טרייד אין רכבי יוקרה

כשמדובר בסחר במכוניות יוקרה בסוכנויות, יש כמה טריקים שאתה צריך ללמוד. רבים מאמינים שהם יכולים למכור את הרכב הנוכחי בעצמם ולקבל מחיר גבוה יותר מאשר אם היו מחליפים את הרכב אצל הסוחר. אנשים רבים שוללים אם הם חושבים כי סוכנות רכב היא המקום בו אתה מפיק את המרב ממכירת מכונית יוקרה.

צרכנים קונים מכוניות משומשות מכורח העניין

בניגוד לרכישת מכוניות יוקרה, אך הם גם סוחרים ברכבי יוקרה גדולים יותר עבור רכבים קטנים ולא יוקרתיים שזול יותר להחזיק ולהפעיל. חלק מרוכשי מכוניות היוקרה מחליפים מכוניות מכיוון שהם מעריכים את הנוחות שיש בבעלות על מכונית חדשה במקום לנהוג במכונית חסכונית בדלק.

יש מלאכת משא ומתן רבה הכרוכה בניסיון למקסם את המסחר שלך

בערך ובמקביל לקבל מחיר נמוך יותר עבור הרכב החדש שלך. אתה יכול לנהל משא ומתן על ידי ללכת לסוחר הקרוב אליך ולשאול אותם אם הם יגמלו לך על המסחר כשאתה קונה מכונית חדשה במקום אחר. לחלופין, תוכל למכור את מכוניתך לסוחר אחר ולשאול אותם מה הם ישלמו עבורו.

אם בכוונתך למכור את מכוניתך לסוחר

מומלץ לקבל את ההצעה הראשונה שתקבל, גם אם זה לא הכסף הנכון, על סמך מה שאתה סבור ששווי הרכב שלך. אם אתה מוכר את הרכב לסוחר אחר, אתה יכול גם לצפות לקבל משהו שמתקרב לסחר שלך – בערך. ברגע שיש לך את שווי השוק של המכוניות שאתה רוצה לקנות, קבע את הערך שלך למסחר. בין אם אתה מחליף את הרכב הנוכחי שלך בסוחר, מוכר אותו באופן פרטי או משתמש בו כאמצעי חילופי, כך העסקה טובה יותר.

אם אתה מתוחזק כראוי ופעל לפי הטיפים למסחר ברכבים, תוכל למקסם את הערך שלך גם בסוכנות הרכב וגם בבורסה.

אם תעשה זאת

היית נותן רק לרוכשי יוקרה סיבה להחליף את הלימוזינות והקופות שלהם תמורת טנדר. אם כן, זה היה נותן להם רק את הסיבה מדוע הם היו מחליפים אותם בטנדרים. מכירת מכונית יוקרה יכולה להניב לכם רווח מסודר, גם אם התשלום לא חוזר.

לאחר שסיננתי במלאי הנרחב של מכוניות יוקרה משומשות

השוויתי בין סדרה 7 משומשת לבין מרצדס בנץ S משומשת, ובדקתי את האפשרויות הרבות העומדות למכירה באזור ניו יורק, נסעתי לאזור ווסטצ'סטר. סוכנות לבחון את תוכנית המתנות שלה למכוניות יוקרה. לפני שאאסוף את הצעותיכם למכונית היוקרה הבאה, צפו בסרטון ההפעלה שלנו של סדרה 5 חדשה של BMW, שלדעתנו תספק ביצועים של רוצחים ומחיר רוצח.

כשאתה מחפש רכבי יוקרה משומשים

אל תשכח לבקש דוח על היסטוריית הרכב. Itall גם עוזר לכם לבחון את מחיר מכונית יוקרה משומשת ולהשוות אותו למחיר המקורי שלה כשהיה חדש. כשאתה בוחר כלי שירות או כלי רכב, חפש את הדגם שמעניין אותך ואת ההיסטוריה שלו.

מכירת מכונית יוקרה לקונה פרטי

היא אפשרות אטרקטיבית אם ברצונך להרוויח יותר כסף למכור מכונית יוקרה משומשת. באופן מסורתי, מכוניות היו צריכות להימכר לסוחרי רכב משומשים ארציים או למכור למסיבות פרטיות. זה ברור מאליו כאשר אתה סוחר במכונית או מוכר אותה לשכן או לחבר שלך. זה פחות ברור אם הוא נמכר אצל סוחר מקומי או אם אתה מחליף את מכוניתך ומקבל מחיר מובטח מהסוחרים המקומיים שלך.

אל תסתפקו רק בסוכנות פאר יוקרתית, דלגו על ההמולה של מכירת הרכב שלכם למסיבה פרטית והימנעו מסוחרים המציעים לכם מחירים נמוכים מדי. סע בדרכך לנצל את מיטב סוחרי הרכב שאתה מעריך ודלג או הימנע מהצעות נמוכות.

אם אתם מחפשים מכונית יוקרתית משומשת

כדאי שתקדיש קצת זמן לבדוק את אפשרויות הסדאן כדי למצוא את הדגם שמציע באמת את שיא היוקרה, הנוחות והטכנולוגיה. אם ברצונכם להשתמש רק ברכב יוקרה לנוחות ורק לנסוע עם בן / בת הזוג שלכם, עליכם לרכוש את קופת היוקרה (ATS) או את הלימוזינה (CTS).

אם אתה נוהג יותר מ- 15,000 מייל בשנה

אתה אמור להיות מסוגל לממן את המכונית או לקנות רכב משומש מוסמך. משמעות הדבר היא שרוב מכוניות היוקרה מאבדות ערך במהירות. כך שלמעשה יש לך הרבה כסף להפסיד בזמן שאתה ממתין למכירת היוקרה שלך להימכר. תקופת החכירה שלך הסתיימה והמכונית שלך שווה פחות מהיתרה, כלומר אפילו לא שווה לקנות.

תעסוק בהרבה סוגים שונים של רוכשי מכוניות, כולל אנשים שברור שלא מתכוונים לקנות מכונית יוקרתית. קשה למצוא רוכשי מכוניות יוקרה רציניות שחולקים את הערכתך לרכבים משובחים ובעלי האמצעים הכספיים להשלים את העסקה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן