מגדש טורבו לרכב

שינויי נפט מוזנחים עדיין יכולים לאיית את קצה מגדש הטורבו ואת זמנו, אך יצרניות הרכב נהנו מ"תנופת הטורבינה "על ידי צמצום מנועי הבעירה הפנימית. יותר ויותר מכוניות משתמשות במגדשי טורבו ובמדחסים בכדי להפוך את המנוע לחזק יותר ולשפר את צריכת הדלק. השימוש במגירת טורבו מקוררת מים ובמערכת שאיבה בטמפרטורה נמוכה בלחץ גבוה הופכים אותם ליעילים יותר ופחות נוטים לדליפות.

המשמעות

היא שאפשר להשתמש במנועי טורבו קטנים יותר כדי לייצר יותר כוח מאשר מנוע בעל שאיפה טבעית עם מגדש טורבו גדול יותר. זה סולל את הדרך לדור חדש של מנועי טורבו שיכולים לייצר כוח עד פי שניים ממנוע קונבנציונאלי טבעי, וזה אומר יעילות דלק רבה יותר.

אם אתה בונה מחדש מכונית קיימת שלא צוידה במקור במגדש טורבו

תצטרך לבצע שינויים רבים בכדי שהיא תעבוד. לאחר שביצעת את המחקר הדרוש ושיעורי הבית וקבעת שמכוניתך במקור אינה מכילה מנועי טורבו, BuyAutoParts.com יכול לעזור לך למצוא את מגדשי הטורבו שאתה זקוק להם, מכיוון שרבים מהחלקים והרכיבים תואמים זה לזה ועם מגדשי הטורבו. .

עבור חובבי מגדשי הטורבו

היתרון האמיתי של הטורבו הוא ביצועי מנוע משופרים, אך קילומטראז 'הוא גורם, ומגדש טורבו יכול להציע לכם צריכת דלק טובה יותר בהקשר זה. בפועל, מנוע עם מגדש טורבו מסוגל לייצר את אותו הספק ללא מגדש טורבו כמו מגדש טורבו. מכיוון שהטורבו מונע בפליטה ושואב כוח מהמנוע דרך חגורה, המדחס מתאים באופן מושלם ליישום מסוג זה. עם זאת, מכיוון שהמנועים עצמם מונעים בכוח עצמם ולא באמצעות הנעה, מנועים מוגדשים נוטים להיות יעילים פחות ממגדשי טורבו, במיוחד במכוניות עם קילומטראז 'נמוך.

מומחים מעריכים שניתן להגדיל את מנוע המכונית בעד 50 אחוז או אפילו רק 10 אחוז באמצעות התקנת מגדש על

תוספת של טורבו מוסיפה לאפקט זה ולכן טורבו דיזל מרגיש חזק כל כך כאשר הוא מאיץ במהירות של 50 קמ"ש בהילוך העליון. עם שיפוץ חדש של מגדש טורבו, ניתן להגדיל את ההספק ל -100% ולהכפיל את הספק המנוע תוך שניות ספורות, עם מעט כוונון של תזמון השסתום וחיבור המצערת. לא רק שהטורבו יגביר את ביצועי מנוע הרכב שלך, אלא שהוספתם למנועי הרכב תעניק לך גם צריכת דלק טובה יותר ומנוע יעיל יותר, ואם הרכב שלך אינו במקור מגדש טורבו, ניתן להתקין אותו גם כתחליף לרכב. מנוע מקורי.

אתה שומע רעש משביע רצון כאשר הטורבו מתחיל, דוחף אוויר למנוע ונשמע קול של מגדש טורבו בפעולה למשך מספר שניות.

אם זרימת גז הפליטה מגיעה לכמות מספקת להנעת הטורבו

טורבו שני (בדרך כלל גדול יותר) יכול לעזור להשיג לחץ דחיפה מרבי. הטורבו הגדול יותר יכול לאפשר ליותר זרימת אוויר ולפתח יותר לחץ וכוח. מגדש טורבו גדול וטוב יותר יעניק למנוע עוד יותר כוח, ואילו הטורבו הקטן יתגלגל באותה מהירות כמו הראשונה, אך עם לחץ נמוך בהרבה מהמנוע המקורי. כתוצאה מכך, נפח הטעינה של מגדש הטורבו עולה ככל שהמנוע מקבל יותר כוח, וככל שהטורבו גדול יותר כך הדחף גדול יותר. הנה כמה דברים שאולי לא ידעתם על הדחף הנוסף שמגדש טורבו נותן לרכב שלכם, ועוד דבר שכדאי לקחת בחשבון לגבי מגדשי טורבו. אם מסתכלים גם על מגדשי טורבו וגם על מדחסים מבחינת עמידות המכונית, האפקט הוא קטן מאוד, כך שככל שתוכלו להשיג יותר כוח מאותו מנוע, כך ייטב. בקרב האינסופי לכאורה של הגזמה נגד טורבו, מומחים רבים מסכימים שמגדש הטורבו מנצח.

מגדש טורבו מורכב בדרך כלל מטורבינת גז פליטה ומדחס טורבו המותקן על פיר משותף

מלבד צריכת האוויר של המכונית, טורבינה מסובבת על ידי גזי פליטה, אשר דוחפים אוויר נוסף למנוע המכונית ומגדילים את תפוקתה. כאשר המנוע מסתובב, הטורבו לא מייצר מספיק כוח כדי להאיץ או להסתובב מהר מספיק כדי ליצור דחף אמיתי. במצב סרק אין מספיק אוויר בפליטה כדי להגיע למהירות סבירה לטורבינה.

האטת טורבו

היא עיכוב קצר בתגובה ללחץ הגז כאשר המנוע אינו מייצר מספיק כוח כדי לסובב את טורבינת צריכת הטורבו במהירות מספקת. תופעה זו נקראת האטת טורבו, כאשר מגדש טורבו אינו מסתובב במלוא העוצמה ואינו נותן למנוע את הדחף המרבי. ברוב מגדשי הטורבו בתעשיית הרכב יש שערי פסולת המאפשרים שימוש במגדשי טורבו קטנים יותר להפחתת עיכובים בכך שהם מונעים מהם להסתובב יותר מדי.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן