יצאת צדיק מוסכים

על פי פולקלור פופ, המוסך, סמל קבוע לפרברים ביתיים, היה מקום בו קיימו אגדות גיטרה שאפתניות את החזרות. עם צלילים מחוספסים ומחוספסים, שדרכם שלושה – פלאי אקורדים המניפים גיטרות ווקס ופנדר – "Garage" הפך לשלמות מפוכחת. התערובת תמיד מבולבלת בכבדות עם הערות פאוזיות ועיוותים, והיא בדרך כלל תערובת של רוק'נרול של בית ספר ישן, פאנק ופאנק רוק.

בתוך כמה שנים קצרות

הוא עבר מהדרבי השחור באורנג 'קאונטי. לפגוש את פרנק סינטרה ואלביס מאחורי הקלעים ולשחק עם חברים. זו הייתה מערבולת שרכבה על גב הידידות שלהם עם האחים הצודקים וסחרור החברים איתם שיחקו. ווסט ווסט וסטפנוולף פתחו ב"נולד להיות פרוע ". שהרגיש כאילו נולד במדבר, ומיד הרגשתי מחובר אליהם. שבועיים בלבד לאחר מותו של הטפילד, הוכנסו הזוג להיכל התהילה של הרוק אנד רול בנאום לוהט של שבע דקות על ידי אוהד האחים Rightous בילי ג'ואל.

זה היה גם רגע משמח עבור האחים הצדיקים כאשר הם הגיעו לראש המצעדים בארה"ב ובאירופה עם "Losing Lovin 'and Feelin'"

והם סיירו וזכו בגראמי לאלבום הרוקנרול הטוב ביותר , "צדיק", שיצא באותו יום לאלבום t כובע נשפך מהם ולקח אותם לפסטיבלים גדולים ברחבי אירופה. בתחילת שנות התשעים הם הופיעו עם הצמד גיטריסט / זמר / פזמונאי / בסיסט דיוויד "בובי" בראון והמתופף / זמר / גיטריסט דייב "די" סמית '. סצינת בירה מלאכה ישראלית, שאראה אם פריד ימשיך לחלוט עבורם "צדיקים".

לאחר הפרידה רגע לפני תחילת המילניום

הסולן ג'ים ג'ונס הפך לסולן ולכותב שירים של מספר להקות, ובראשן ה- Blossoms, וכנראה לא מפתיע שהשפעות השפעתן הורגש יותר מדיני. אני חושב שאנשיו של פרנק סינטרה ראו שיש יותר בלהקת מוסך מאשר להיות להקה מבלגיה. להקות בריטיות ואמריקאיות וכשמנגנים מוסך רוק וגאראז 'פאנק, היה קשה להם להתמודד על תשומת הלב. פטרסון הפך לתומך הגדול ביותר שלהם לאחר ביצוע מעורב עם הטפילד, שהתפצל מהלהקה באמצע שנות ה -90 לטובת הלהקה שלו, האחים ג'וסט.

לאחר שעטפה את כריס התינוק שלה בבד פריך ונקי והובילה אותו למטבח

שהאיר את היום, היא נעצרה ונשענה על דלת המוסך עם הירך. רות ואני היינו עושים את זה כי ידענו שאמא תיכנס למוסך שלנו ותגיד לנו שאנחנו טיפשות ושהשטן נמצא בזה, והיא טיפשה.

זה די מדהים שהאחים הצדיקים לקחו שני בחורים לבנים ואיכשהו נתנו לנו את חותמת האישור

זה נשמע כאילו אתה בכלא או משהו כי אתה שר, אבל ההופעה כוללת הומור והיא ערוכה בצורה מסודרת. אלוהים יודע שיכולים להיות מיליון אמנים שחורים שהיו יכולים להיות בין האחים הצדיקים.

אם אתה יודע שאתה צודק

אתה יודע זאת: "מי שעושה צדק נולד ממני" (קורינתים א ', 3: 3). ואם אתה יודע שאני צדיק, יתאשר שכל מי שעושה צדק נולד לתוכי. באמצעות הגאולה אנו גברים ונשים גדולים, גברים ונשים, אשר המשיח ניהל חיים מושלמים והעניק לנו את מתנת הגאולה באמצעות אמונה במשיח בלבד.

הסיבה העיקרית לכך שאף פעם לא יכול להיות אח צודק היא שאינך יכול, כי לעולם לא יחזור בזמן וישחק עם השם הנתון.

כאבא עסוק לחמישה, מעולם לא חשבתי שההזדמנות הזו תהפוך לקונצרט של האחים הצדיקים. הצטרפתי ללהקת פרל ג'אם ואז ראיתי אנשים בקהל, אבל אז ראיתי אותם יחד עם שאר חברי הלהקה.

הנחתי שהם יחזירו להם משחקי ארקייד ישנים, אבל שני קווי מתאר שחורים, מחודדים ומעוקלים צמחו מכיכר מתכת גדולה. המכונות זמזמו והייתי צריך להניח שאנחנו שוב משחקי ארקייד ישנים.

ובכל זאת השותפות בין האחים הצדיקים לספקטור לא התנהלה בצורה חלקה

ובשנת 1966 ורווה קנתה את התקליטים והצמד עזב את פילס לעסקה משתלמת איתם. באמצע שנות השישים הם הפכו לקבועים בתכנית המגוון הרוקנ'רול בטלוויזיה שינדיג, בה הם היו אורחים תכופים. החברים שלי ידעו מיהו הזמר מכיוון שכשהם ניגנו ברדיו הוא היה שירה ואומר, "בנאדם, אתה נשמע בדיוק כמו אותו בחור. גם האחים הצדיקים פרחו שם, אבל בשנת 1966 הם עזבו את הפילים ונקנו על ידי ורבס רשומות.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן