חדשות וול סטריט

המשקיעים ב- WallStreetBets subreddit ובפורומים מציגים את GameStop, ורבים מראים את זה כאחת מההזדמנויות הטובות ביותר להשקעה בשוק המניות כרגע. בעוד שחלק מהאנליסטים גינו את טירוף השוק כסימן להתנהגות מאנית, רבים בתקשורת הפיננסית המרכזית התייצבו עם משקיעים מנוסים. כעת חל שינוי מהותי בהשקעה שאינו מראה סימני האטה, ומדגיש את חשיבותן של אסטרטגיות השקעה לטווח הארוך, ולא רק רווחים לטווח הקצר של מספר ימים.

פרק זה מסביר מדוע כה רבים מבכירי וול סטריט הרגישו מועצמים להחמיר את התקנות באמצע שנות האלפיים. התנהגות זו היוותה את הבמה למשבר הפיננסי בשנת 2008, כאשר וול סטריט הידרדרה לדרזדן משתולל של הונאה ופשע.

אפל (AAPL) עלתה ב -1.8%, בעוד שמיקרוסופט (MSFT) עלתה היום ב -2.1% בבורסה. הממוצע התעשייתי של דאו ג'ונס (DJIA), ה- S & P 500 (SPX) והנאסד"ק (נאסד"ק) ירדו, ונחתמו באותו יום ביותר מ -2%.

נטפליקס (NFLX) זינקה ב -15%, בעוד שמורגן סטנלי (MS) זינקה ב -2% ואפל וטסלה התקדמו במסחר בבוקר. מניית נטפליקס זינקה עד 15 אחוזים והגיעה לרמה הגבוהה ביותר שלה מזה יותר משנה וחצי, על פי BMO שוקי הון.

היא זינקה ביום שלישי ב 92%, וסיימה את היום בשיא שיא והפחיד משקיעים קמעונאיים בתקווה להפיג את החשש מפני שפל במחיר המניות. וול סטריט ראתה כל כך הרבה מניות עם תשואות גבוהות – ונמוכות בשנים האחרונות, עד שהיא מאמינה שנגזר עליהן להיכשל.

כדי להירשם כמנוי לשירות חינמי זה, בקר בדף הבית של חדשות וול סטריט בכתובת http: // www.wallstreetnews.com ולחץ על כפתור "הצטרף עכשיו". כדי לראות אתר זה כמפת קישורים בדף שלך, הקלד "Sonja Rudd" תוך כדי המשך הפרשנות היומית שלך בכתובת https: / / http: / / www.

בנייה שואפת לעזור לקהילות לשלב סינרגיות עם מדיה ועסקים מקומיים

כדי לאפשר להם לשרוד ולשגשג בעולם שבו באמת מקומי מפסיד לאמזון, רשתות וול סטריט ואחרות. כפי שאומר הסיסמה של ה- WSB, "יצירת דרך לוול סטריט לנוער עירוני", היא עולה בקנה אחד עם המגמה המתעוררת של השקעות השפעה, ומציגה את עצמה בפני תורמים פוטנציאליים כסטארטאפ – משקיע הון סיכון כמו גם תורם פוטנציאלי. לחברת הון סיכון. זה איגום לאגד: וול סטריט דואגת לקהילות אם היא יכולה לשאוב יותר דולרים מקומיים שיגבירו את רווחיה. מכון וול סטריט סטריט, ארגון ללא כוונת רווח המוכר על ידי מס הכנסה 501 (ג) (3), ממוקם בעיר ניו יורק ומתמקד בגילוי כישרונות עירוניים לקריירה בתעשייה הפיננסית.

רבים מנכסי וול סטריט מיוצרים כך

ואם המחירים לא יורדים, ההפסדים יכולים להיות עצומים. שיעורי ריבית גבוהים גוררים את מרבית שוק המניות, אך הם כואבים במיוחד עבור מניות שנחשבות ליקרות ביותר מכיוון שרווחים צפויים גם בעתיד. שיעורי ריבית גבוהים יותר מורידים את מרבית שוקי המניות שלנו על ידי ריביות גבוהות במיוחד בארה"ב ובשווקים אחרים בסיכון גבוה. אך הם יכולים גם לכאוב במיוחד עבור מניות של חברות עם חוב גבוה, כמו מניות שנחשבות ליקרות ביותר, מכיוון שרווחים צפויים להיות ארוכים או אפילו רחוקים בעתיד, כמו מניות עם חוב נמוך.

שיעורי ריבית גבוהים גוררים את מרבית שוקי המניות שלנו

אך הם כואבים במיוחד עבור מניות שנחשבות ליקרות ביותר, מכיוון שרווחים צפויים להיות ארוכים או אפילו רחוקים בעתיד, כמו מניות עם חוב נמוך. זה שמתנגד לרעיון הצדק הבסיסי ביותר בכל הנוגע לנבלים-על בוול סטריט הוא זה שנוגע ללהמן ברדרס והמנכ"ל שלו ג'ו פולד. עשור לאחר ההתרסקות, עורך דינו של להמן, אוליבר בודדה, חתר דרך דוחות הבנק של הבנק ומצא כי השתמש בפירצה עם עתודות מניות כדי להסתיר עשרות מיליוני דולרים בפיצוי של פולדר. במקביל, הוא הימר נגד GameStop וקיצץ את המניה. AIGFP הסתירה כי סיפקה לגולדמן זאקס שני מיליארד דולר כבטוחה לשיחות שיחות לאחר קריסת חברת הביטוח האמריקאית אינטרנשיונל גרופ.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן