חלקי חילוף לרכב מפירוק

אז יש לך הרבה חלקים שבהם אתה משתמש כדי לתקן את המכונית או המשאית שלך, ואתה חוסך כסף כשאתה קונה חלקי גוף לאחר השוק. אתה לא צריך לנסוע לכל מקום, להתקשר רבות כדי להשיג את החלקים שאתה צריך, להשיג לוחות איכותיים או להוציא הרבה כסף. עשה זאת בעצמך כל כך הרבה יותר זול מאשר לנהוג ברכב ולהוציא כל כך הרבה כסף שתוכל להשיג את כל החלקים שאתה צריך במקום אחד מבלי שתצטרך לנהוג, לקנות, לקנות, לנהוג ולקנות.

בדרך כלל חלקי התנגשות מקורם ביצרנים מהימנים המעצבים חלקי גוף בעזרת הכלים המתקדמים ביותר

כך שתהיו בטוחים שהלוחות נראים ומתאימים בדיוק כפי שתוכננו ושהם יתוקנו. התיקון יכול להשתנות, וביטוח הרכב שלך יקבע את סוג החלקים שבהם אתה יכול להשתמש אם ברצונך שהתיקון יהיה מכוסה במלואו, אך בדרך כלל הביטוח שלך יגדיל את הרכב בסך הכל אם עלויות התיקון שלך יהיו בסביבות רמת ACV, אם כי תביעות תיקון משלימות נוספות שתיתקל בהן במהלך תהליך התיקון יכולות להעלות את עלויות התיקון שלך בקלות מעבר לסכום ה- AC V. אם האומדן שלך כולל אבחון תקלה ברכב ועלויות האבחון שלו, האומדן בכתב חייב לכלול את עלויות האבחון, הפירוק וההרכבה מחדש, גם אם הלקוח לא אישר תיקון זה.

אם האומדן כולל חלקי מרכב

על ההערכה בכתב לציין אם החלקים יוצרו כחלקים מקוריים של הרכב המנועי, האם מדובר בחלקי שוק או שמא היו חלקים משומשים. אם אתה כולל חלקים שאינם חלקי גוף בהצעת המחיר שלך, יש לציין גם אם החלק הוא מקורי או חלקי חילוף לרכב, האם הוא חלק משומש, ואם כן, כמה זה עולה.

כל חלקי השוק המשמשים לתחזוקה או לתיקון של רכב מנועי חייבים להיות איכותיים וסוגים וחייבים להחליף את כל החלקים

חלק מיצרני חלקי ההתנגשות משאירים את עצמך למקור חלקים אלה בעצמך, אך כל חלק בשוק המשמש לתיקון ותיקון כלי רכב מנועי חייב להיות איכותי בעין. אנו חושבים שאתה צריך להשיג את כל מה שאתה צריך במקום אחד, אז צור איתנו קשר למידע נוסף על ניקוי חלקי הרכב שלך.

עליך לתת לנו פירוט מלא של עבודות התיקון שלך

כולל כאשר הרכב שלך הגיע למוסך וכאשר התיקון הסתיים. עליך לבצע הריסה או פירוק, ולצלם את כל התמונות הנדרשות על ידי חברת הביטוח שלך לפני ביצוען. ליטוש לפני מסירת רכב מתוקן התנגשות ולאחר מסירה.

זה כולל פירוק ובדיקת ההרכבה, החלפת החלקים הנדרשים, הרכבה והרכבה מחדש של הרכב בכדי לבצע את ההתאמות הנדרשות. ההרכבה מפורקת, מורכבת מחדש ותהליך ההתקנה מחדש מחובר אליה.

חלקים שהוצאו מרכב פגום אינם ניתנים לתיקון באופן מקובל ויש להחליפם. זה מכונה בדרך כלל "הסרת חלקים מהרכב כדי להקל על התיקון או הגישה." R) מוסר במהלך תהליך התיקון, כמו למשל החלפת חלקים או התאמת חלקים חדשים לרכב.

חלקים מכניים משוחזרים בדרך כלל חלקים שהוסרו מרכב קיים ותוקנו או תוקנו

חלקים שהוחזרו מרכב נחשבים לנזק מוחלט ועל היצרן או יצרן הרכב לייצר את החלקים מחדש. זה בדרך כלל מתחיל בפירוק, בדיקה, אבחון וניקוי החלקים המשומשים לפני שהם מוחלפים בחלקים שחוקים או שאינם פועלים עוד.

טריק פשוט שרוב האנשים לא מצליחים לשים לב אליו

הוא שכאשר מסירים את הדלת, מכסה המנוע או צירי האתחול או הצירים עצמם, נקדח חור במקום המדויק בו הוסרו ונשכחו. אם חלקי הדלתות הוסרו או נצבעו הם יישכחו ונשכחו שוב, אך בדיוק באותם המקומות.

כשמסירים זכוכית ברכב ישן

זה מאוד חכם להסיר תעלות לבד ורצועות מוך מכיוון שכנראה צריך להחליף אותן חדשות, ולא רק בגלל שהן מנסות להסתיר את העובדה שמסירים את הזכוכית. . לאחר צביעה או החלפה של החלקים, ניתן להסיר את המסילות ולהצמיד אותם בדיוק באותם המקומות.

יצרן הרכב אינו יכול להבטיח חלקים חדשים המתקנים לאחר התאונה

לכן פנה ליצרן מכוניתך, לתיקון המקומי שלך ואפילו לחברת הביטוח שלך. כדאי לברר אילו חלקי רכב משמשים לתיקון הרכב לפני שתקנו אותו. אני אראה לך את הדרך הקלה ביותר לתקן רכב, לא אבחן נכון את הבעיה שלך, אבזבז את כספך על חלקים שאינך זקוק להם וגם אלמד אותך את כל הטריקים של המסחר. אנחנו לא רק נראה לכם למה אתם צריכים להיזהר, אלא גם נלמד אתכם כמה טריקים – של סחר.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן