החלפת רדיאטור לרכב

מעטים מכלי הרכב שרוצים לשמוע שעליהם להחליף את הרדיאטורים שלהם, שלא לדבר על הרדיאטור כולו. במציאות, חלקים לפעמים נשחקים, מתקלקלים וצריך להחליף אותם. אם אתה ממתין זמן רב מדי לתיקון הרדיאטור, התחממות יתר עלולה לפגוע במנוע שלך ולגרום נזק חמור לרכב שלך.

אם תתעלם מהבעיה ותאפשר לדליפת הרדיאטור להחמיר

אתה יכול בסופו של דבר לשלם סכום כסף עצום. רדיאטורים דולפים אינם בעיה שניתן לפתור אם אתה מגלה את הבעיה מוקדם, אך עלויות תיקון הרדיאטור הן הוצאה גמישה. יש כמה עלויות קטנות שמצטברות כשאתה מחליף את הרדיאטור שלך, וייתכן שלא תוכל להתמודד עם העלות המלאה של החלפת הרדיאטורים או תיקון חלקים אחרים במערכת הקירור שלך שנפגעו כתוצאה מכשל ברדיאטור. יש לקחת זאת בחשבון בעת אומדן עלות החלפת הרדיאטור. ככל שתתחזוק טוב יותר את הרדיאטור לרכב שלך, כך התחזוקה תהיה טובה יותר, כך תהיה עלות נמוכה יותר.

העלות הכוללת של החלפת רדיאטורים תלויה במספר הרדיאטורים שיש להחליף ובסוג הרדיאטור בו מכוניתכם משתמשת

עלות החלפת הרדיאטור תלויה בגודל, גיל, סוג המנוע וגורמים אחרים ברכבכם, אך העלות הממוצעת החל מ -28 בינואר 2020 היא כ -1,000 דולר לרדיאטור, או 2,500 דולר לרדיאטור מן המניין. קצב העבודה תלוי מאיפה אתה מביא את המכונית כדי להחליף את הרדיאטור, אז וודא שאתה מוצא אחד ליד מקום מגוריך ותקן אותו. בהתאם לגודל הרדיאטור ולמצבו, יהיה עליכם להחליף את הרדיאטור לפחות פעמיים בשנה, לפעמים יותר מפעם אחת בחודש.

תלוי איזה רכב אתה מייצר

בין אם חלקי הרדיאטור הם יצרני OEM או שוק אחר והיכן נעשית העבודה, זה יכול לעלות בין $ 250 ל $ 950 ומעלה להחליף רדיאטור במיני ואן. עלות החלפת מיזוג האוויר, מיזוג האוויר וחלקים אחרים ברכבכם יכולה לנוע בין 500 דולר ל -1,500 דולר.

יש כמה נסיבות נוספות שיכולות להעלות את המחיר

אך עלות החלפת הרדיאטור של מכוניתך היא בדרך כלל החלק היקר ביותר בעבודה שאתה רוצה לעשות. גם אם רדיאטור הרכב יקר במיוחד, גם אם מדובר בסך הכל בדליפה קטנה הנגרמת על ידי סלע, יתכן וזה רעיון טוב יותר לתקן ולא להחליף אותו.

כדי למצוא את העסקאות הטובות ביותר לתיקון רדיאטורים באזורך, הזמנת החלפת רדיאטור ותיקון באינטרנט, קרא ביקורות של לקוחות קודמים והשווה עסקאות. בקש מטכנאי נטרד רדיאטור חלופי ותקבל הערכה טובה של עלות החלפת ותיקון רדיאטור מכוניתך. ברגים מספק שירותי התקנת רדיאטורים אמינים ויספק לכם החלפות רדיאטורים והערכות תיקון אוטומטיות. שירות רדיאטורים בכדי לשמור על מצב הרדיאטור שלכם, והם אפילו יגיעו לביתכם או למשרדכם כדי לספק שירות התקנת רדיאטורים אמין על מנת שיוכלו לבדוק אם קיימות בעיות במנוע שלכם בעתיד.

הם עוזרים לך לשמור על הרדיאטור במצב טוב בפעם הבאה שתצטרך להסיר או להחליף את רדיאטור הרכב שלך.

אם אתה יכול להסתמך על כישורי DIY שלך

החלפת הרדיאטור שלך היא אחת הדרכים לחסוך כסף, אבל זה יכול להיות קשה לתקן את זה. למד כיצד להחליף רדיאטור ישן בחדש והאם אתה זקוק להחלפת רדיאטור מלאה. אם יתברר כי אינך יכול לשטוף או לתקן את הרדיאטור, ייתכן שתצטרך להחליף אותו, באופן אידיאלי לפני שמשהו נשבר, כגון צינור רדיאטור, או שתצטרך במוסך כדי לנקז את נוזל הקירור. אתה יכול גם להחליף אותו אם אתה מקשט, כל עוד אתה לא עושה את זה באמצע הלילה.

לפעמים תיקונים יכולים להיות פשוטים כמו החלפת צינור רדיאטור

הידוק חגורת מאוורר רפויה, החלפת תרמוסטט או החלפת מכסי רדיאטור. אם אתם זקוקים להחלפת רדיאטור אמינה וחסכונית, לקויו יש את הפיתרון המושלם עבורכם. טכנאי הרכב המנוסים שלנו מציעים את המחירים הטובים ביותר ומרכז תיקוני הרדיאטורים שלנו ינסה לבנות מחדש את ליבת הרדיאטור, תוך ביטול הצורך ברדיאטור חדש ויחסוך לך כסף.

אם אתה זקוק לרדיאטור חלופי ישיר או שאתה רוצה לשדרג את הרדיאטור הקיים שלך

חנות Natrad המקומית שלך יכולה להציע לך החלפה באיכות גבוהה העונה על דרישות הנהיגה ברכב שלך. קנו מכונית לחלקי רדיאטור לרכב עמידים ואמינים הנמשכים זמן רב יותר מכל רדיאטור OEM משומש שתוכלו לסמוך עליו. כאשר הרדיאטור שלך מתחיל לעבוד, מכונאי המפתחות שלנו יודעים מה הם מחפשים והם מוכנים לפתור את הבעיה ברגע שהיא מופיעה. באר היא האפשרות הטובה ביותר עבור – החלפת רדיאטור עבור, בין אם אתה זקוק לרדיאטור חדש לרכב שלך, תיקון רדיאטור או החלפה של הרדיאטור הישן שלך.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן