חשמל ומיזוג לרכב

המטרה הבסיסית של חיבור זה היא הדמיית רכב חשמלי המופעל באמצעות סוללות ליתיום-יון. תוכנית ה- VT מימנה צוות פרויקטים נבחר בראשות פורד ו- GM לפיתוח תחנת כוח חשמלית למכונית החשמלית המשתמשת בסוללות ליתיום-יון שיכולות לקרר רק את הנוסעים, ולא את כל התא. סוללות ליון-יון הוכיחו את עצמן ודינמיות, וארצות הברית בונה את תחנת הכוח הקיץ הראשונה שלה בכדי להתמודד עם עומסים חשמליים הולכים וגדלים ומזגן. בעוד שמכוניות המונעות על ידי בנזין יכולות לשאוב את החום שמסיר מהמנוע כדי לחמם את הנוסעים, מכוניות חשמליות מעבירות את האנרגיה לסוללות ואינן מבזבזות אנרגיה רבה כדי להתחמם. החדשות הטובות הן שאנחנו צריכים פחות מזגנים כדי להתמודד עם החום שהרכב עצמו מייצר מאשר אצלנו ברכב בעירה פנימית. אם אתה רוצה להפוך את העולם למקום טוב יותר ולהשתמש באנרגיה שלך כדי להפוך לידידותי לסביבה, אתה יכול לנסות מיזוג אויר סולארי ברכב שלך. למעשה, לראשונה זה למעלה מעשור, יש לנו קירור אוויר רצוף בארצות הברית.

V ביחד

המתח הנדרש למערכת זרם חילופין הוא 110, ולכן אנו בהחלט ממליצים עליו. אם אתה מעוניין במיזוג האוויר של המכונית שלך או חניך עם מיזוג אוויר נייד, רק תסתכל על אפס בריזה. מקררי אוויר המתפקדים על ידי אידוי הם גם אפשרות שאפשר לשקול, מכיוון שהמזגן מכובה על ידי פגיעה בכדור הארץ.

כמובן שהחשמל לחימום ומיזוג אוויר מגיע ממערכת הסוללות במתח גבוה ברכב

אך מכוניות חשמליות עושות זאת אחרת כי אין מנוע. במקרה זה, סוללות ליתיום צריכות להיות מסוגלות לספק כוח מספיק עבור הכונן (המיוצג על ידי מנוע חשמלי וסוללה כמו גם זרם חילופין) באותו זמן בתנאי אקלים שונים. כמות האנרגיה המצולמת המאוחסנת קובעת אם החשמל מסופק באמצעות זרם חילופין או דרך כמעט כל דבר אחר. בעיה נוספת שיש רק למכוניות חשמליות היא הצורך להחזיק את חבילות הסוללה בטמפרטורות אופטימליות כדי להגדיל את החיים והביצועים.

הדרך הטובה ביותר לחמם ללא חשמל

היא להשתמש במזגן או משאבת חום שפועלת לאחור כדי לקרר את החוץ ולחמם את החלק הפנימי. בניגוד למאוורר שצריך לשאוב אוויר – מיזוג אוויר – לבית, המכונית מעבירה את אוויר הקירור מהרכב לתא באמצעות מאוורר. כאשר מנוע הבעירה הפנימית מניע את המדחס, הוא מקרר את האוויר עד שהוא מגיע לפתח האוויר. מנוע IC – מכונית, מדחס דוחף את הקירור ליחידת קירור, מסובב אותו ומקרר אוויר כשהוא זורם דרך מערכות המיזוג של הבקתות.

בדומה למכונית ה- IC, המדחס ברכב חשמלי דוחף את קירור יחידת הקירור ומקרר את האוויר עד שהוא מגיע לפיר האוורור.

המדחס ממוקם בקדמת המכונית ושואב חשמל מהמנוע החשמלי (במינוח טסלה)

הממיר אותו לחשמל. בניגוד ליחידה סטטית בבניין המופעל כולו באמצעות חשמל, יחידת המדחס של המכונית מונעת על ידי גל ארכובה, כלומר מנוע. קרח חשמלי – מדחס מיזוג אוויר מונע דרך פיר האוורור אל יחידת הקירור.

מצבר הרכב חייב להיות מספיק מתח להפעלת מדחס זרם חילופין

ולמרות שהוא עשוי להיות חזק מספיק בכדי להניע את שאר המכונית, הוא עלול להיות חלש מכדי להפעיל את המזגן בפריאון, שעלול בסופו של דבר הורסת את המזגן שלו. עם זאת, זה בהחלט יעזור לך לנהל משא ומתן עם התיקונים אם אתה יודע איך מערכת המיזוג הישנה שלך עובדת ואם אתה לומד על בעיות בודדות במאמר הבא.

יש לקחת בחשבון מספר גורמים בעת תכנון מערכת מיזוג האוויר של מכונית חשמלית. מיזוג אוויר, ביצועי מדחס AC וסוללה – כמה מגורמים אלה נחוצים לתכנון מערכת מיזוג אוויר למכוניות חשמליות.

כפי שמוצג באיור 2

ניתן לחלק את המערכת הנוכחית של הרכבים החשמליים שאנו מדמים לתתי המערכות הבאות. מיזוג אוויר ישתמש בשני סוגים של אנרגיה: אנרגיה דליקה להנעת הרכב וגם הפעלת משאבת החום והמדחס, ואנרגיית הבעירה שתחמם את הרכבים כאשר הם זקוקים לעזרה. במובן זה, מערכת מיזוג אוויר סולארית לרכב היא רעיון חדשני ויכולה לשנות את התפיסה המקובלת של אנרגיית רכב. ניתן לקחת מערכות מיזוג אוויר גם לכיוון אחר, שכן קיימות היעילות, האמינות והעמידות של רכיבים כמו AC, מה שמעניק כיום לרוכשים פוטנציאליים אפשרות לחשוב ולשקול את הקפיצה מהבערה לאספקת הסוללה, ולהיפך.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן