כיצד להזמין מנעולן

על מנת להחליף מחדש את המנעול, שירות המנעולן חייב להיות בעל המפתח התואם הנוכחי שלו. ללא מפתח, הדרך היחידה "להחליף מחדש" את המנעול היא לפתוח אותו, ולמרות שזו אינה בעיה של מנעולן מבאר שבע מיומן, עלויות נוספות נובעות מה שהופך את החלפת המנעול ליקרה יותר. מנעולן יכול להחליף את 5 הסיכות הישנות ב -5 סיכות חדשות, כך שהמנעול יישאר מאובטח כמו קודם.
למידע נוסף אודות כיצד להזמין מנעולן נא להעיף מבט ב- eyalock.co.il

לפני החלפת המנעול שלך

שירות המנעולן בבאר שבע אמור להיות מסוגל לספק לך לפחות כמה מנעולים ומפתחות תואמים. מנעולנים יכולים להציע הצעות מיוחדות למעבר דירה, צבא, קשישים, לקוחות חדשים, הוצאת מפתחות ומערכות נעילה מרובות. לרוב חנויות עשה זאת בעצמך יש אפשרות להתאים את המנעול שלך לרכישה ללא תשלום.

אם אתה ננעל מחוץ לבית או מהמכונית, האפשרויות שלך בתור עשה זאת בעצמך מוגבלות. שקול את האפשרויות שלך לפני שתתקשר לשירות מנעולן בבאר שבע כדי להימנע משיחות שירות וחיובים, או תן לשירות המפתח לנסוע אליך בזמן שאתה חושב על פתרון.

אם אתה נעול מחוץ לבית או מהמכונית שלך, ייתכן שיהיה עליך לפנות לשירות מנעולן. אבל זו לא הפעם היחידה שאתה יכול להגיד, "אני צריך מנעולן.". משבירת מפתחות מהמנעול ועד החלפת הדלת כולה, שירותי מפתח יכולים לעזור.

לדוגמה, אם המפתחות שלך נעולים בתא המטען או זקוקים לעזרה עם משדרים או תכנות מפתחות, תוכל לקרוא למנעול לרכב. מנעול דירה יכול לסייע לך לתקן מנעול לדלת עם מפתח שבור או מערכת חילוץ לא תקינה.

מנעולנים מסחריים הם שירות, והם מיועדים לעסקים. שירותיו של שירות מפתח מסחרי נועדו לסייע לאנשים שסגרו את משרדיהם וזקוקים להתקנת מנעולים מסחריים.

כאמור לעיל

ישנם מספר שירותים שונים המספקים שירותי מנעולן בבאר שבע. הבנה בסיסית של שירותים אלה תעזור לך למצוא את הגישה הנכונה אם תגיד: "אני צריך שירות מפתח. שירות נעילת רכב מורכב מעזרה לאנשים עם מנעולים לרכב, כמו גם מעזרה לאחרים עם מנעולים, מפתחות ובעיות דומות. – — מנעולנים הן חברות שמרוויחות כסף על ידי תכנון והתקנת מנעולים ומערכות. הן עוסקות גם להרוויח כסף על ידי תכנון מפתחות ומתן שירותים שונים הקשורים לייצור מפתחות.

אם אתה מתמצא, דלת לרכב ניתן להביא מנעולים לשירות מנעולן לרכב כדי לחסוך זמן וכסף. בחלק מהמנעולים יש כלים מיוחדים להקל על התהליך. אם שירות המפתח שלך מכיר את המותג מראש, הם יכולים להביא את הכלים האלה איתם.

אנשים רבים התקשר לשירות מנעולן כשהוא נעל את הרכב או הדירה שלך. אם זה המצב, התקשר לשירות המנעולן שלך כדי ליידע אותך שיש לך את המפתחות, גם אם הם לא עובדים. אם הבית שלך נפרץ, זה אומר ש המנעול שלך נשבר או שהדלת שלך נפתחה בכוח.

אנחנו רוצים להיות השכן הידידותי שאתה קורא לעזרה כאשר יש צורך במנעולן מבאר שבע שלך. אז תסתכל על המנעול של הבית שלך והתקשר אלינו לשירות מפתחות מהשורה הראשונה.

אם לחנות החומרה שלך אין כזה, בדוק עם שירות מפתחות מקומי. אם אינך מקבל תחליף, יהיה עליך לרכוש מנעול חדש.

אם אתה יודע את מספר המפתח, פנה לשירות מנעולן או לחנות חומרה מקומית להזמנת מפתח. אם אתה יודע שמספרי המפתחות מוטבעים על המפתח המקורי שסופק עם המנעול שלך בחנות לחומרי בניין, שירות המפתחות יכול לשכפל את רוב המפתחות.

לא כל שירותי המנעולנים, חנויות חומרה ומרכזי בית מציעים שירות טלפוני. אנא שימו לב כי שירות מפתח יחייב אתכם בדמי שירות. רוב שירותי המפתח גם גובים דמי טלפון סלולרי של $ 35 עד $ 150 כאשר הם עוברים שירות לקוחות.

עבור שירותים בסיסיים כגון החלפת מנעול, מנעולנים גובים בין $ 40 ל- $ 100 (או $ 5 עד $ 25 לכל גליל). בעת התקנת מנעול חדש, תחויב בסכום של $ 100 כדמי מינימום, או 20 עד 30 $ לכל מנעול.

אם יש לך מנעול אחד או יותר מותקן אך אין לך מפתחות עבורם

יהיה עליך להשוות את עלות המנעול החדש עם Rekeye ללא קשר אם יש להם מפתחות או שדורשים עבודה נוספת כדי לקבל החלטה מושכלת. לגבי מה יותר זול. עלות מנעול Rekeye יכולה לנוע בין $ 40 ל- $ 100 או $ 5 עד $ 25 לכל גליל מנעולים.

אם אינך בטוח אם ברצונך להקיש מחדש את המנעול שלך או לא

או לשלם שירות מנעולן בבאר שבע כדי להגיע לביתך, ישנה אפשרות שלישית. הסר את המנעול מהדלת בעזרת מברג, קח אותו לחנות החומרה המקומית או לחנות המפתחות והטכנאי יבצע קידוד מחדש עבור $ 5 עד $ 10.

 

כאשר שירות מפתח מתבקש להכין מפתח, הוא בדרך כלל יכין מפתח חלופי. תחליף הוא מפתח בית שמישהו רוצה לחתוך כדי לתת למשפחה במקרה חירום. ברוב המקרים, שירות המפתחות אמור להיות מסוגל ליצור מפתח לכל מנעול, לא רק העתק.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן