ידית הילוכים אוטומט

לפני שנעסוק בסוגי התיבות האוטומטיות, עלינו לדעת כיצד הן פועלות ולהבין טוב יותר את הסוגים השונים. אנו רואים את כלי הרכב שלנו כמובנים מאליהם, ושוכחים את כל העבודה הכרוכה בהפעלתם ולעבודה איתם. לפני שנלך לעבודה, עלינו לחקור מדוע כלי רכב זקוקים מלכתחילה לתיבת הילוכים.

אחת ההחלטות הראשונות לקבל

היא האם לרכב שלך צריכה להיות תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. אם אתה שוכר רכב במדינה כמו ארה"ב ומעדיף רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית, יהיה זה חכם לוודא שלא תקבל את המכונית הידנית. מצד שני, רכישת מכונית חדשה מחו"ל עולה כמעט זהה גם לתיבות הילוכים ידניות וגם אוטומטיות. במכוניות בהן ניתן להשיג גיר ידני ואוטומטי, תיבת הילוכים ידנית היא לרוב האופציה הזולה יותר ותיבת הילוכים אוטומטית היא האופציה היקרה יותר.

אם אתה מגיע לחנות עם תיבת הילוכים אוטומטית שעברה הילוך

אתה מדבר על החלקה. במילים פשוטות, יש יותר בתיבת הילוכים אוטומטית מאשר החלקה אחת בלבד. מכיוון שתיבות הילוכים אוטומטיות מסובכות, חשוב לשמור על תיבת ההילוכים היטב כדי למנוע בעיות. תיקון והחלפת תיבת ההילוכים יכולים להיות יקרים, והחלפת תיבת הילוכים אוטומטית עלולה לשבור את הבנק במקרה הגרוע ביותר.

לתיבות הילוכים CVT אין הילוכים בודדים, אלא גיר המשתנה בתנאי נהיגה. אתה מתחיל באותה גיר, שהוא זהה, ולתיבת הילוכים CVT יש תיבת הילוכים שונה לכל אחד מהתנאים הללו, כגון גבוה, נמוך, בינוני, גבוה ונמוך.

על תיבת ההילוכים לעבור להילוך במהירות הנכונה ולהישאר בהילוך בהתאמה עד להחלפת ההילוכים הנדרשת הבאה

זה נותן לתיבת הילוכים אוטומטית את היכולת ליצור יחסים שונים לתנאי נהיגה שונים, כגון גבוה, נמוך, בינוני, גבוה ונמוך. בעוד ששידורים ידניים דורשים נהיגה קשובה יותר, תיבות הילוכים אוטומטיות מאפשרות לך להשאיר את הידיים על ההגה בכל עת. תחזוקה נדירה וקלה עם תיבות הילוכים אוטומטיות, בעוד שנהגים צריכים ללמוד כיצד לשמור על משמרות. לנהגים רבים קל יותר לשלוט על תיבת הילוכים אוטומטית במהירויות נמוכות מאשר על תיבת הילוכים ידנית. נהגים כבר לא צריכים לדאוג לבלימה או לקחת זמן ללמוד כיצד לעבור כראוי. תיבות הילוכים אוטומטיות יכולות להיות בעלות מספר בעיות בו זמנית, ומכוניות ידניות יצטרכו בסופו של דבר מצמד חדש. יכולה להיות אפילו בעיה עם שסתום במעטפת של תיבת הילוכים אוטומטית, או שהוא עלול להיפגע מכיוון שמשאבת הסיכה מופעלת לרוב על ידי כניסה מצד ההולכה ויכולה לדלוף כאשר התמסורת ניטראלית. כאשר הרכב מונע בתנועה הוא אינו זז, אך אין שום סימן לפגיעה במנוע או בתיבת ההילוכים מלבד ירידה קלה בביצועים.

על פי איך דברים עובדים

ישנם כמה יתרונות עיקריים לתיבות הילוכים אוטומטיות, אך ההבדל הוא שתיבת הילוכים אוטומטית אינה תלויה בנוזל, מכיוון שהנוזל מעביר את הכוח באופן הידראולי ויכול לגרום נזק לנוזל המשוחרר כאשר הוא דליפות. אם המכונית היא תיבת הילוכים ידנית, המשמעות היא שהיא משתמשת בתיבת הילוכים ידנית כלשהי – נוזל הילוכים, ותיבות הילוכים ידניות דורשות נוזל כבד 75W / 140W שאינו משמש אף פעם ברכבי תיבה אוטומטית – תיבת הילוכים. מכיוון שלגיר אוטומטי אין מצמד, הכוח מופרד מהמנוע ומשאר הנעה, כך שלא ניתן להניע אותו כמו תיבת הילוכים אוטומטית.

במקרה של תיבת הילוכים אוטומטית

יש לנו שני סוגים של תיבת הילוכים: ידנית וידנית אוטומטית, אליהם נתייחס גם, אך בדיון זה אדבר בעיקר על האחרון. תיבות הילוכים אוטומטיות וידניות מתחלקות במידה רבה לשתי קטגוריות, כלומר הילוכים ידניים ואוטומטיים. כעת, כשאתם מכירים את ההחלפה האוטומטית, הגיע הזמן להחליף הילוך וללמוד כמה תמרוני נהיגה ותנועות נהיגה.

הסוג הנפוץ ביותר של תיבת הילוכים אוטומטית

הוא תיבת הילוכים אוטומטית הידראולית, המשמשת במכוניות, משאיות, אוטובוסים וכלי רכב אחרים עם גיר ידני. הילוכים אוטומטיים מסוגים אחרים הם הילוכים ידניים אוטומטיים ותיבות הילוכים ידניות – לאוטומטיות עם תיבת הילוכים ידנית. תיבות הילוכים אוטומטיות נקראות גם הילוכים אוטומטיים מכיוון שהמערכת פועלת ללא דוושת מצמד. DCT יכול להיות תיבת הילוכים לינארית מסורתית המשמשת במכוניות אופייניות להנעה אחורית, המכונה גם תיבת הילוכים רוחבית.

DCT, החלפת הילוכים אינה מחייבת את הנהג להיכנס להילוכים, ולכן יעילה יותר מתיבת הילוכים לינארית רגילה. תיבות הילוכים אוטומטיות יעילות במיוחד ברכבים המצוידים בתיבות הילוכים ידניות, שם על הנהג להחליף כל הזמן הילוך.

ברכבים עם תיבת הילוכים ידנית

הנהג עובר ביד ימין וברגל שמאל. כדי לדעת מתי לעבור, תיבת הילוכים אוטומטית צריכה לקבל מידע על ביצועי המנוע, כגון מהירות המנוע, מומנט המנוע וטמפרטורת המנוע. בתיבות הילוכים אוטומטיות בעלות 4 הילוכים משתמשים בה לעיתים קרובות בכדי למנוע את מעבר המכונית ליחס עם יחס העברה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן