חלקי חילוף לרכב

בזמן שנסיעה למכונאי יכולה להיות יקרה, אנשים רבים מנסים להחליף חלקי רכב בכדי לחסוך כסף מכיוון שיקר לקחת אותם למכונאי. האנשים שבדרך כלל מודאגים יותר מכל מייצור חלקי OEM כוללים בעלי מכוניות, בתי תיקונים, סוחרי רכב ואפילו יצרני רכב.

חלקם דורשים שימוש בחלקי OEM

בעוד שאחרים משתמשים בחלקי חילוף במידת האפשר כדי לחסוך בעלויות תיקון. למרות שניתן להשתמש בחלק מהיצרנים וחלקי החידוש, הם לא תמיד עדיפים על חלקם של ה- OEM. למרות ש- OEMParts בדרך כלל זמינים יותר, רוב החלקים אינם זהים, אם לא טובים יותר. איכות חלקי החילוף עשויה להיות מוטלת בספק, אך הם לא בהכרח נחותים.

שני דברים שיש להיזהר מהם הם חלקים מזויפים שנארזים בצורה כזו שהם דומים לחלקי המותג המקוריים ולחלקי החלפה, וחלקים מקוריים מזויפים.

עם זאת

עבור חלקי חילוף מסוימים כדאי לקנות חדש מהסוחר; הסוכנות עשויה להציע אפשרות לעיבוד מחדש. חלקים אלה הם לעתים קרובות באיכות OEM מקורית מבלי שנעשה בהם שימוש חוזר בחלקי ה- OEM. אם אין ברירה אלא לרכוש חלק חילוף, שקול כמה אתה משתמש או ממיר מספק החלפים המקורי, כמה זמן השתמשת או השקעת את הרכב ואיך אתה רוצה לשמור עליו.

כשאתה מחפש גרוטאות גרוטאות, חפש את אלה שמציעים לקנות חלקים והציע אחריות כלשהי על החלקים שאתה קונה. אם יש לך שאלות לגבי קניית חלקי חילוף בחצר גרוטאות, אנא פנה למכונאי מוסמך ב- YourMechanic ובקש ממנו לקבלת מידע נוסף.

אם אינך צריך להסיע את רכבך לגרוטאות הגרוטאות

תוכל להסיר את החלקים שעליך להחליף לפני הנסיעה. בדוק את הרכב ואת כל החלקים שיש להחליף לפני שאתה נוסע לחצר הגרוטאות כדי לוודא שאתה יודע איזה כלים וחלפים נחוצים. רשמו את חלקי החילוף וגודלם ונסו לחנות חלפים לרכב כדי לחזור הביתה עם חלקי חילוף. בדיקת החלקים לפני הסרתם עלולה לחסוך את הצורך בהוצאת חלקים גרועים או פגומים ממשאית הגרוטאות שלכם.

אם אין אפשרויות לאחר השוק וחלקי חילוף של OEM הם יקרים מאוד

חלקים משומשים טובים עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר. חלקם מציעים את הערך של חלקים מקבילים ל- OEM, כך שתצטרך לשלם את ההפרש עבור ההחלפה המדויקת. אם אתה צריך לקנות מכונית חדשה, תוכל לשמור על המכונית הישנה שלך על ידי שיפוץ ושימוש בחלקים, אך יש לך זמן וכסף לעשות זאת בעצמך לפני שאתה קונה מכונית חדשה.

כמה כסף יכול נהג מבוטח לצפות לתיקונים

חלפים ושדרוגים אחרים תלוי בלוח הזמנים להחלפה של המבטח. מאזן ואדמונדס מדווחים כי עלות חלקי גוף של OEM נעה בדרך כלל בין 1,000 ל -2,500 דולר, או בערך 5 עד 10 דולר לקילומטר. אם מותקנים בתוך 12 חודשים מאחריות חלקי חילוף, החלקים מכוסים עד 12 חודשים ו- 12,000 מיילים, וזה נהדר עבור עלויות תיקון ושדרוג.

אם יש לך חלקים שקשה לקנות, יתכן שתצטרך לקנות חלקים משופצים. חלק מחלקי החילוף הנפוצים יותר ניתן למצוא בחנויות חלפים לרכב כמו בסט ביי, וול מארט, אוטוזון וקמעונאים גדולים אחרים.

אם תחליט לתקן את רכבך על ידי מכונאי מקומי

יתכן שלחנות תהיה גישה לחלקי OEM, אך ברוב המקרים הם יצטרכו להזמין אותם, מה שיאריך את תהליך התיקון. אם אתה לוקח את המכונית שלך לסוחר שמתקן אותה, הם יכולים גם להשתמש בחלקי OEM, אם כי ככל הנראה יהיה לך זמן תיקון ארוך יותר ומחיר גבוה יותר עבור החלקים מאשר לחנות המקומית שלך. בנוסף, כאשר אתה מתקן את מכוניתך, מוסך יכול לספק לך חלקי חילוף חדשים כגון כריות אוויר, בלמים וחלקים אחרים. אלה החלקים ששימשו כאשר המכונית נבנתה במקור והם המשמשים סוחרים כאשר הם מבצעים תיקוני אחריות. חלקי ייצור מחדש יכולים להיות אפשרות זולה בהשוואה לחלקי חילוף חדשים לאחר שהם נמכרים בשוק וחלקי OEM מכיוון שהם נמכרים כחלקי חילוף חדשים מתפקדים, אך הם עשויים שלא להיות אמינים כמו חלק ה- OEM שיש לפרק ולבדוק. לפני שנמכר.

חנות התיקונים שתקבל עם הרכב שלך יכולה בדרך כלל להשיג לך את כל החלקים שאתה צריך

אך סוג החלק שאתה מקבל תלוי בכמה גורמים. ביטוח הרכב שלך יכסה את סוגי החלקים שבהם אתה יכול להשתמש אם ברצונך שהתיקון יהיה מכוסה במלואו. התיקון יכול להשתנות והרכב מתוקן, ולכן הבחירה הטובה ביותר של חלקי חילוף מוכתבת על ידי הליקויים הידועים של מכוניתך ומצבה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן