חלקי פח משומשים לרכב

חלקי רכב צבועים היא חנות מקוונת מובילה המציעה חלקי גוף באיכות גבוהה בארה"ב. אם אתם מחפשים סרגל משתנה, תוכלו למצוא אותו בחנות החלפים לרכב SAAB בניו יורק. אתה יכול לוודא שאתה משתמש בחלקים שלהם במחיר הוגן מכיוון שהעסק שלהם יכול לסמוך עליהם.

יש חברות הצלה שאפילו מרחיקות לכת לקחת חלקים שמישים מהמכונית שלך ולמכור אותם למתקני הצלה ציבוריים

הם קונים מכוניות הרוסות ומשמידים אותם כדי למכור את החלקים בחווה שלהם. ניתן לפרק חלקים אלה לחומריהם ולשפץ אותם לשימוש במכוניות אחרות.

חצרות גרוטאות מתכת בעצם קונות סוגים שונים של גרוטאות מתכת

שנאספות ואז נמכרות לבתי זיקוק בפרמיה. המתכות החשובות ביותר הן נחושת, אלומיניום, אבץ, עופרת, ניקל, נחושת ואבץ. סוג מתכת זה יכול להגיע בכל צורה שהיא, אך בדרך כלל עשוי נחושת / אלומיניום ויצוק אבץ ולעיתים מעורבב עם מתכות אחרות כמו פלדה ואלומיניום.

זה מיוצר על ידי הזרקה ומציע משקל נמוך יותר ועלויות נמוכות יותר מאשר חלקי מתכת. יש יצרנים שמייצרים מתים מהירים עבור חלקים יצוקים, אך לרוב הם מיוצרים באותו אופן כמו חלק מתכת, למעט חלקים מסוימים המשמשים להזרקה.

ניתן למחזר גרוטאות ורובם מציעים עקרונות מנחים שיעזרו לכם להחליט האם באמת כדאי לכם למכור את מכוניתכם לגרוטאות.

אם אתם מחפשים חלקים לתיקון רכבכם

אל תשכחו לקרוא את קטלוג החלפים של טויוטה למידע נוסף. תוכלו לעיין בקטלוג חלקי הרכב של מיצובישי כדי למצוא חלקי OEM של טויוטה לרכבים שלכם. קנו מחילוף איכותי של טויוטה שתוכלו לסמוך עליו וקנו מאחד מהסוחרים שלהם תוכלו לסמוך על איכות חלקי החילוף שלהם.

לאחר מכן

עליך לדעת כמה דברים על המכונית שאתה מייצר ומה אתה צריך לעשות כדי להכין אותה. זכרו למכור את רכבכם לגרוטאות והתקשרו אלינו כדי לברר מה המחירים לסוגים שונים של גרוטאות. אתה עלול אפילו למצוא את זה יקר יותר ממה שאתה חושב, ואולי אפילו לא יודע ממה הוא עשוי. אמנם טוב שעשיתם שיעורי בית מראש בכדי לדעת את סוג המתכת והמכונית, אך לרוכשי גרוטאות רציניים יהיה מידע זה זמין וינחה אתכם בתהליך מכירת הרכב או רכישתו.

בסך הכל מדובר ברכב נהדר וזה נהדר עבור כל מי שמחפש מכונית פרויקט זולה לתיקון ומכירה

אם יש לכם חלקים ישנים לרכב שתפסו מקום במוסך שלכם או אם אתם מתקשים לאסוף אותם על ידי הקהילה או הגרוטאות המקומיות שלכם, ישנן מספר דרכים בהן תוכלו להשתמש בהם למיחזור, לאסוף אותם על ידי את הקהילה שלך ו / או את הגרוטאות המקומיות שלך או למכור אותם אלינו. חלקי אקורה משומשים זולים בהרבה מקניית מכוניות חדשות או אפילו חלקי חילוף שלא ניתן להשוות עם חלק מחלקי ה- OEM שלהם.

חלקי חילוף הם תיקוני רכב המבוצעים על ידי חברות שאינן היצרן המקורי של המכונית

ניתן לעשות שימוש חוזר בחלקי רכב אלה כל עוד הם עדיין שימושיים לתיקון מכוניות אחרות או חלקים אחרים שתוכלו למכור ליצרני החלפים לרכב. אנו מסירים את החלקים כגון מנוע, תיבת הילוכים, מתלים, בלמים ורכיבים אחרים שנוכל למכור ברווחיות כאילו היו בשימוש ובמצב. חלקם ניתנים לשימוש חוזר וחלקם אף יכולים להימכר במצב זהה לחלק הרכב המשוחזר מהמכונית המקורית.

אתה רק צריך להגיע לאחד המיקומים שלנו עם הכלים שלך

לשלם דמי כניסה קטנים, למצוא, לאסוף ולשלוף את הרכב ואת החלקים הנדרשים. החזירו את רכבכם לכביש עוד היום וכל החלקים שאנו מוכרים נועדו לאותה איכות כמו חלקים שנכנסו במקור לרכב שלכם, אך בשבריר מהעלות.

חפש פגוש משומש, פגוש משאיות משומש או פגוש ג'יפים משומש; פגוש רכב משומש ופגוש רכב משומש; או אפילו פגוש משומש לרכב, משאית או רכב שטח.

בנוסף לכותרת

גרוטאת הגרוטאות גם רוצה לדעת באיזו שנה יוצר הרכב וכמה שנים עברו מאז ההתנגשות האחרונה. כל מחזר של חלקי רכב משומשים שירכוש בעלות על רכב הצלה יקבל תואר שהוקצה כדין על ידי הבעלים הקודם של אותו רכב. אמנם ניתן להציע חלקי LKQ כחלופה זולה יותר, אך אסור לפגוע בחלקים המשמשים ברכבי הצלה או להחליפם בחלקים הקיימים בשוק לאחר תאונה. הדרך היחידה בה אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל רכב משומש עם חלקי חילוף להתנגשות OEM היא לקבל עותק של דוח הבדיקה הלאומי לביטחון התעבורה האמריקני (NHTSA).

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן