חלקי חילוף לרכב

אמנם נהיגה למכונאי יכולה להיות יקרה, אנשים רבים מנסים להחליף חלקי רכב כדי לחסוך כסף וזמן. חלק מהאנשים שבדרך כלל מודאגים ביותר מלקחת חלקי OEM נמצאים ברשימה זו של חלקי חילוף לרכב הטובים ביותר עבור בעל הרכב הממוצע.

חלקם דורשים שימוש בחלקי OEM

בעוד שאחרים משתמשים בחלקי חילוף כדי לחסוך בעלויות תיקון. בעוד שחלק מהיצרנים משתמשים בתרופות גנריות לאחר הכניסה ואחרים לא, רוב החלקים זהים, אם לא טובים יותר, מכיוון שהם בדרך כלל זמינים יותר מאשר חלק ממקור OEM. למרות שהאיכות של חלקים לאחר השוק עשויה להיות מוטלת בספק, הם לא בהכרח עדיפים על OEMParts.

שני דברים שיש להיזהר מהם הם חלקים מזויפים שנארזים בצורה כזו שהם דומים לחלפים המקוריים של המותג, וחלקים מקוריים מזויפים.

אם אין ברירה אלא לרכוש חלקי חילוף

שקול כיצד להשתמש ברכב שלך, כמה השקעת וכמה זמן אתה רוצה לשמור עליו. חלק מהסוחרים מציעים אפשרויות לחלפים שהוחזרו, אך לעתים קרובות חלקים אלה הם באיכות ציוד מקורית כמעט עקב שימוש חוזר בחלקי ציוד מקוריים. עם זאת, עבור חלקי חילוף מסוימים כדאי לקנות חדשים מהסוחר. החלקים המקוריים של הספק משמשים או מורכבים מחדש עם אותם חלקים כמו הספק המקורי או שניהם.

אם יש לך שאלות לגבי קניית חלקי חילוף בגרוטאות גרוטאות, אנא פנה למכונאי מוסמך ב- YourMechanic ובקש ממנו לקבלת מידע נוסף. אם אתם מחפשים מוצר זוטר, חפשו את אלו שמציעים אחריות כלשהי על החלקים שאתם קונים והציעו מבצע טוב עליהם.

אם אינך צריך להסיע את רכבך לגרוטאות הגרוטאות

תוכל להסיר את החלקים שעליך להחליף לפני הנסיעה. בדוק את הרכב ואת כל החלקים שאתה צריך להחליף לפני שאתה נוסע לחצר הגרוטאות כדי לוודא שאתה יודע אילו כלים וחלפים נחוצים ושים לב לגודל שלהם. בדיקת החלקים לפני הסרתם עלולה לחסוך את הצורך בהוצאת חלקים גרועים או פגומים ממשאית הגרוטאות שלכם. ברגע שאתה חוזר הביתה עם חלקי החילוף שלך, צא לטיול בחנות לחלקי רכב ובדוק אותם.

למרות שחלקי חילוף של OEM הם יקרים מאוד וישנן אפשרויות לשוק האפטר

חלקים משומשים טובים עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר אם אין אפשרות לשבץ מחדש. חלקים מתוקנים ומשומשים יכולים לשמור על המכונית הישנה שלך פועלת למשך תקופה ארוכה יותר מבלי שתצטרך להשקיע זמן וכסף ברכישת מכוניות חדשות. חלקם מציעים את הערך של חלקים מקבילים ל- OEM, כך שעליך לשלם את ההפרש עבור החלפה מדויקת.

כמה כסף יכול נהג מבוטח לצפות לתיקונים

חלפים ושדרוגים אחרים תלוי בלוח הזמנים להחלפה של המבטח. מאזן ואדמונדס מדווחים כי עלות חלקי גוף של OEM היא בדרך כלל בין $ 1,000 ל -2,500 $ בשנה, או כ- $ 10 עד $ 15 למייל. אם החלקים מותקנים לפני שמבטיחים חלק חילוף, הם מכוסים בדרך כלל למשך 12 חודשים או 12,000 מיילים, וזה נהדר.

אם יש לך חלקים שקשה לקנות, יתכן שתצטרך לקנות חלקים משופצים. חלק מחלקי החילוף הנפוצים יותר ניתן למצוא בחנויות חלפים לרכב כמו בסט ביי, וול מארט, אוטוזון וקמעונאים גדולים אחרים.

אם תחליט לתקן את רכבך על ידי מכונאי מקומי

יתכן שלמוסך התיקון תהיה גישה לחלקי OEM, אך ברוב המקרים הם יורה להם להאריך את תהליך התיקון. כשאתה לוקח את המכונית שלך לסוחר, אותו סוחר חייב להשתמש בחלקי OEM, ובמקרים מסוימים הוא אפילו לא יכול להשתמש בהם.

אלה החלקים ששימשו כאשר המכונית נבנתה במקור

והם המשמשים את הסוכנות כאשר הם מבצעים תיקוני אחריות. בנוסף, כאשר אתה מתקן את המכונית שלך, בית המלאכה שלך יכול לתת לך חלקים חדשים לאחר השוק, כגון מנוע חדש, תיבת הילוכים, מתלים או חלקים אחרים. חלקים מחודשים אלה עשויים להיות האופציה הזולה ביותר בהשוואה לחלקים מחודשים חדשים או חלקי OEM מכיוון שניתן לפרק אותם ולבדוק אותם תוך שהם נמכרים כחלפים חדשים המתפקדים עבורכם. עם זאת, יתכן שהם לא יהיו מספיק טובים כדי להרכיב אותם מחדש או לבדוק אותם באותו אופן כמו החלק של ה- OEM, ולכן הם לעתים קרובות תחת מיטה כטובים ביותר – אפשרויות זולות בהשוואה לחלקים החדשים או לחלפים ול- OEMParts.

חנות התיקונים שתקבל עם הרכב שלך

אתה יכול בדרך כלל להשיג את החלקים שאתה צריך, אך סוג החלקים שאתה מקבל תלוי בכמה גורמים. ביטוח הרכב שלך יכתיב באילו סוגי חלקים אתה יכול להשתמש אם ברצונך שהתיקונים שלך יכוסו במלואם, והתיקון עשוי להשתנות. הבחירות הטובות ביותר לחלפים נעשות על ידי הליקויים הידועים ברכבכם, כמו חוסר מיזוג אוויר, מיזוג אוויר, בלמים, מתלים או חלקים אחרים, כמו גם מצב הרכב אותו אתם מתקנים.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן