדיין לא אמור לקבל שירות מלא.

אם אתה חושב שפיאט דובלו החדשה שלך

היא המכונית המתאימה לך, אז תסתכל על הווריאציות הרבות שיש לנו ומצא את הדוב לוס המתאים לאורח החיים שלך ולתקציב שלך. וודא שכל מאפייני הבטיחות הדרושים כלולים בדגם הפיאטובלו המועדף עליך ושהוא בטוח ומאובטח. כדי להבטיח את הבטיחות בדרכים ובטיחות הנהיגה, פיאט אובלו עברה בדיקת TÜV.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבדוק שהפיאט דובלו מפעילה את הצמיגים היא לבדוק שהצמיגים כבר מותקנים. אתה יכול להעריך את ייצור הצמיגים המתאים לסגנון הנהיגה שלך ולצרכים היומיומיים שלך.

אם אתה עדיין לא בטוח אילו צמיגים מתאימים לפיאט דובלו שלך, פשוט בוא לסדנת Protyre הקרובה ושוחח עם איש מקצוע בצמיגים. הם יכולים לעזור לך אם אתה זקוק לעזרה במציאת הצמיג המתאים לפיאטובלו.

החלפת מסנן השמן אידיאלית לכל מי שרוצה לייעל את ביצועי המנוע

כדי להבטיח שרכבו יישאר בטוח ומוכן לנסיעה. תחזוקה שוטפת של פיאט דובלו ב- Kwik Fit יכולה לעזור לכם לשמור על הרכב שלכם בצורה הטובה ביותר כדי להגדיל את ערך המכירה החוזרת שלו. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות שירות עבור Fiatoblo, המציעות שילוב טוב של ביצועים ותמורה למחיר, ואנו עושים זאת על ידי כך שאנו מציעים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר שיש בחבילת שירות חסכונית, אמינה ואמינה. קיק פיט מציעה תוכנית שירות מקיפה שתענה על כל צרכי הלקוחות שלנו, החל מתחזוקה ותיקון ועד החלפת נפט והחלפת נפט.

אם ברצונך לשדרג את הטנדר שלך השנה

תוכל להשיג מציאה אמיתית עם פיאט טנדר פנל דובלו. פיאט הקשיבה לך ולרכב שאתה נוהג בו, ואם יעילות הדלק היא בראש סדר העדיפויות, זה הזמן לשדרג את הטנדר לפיאטובלו. שינוי הטווח פירושו שדובלוס חסכונית בדלק, אז אם תשדרג או לשנות את גרסאות הציוד, אתה יכול לצפות לשדרג את הטנדרים לשנים הבאות, עם מספר אפשרויות שיופיעו בהמשך השנה, כולל מנוע משופר ותיבת הילוכים חדשה.

מאז ייצורו ב 2000, אתה יכול למצוא אפשרויות רבות וריאציות של פיאט דובלו ב- eBay. אם אתה זקוק לטנדר זול, אתה יכול לראות את פיאט דובלו 2017 כאן ברכב ובנהג.

תא המטען מכיל 790 ליטרים כבדים

אבל כאשר מושבי פיאט דובלו מתקפלים למטה, יש מקום לשני מבוגרים וילד אחד מאחור מושב. בסיס הגלגלים הארוך יותר בסגמנט זה פירושו מקום רב יותר לנהג ולמזוודות לנוסעים, ואילו את תא המטען המרווח 7, בנפח 90 ליטר, ניתן להרחיב ל -3,200 ליטר, העומד בראש הכיתה. עם הוצאת המושבים, נפח תא המטען גדל ל -3,200 ליטר עצומים. גודל זהה לזה של פולקסווגן קאדי וסיטרואן ברלינגו, שניהם נמכרים בכמויות גדולות, כמו גם מספר טנדרים אחרים.

פיאט דובלו סטיישן יכולה לשבת בנוחות עד שבעה אנשים, כולל הנהג, בשלוש שורות מושבים. תא הנוסעים המרווח מציע שפע של מקום לכל הנוסעים, אם כי מרווח הרגליים מאחור יכול להיות מעט טוב יותר.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן