חידוש פנסים לרכב

מוקדם יותר השבוע פרסם מכון הביטוח לבטיחות בדרכים (IIHS) את הדוח השנתי על המצב הנוכחי של פנסי הרכב. פנסי קסנון, הידועים גם כפריקה גבוהה בעוצמה (HID), נמצאים בשוק זה כעשר שנים.

הסט משתמש במערכת אור ושוחקים בכדי לגרום לרכב שלך להיראות טוב

לחסוך כסף ולהחליף עדשות יקרות. התהליך בן ארבעת השלבים משחזר את הפרשות העוצמה הגבוהות (HID) של פנסי קסנון ומסיר שריטות, לכלוך וחמצון שיכולים להופיע על העדשות, מפחית את ערך הרכב ומפחית את הראות בדרך לנהיגה בטוחה. מוצר מתחרה בחנות החומרה נקרא LEN, חומר שוחקים קל המשמש לתיקון פנסי רכב. סט זה מתקן פריקה של פנסים בצפיפות גבוהה (HDHID) בתהליך של ארבעה שלבים.

התהליך כולו יכול להימשך עד שעה

תלוי במידת הנזק, אך צריך לקחת כ- 30 דקות עד להחזרת הפנסים. בהשוואה לתיקון עדשות הפנסים במחיר של כ-75-150 דולר והחלפתן ב -1,500 דולר, פנסי הפנס הללו עולים חלק קטן מהמחיר. אם יש לכם תקציב והמחיר מושך את העין, יש לאשר זאת מכיוון שזו הדרך הזולה והקלה ביותר להפוך את מכוניתכם לבטוחה יותר.

ערכת חידוש פנסים של Nut NuLens

המשתמשת במקדחה כדי לקרצף במהירות את האובך, אינה מומלצת מכיוון שהיא דורשת מעט יותר תחזוקה מכיוון שהיא אינה מכילה חסימת UV תחליפית. אם אין לך או אתה רוצה להשתמש במקדחה / דרייבר אלחוטי, ערכת השיקום של פנסי הקרמיקה Cerakote היא ערכת הפנסים הטובה ביותר מבין שנינו שניסינו. זה מחייב אותך לטחון את הפנסים ביד, אבל זה טוב להצהבה קלה ולאובך על הפנסים שלך ללא שימוש בכלים, אם כי אנו ממליצים על חמצון חזק יותר של הפנסים שלך. ערכת השיקום של כותרת סילבניה מגיעה עם כלי יישום וציפוי ציפוי שקוף, כך שאם אתה מוכן להשקיע יותר זמן ואנרגיה בתהליך להשגת תוצאות ארוכות יותר, אתה יכול גם לפתח את המעיל השקוף החלופי כדי להגן על גופי התאורה שלך עבור חלק זְמַן.

ערכת חידוש העדשות יכולה לשמש גם לתיקון אובך על משטחי פלסטיק אחרים

כולל פגושים קדמיים ואחוריים, מראות צד וחלקים אחרים של פנסים. אנו מציעים כי טכנאי תיקוני רכב יתקין מכלול פנסים חדש עשוי פלסטיק איכותי או חומר דומה. ערכות לשיקום פנסים שיעזרו לך או לשוחח איתנו לקבלת מידע נוסף על שחזור פנסים.

אם פנסי המכונית שלך מצהיבים קשות

עד כדי קטרקט, הקפד להרגיע את הציפיות שלך. לא כואב להכניס את המכונית לשמש כדי להראות את הפנסים, אך אם תרצו, שטפו אותה בתדירות האפשרית, כי לאחר מריחת האוריאה אינכם רוצים לגעת בפנסים לזמן מה. השתמש באחריות הרכב שלך, שיכולה אפילו לכסות תיקון של הפנס. יש זמן שפשוט אי אפשר לתקן משהו, לכן פעל מהר ככל האפשר, גם אם לוקח קצת זמן עד שהוא נרפא.

השתמש בבד מיקרופייבר

כדי למרוח ציפוי ליברלי על עדשת כל מנורה. החל את אטם הפנסים עם מוליך קצף אפור ונגב את הפנסים הקדמיים ונגב היטב את חומר הלחות עם מטלית מיקרופייבר. רוב ערכות שיקום היבשה פועלות על ידי ניקוי פני השטח של הפנסים והעדשות כדי להסיר צבעים מלאכותיים.

אולי שמעת על שיטות מגושמות לריסוס פנסים ברורים במשחת שיניים וחיפושיות

אך החלפת לכה שקופה היא צעד חשוב שאנשים מתעלמים ממנו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חידוש פנס מהיר 3 M, אשר דורש מספר דקות בלבד וכמות קטנה של בד מיקרופייבר. בעוד שרוב ערכות שיקום הפנסים בדרך כלל אינן עושות את העבודה, ישנן דרכים להחיות את הפנסים ולהתחיל בתחזוקה. יש צורך לשמור על הזמן שצריך לעשות בכדי לשמור על תקינות הפנסים. השלב הראשון הוא לחבר את מחזיק הרפידות למקדחה, לייבש את העדשה עם 500 חצץ, ואז לעבור ל 800 חצץ וללטש שוב את פנסי הרכב עד שהם יבשים. ניתן לעשות זאת על ידי הצמדת פיסת פלסטיק קטנה עם כרית בגודל 1/4 אינץ 'ואז דיסק בגודל 2/3 אינץ'.

אם הפנסים הקדמיים שלך מחומנים בכבדות או מעונלים בכבדות

עדיף להתחיל עם נייר זכוכית עם חצץ 400, המסווג כנייר זכוכית דק במיוחד. אם אתה מחוספס עם גלגל השחזה שלך, זה יכול לגרום לפנסי החזית להיראות גרועים ממה שהם נראו כשהתחלת, אבל אל תדאג.

אתה יכול לשייף את עדשות הפלסטיק מבלי שתצטרך לדאוג לשריטות או לאזורים מזיקים אחרים

במקום זאת, חידוש הפנס המהיר, הקמעונאי תמורת כ -6.99 דולר לערכה, מכיל משטח שיוף עם חצץ 5,000, בעזרתו ניתן להסיר שריטות ביד. הרפידה מיועדת לשימוש כאשר מכסה העדשות לפנסים הקדמיים התחמצן בכבדות או ש- Powerball PowerPlastic לא השיגה תוצאות מספקות.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    משרות בכירים -איפה לחפש? וממה להתחיל?

    פוסט זה בבלוג נועד להדריך היכן לחפש משרות בכירים וכיצד להתחיל. זה מכסה מגוון של אפיקים לחיפוש הזדמנויות עבודה שמתאימות לניסיון ולכישורים שלהם, מפלטפורמות מקוונות

    עבודות גבס לטלויזיה בסלון של הבית

    עבודת גבס היא דרך יעילה לקישוט קירות ותקרות פנים, והיא יכולה להיות שימושית במיוחד עבור הטלוויזיה בסלון הבית. פוסט זה בבלוג ידון ביתרונות של עבודת

    דילוג לתוכן