כריות אויר לרכב

במאמר זה נדון כיצד פועלות כריות אוויר, מה יכול להשתבש כאשר הן נפרסות ואיך יכולה להיראות תביעה משפטית לכרית אוויר – פגיעה הקשורה לכרית אוויר. קרא את המדריך המצוייר המצוין הזה לאופן שבו כריות אוויר עובדות כשמתרחשת תאונה.

כריות אוויר לרכב עלולות לגרום לאנשים להציל חיים בתאונה

אנו מבינים שאולי אתה מודאג אם כרית האוויר של מכוניתך נובעת מרכב שכבר בבעלותך, אך אנו מוכנים לענות על כל שאלה שיש לך בנוגע לבטיחותך. אם כרית האוויר שלך נפרסת בתאונה, עליך לבדוק אותה ולסרוק אותה על ידי מומחה בכדי להבטיח שהיא פועלת כראוי ויכולה לשמור על בטיחותך.

אם אינך יכול לקבוע אם מכוניתך מצוידת בכרית אוויר או שמדובר במכונית דגם מאוחרת

עליך להניח שיש לה אחת ולפעול לפי הנחיות ההצלה לכריות אוויר במכוניות. יתכן שתזדקק למומחה כדי לבחון את מנגנון כריות האוויר ברכב ולהעריך כיצד ומדוע כריות האוויר נכשלות.

בנהיגה עליך להיות מודע לכך שאתה עלול להיפצע אם אתה יושב קרוב מדי לכרית אוויר

בין אם במושב הנהג ובין אם במושב הנוסע הקדמי, אם הוא מתנפח בתאונה. אם אתה משתמש בכיסוי מושב לכריות האוויר של אאודי A4 שלך, עליו להיות מתוכנן בצורה כזו שלא תפריע או תשנה את פריסת כרית האוויר. אל תכניס למכונית שלך שום דבר שיכול להפריע לפריסת כריות האוויר שלך, אחרת תיפצע אם הם נפרסים. כל הנוסעים ברכב חייבים לחגור חגורות בטיחות כדי להבטיח שפתחי האוורור יעילים ואינם מזיקים.

פריסת כרית אוויר עלולה לגרום לפציעה קשה בהתרסקות עם רכב ללא כריות אוויר, גם אם אתה חגור חגורת בטיחות.

אם כרית אוויר מתנפחת

מתרסקת או מתפוצצת, או אם ברשותך רכב בו לא ניתן לפרוס את כריות האוויר, יש להחליפן לאחר תאונה. אם כרית האוויר מנופחת או מנופחת יתר על המידה, יש להחליפה גם לאחר התאונה, אלא אם כן עברת תאונת דרכים בה היית צריך להחזיק את הרכבים במקום בו לא ניתן לאפס אותם.

אם אתה מעורב בתאונה שגורמת לפריקת כרית האוויר

עליך לתקן אותה לפני שתוכל לנהוג שוב באאודי Q5. אם היית מעורב בכרית אוויר שנפרסה במהלך התאונה, או אם עברת תאונת דרכים בה נאלצת לפרוס כריות אוויר לאחר ההתרסקות, ייתכן שתזדקק לעזרת רופא ו / או איש מקצוע רפואי בכדי לתקן אותה לפני הרכב יכול לנסוע שוב אם הוא פורס מחדש.

אם שמרת את מכוניתך לאחר תאונה בה נפרסה כרית האוויר, עליך לוודא שהיא מוחלפת כראוי. אם כריות האוויר שלך נפרסו במהלך התאונה, המכונאי שלך יכול לאפס את רוב הדגמים של הרכב שלך כך שהם לא יינזקו.

אם אתה צריך להחליף או לתקן את כריות האוויר ברכב שלך

העלות עשויה להשתנות בהתאם לסוג המכונית בה אתה נוהג ומספר יחידות כריות האוויר שיש להחליף. בין הגורמים הרבים השונים ניתן למנות את גודל המכשיר להחלפה, כמה כריות אוויר נפרסו, האם הן נפרסו או לא, ואילו חלקים נדרשים להחלפתן. עלות החלפת כרית אוויר משתנה ממכונית לרכב מסיבות רבות ושונות, כגון הזמן שבין פריסת כרית האוויר הראשונה למועד החלפתה, וגורמים אחרים.

מה שחשוב

הוא לא מספר כריות האוויר, אלא סוג כריות האוויר, אשר לרוב זמין בגדלים, צורות, צבעים וסוגים שונים, והזמן שבין הפריסה הראשונה לפריסה השנייה. מכיוון שכריות אוויר לרוב זמינות בגדלים ובצורות שונות ועם פונקציות שונות, תמיד טוב לדעת מה הן עושות וכיצד להפעיל אותן.

כריות אוויר צדדיות לא רק שמספקות לאודי A4 שלך שכבת מגן

אלא גם יכולות למזער פציעות שנגרמות כאשר כרית האוויר הקדמית נפרסת. במיוחד כריות אוויר צדדיות יכולות להשאיר אתכם ומשפחתכם בבטחה בדרכים ולהישאר מנופחים יותר זמן מכריות האוויר הקדמיות, כך שתהיה לכם הגנה נוספת גם במקרה של התהפכות. ישנם למעלה מעשרה סוגים שונים של בנקי אוויר בגדלים, צורות, צבעים וסוגים שונים ועם פונקציות שונות.

זה יכול להיות קשה לצאת מהרכב לאחר כריות האוויר שנפרסו מכמה סיבות

אם מתרחשת תאונה, יש לאפס את נורות כריות האוויר ואם יש לך תאונה, אינך יכול לנפח את כריות האוויר. כריות האוויר אינן מנופחות אם אין אורות לרכב ונורותיהם מאופסות. אם המכונית שלך מתהפכת ולא קרתה שום תאונה וכריות האוויר מנופחות, הן תונפחו שוב.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן