הוספת גז למזגן ברכב

מיזוג אוויר מבוסס-פריון יעבור בהדרגה, אם כי אין זה אומר שלא תוכלו להשתמש במערכת המיזוג של הרכב שלכם כפי שהיא. מזגני פריון מאבדים פופולריות בשנים האחרונות, אם כי אין זה אומר שאסור להשתמש בהם, גם אם מדובר בגרסה פחות יעילה לדגם הוותיק – מיושן, ללא גז.

עם זאת, ישנם תחנות תדלוק חלופיות רבות של פריאון לביקור כאשר מזגן המכונית שלך פועל, כמו גם שלל אפשרויות אחרות להחלפה.

ישנן תחנות דלק חלופיות שונות המאפשרות לך לחשב את העלות הכוללת של מכוניתך

ומזגן הרכב שלך יכול לעזור לך לקבל מושג על כך. אם אתה מוכר את ה- Freo AC הישן שלך לחצר גרוטאות או לסוחר, הקפד להחליף את תא הגז CFC בזהירות הנחוצה לפני שאתה מוכר. זה לא צריך לחשוש שרכבי המיזוג שלך זקוקים לשירות מיידי, אך בדיקת שירות מיזוג אוויר תמיד נחוצה אם אתה צריך לקבוע אם המיזוג שלך זקוק לשירות.

קח את אמצעי הזהירות המפורטים להלן לפני שתתחיל למלא גז AC וזכור כי הקירור שלך רעיל למזגנים

לפעמים מקררים יכולים לדלוף החוצה ואם זה מפסיק להתקרר, יתכן שלא יהיה לך מספיק קור. אם מערכת המיזוג של מכוניתך אינה יכולה לקרר את האוויר, היא לא אמורה, ואם אינה יכולה, זה האשם. עם הזמן, המקרר עלול לדלוף ויהיה נוזל קירור נמוך כדי למנוע את התקררותו.

במקרים כאלה, מומלץ לרוקן את מערכת הגז ולמלא אותה בגז קירור טרי. פריונגות יכולות לדלוף כאשר המזגן נשאב באמצעות Freonliquid, אך שים לב כי אין למלא את כל נוזלי הקירור והגזים בבת אחת מכיוון ששחרור כל הגזים יפגע במדחס.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא לעבור למזגן שעובד עם גז ה- CFC החדש של פורון, כפי שקיים ברוב המכוניות המודרניות.

בצורתו הפשוטה ביותר

אתה יודע מתי אתה זקוק לטעינה של זרם חילופין כאשר הוא מתחיל לשאוב אוויר חם במקום קר. טעינת המזגן פירושה הוספת קירור נוסף למזגן, כך שהאוויר יצטנן שוב. זה חשוב במיוחד אם אתה מפעיל באופן קבוע את מערכת המיזוג שלך, השומרת על נוזל הקירור ולחץ הגז. אם מערכת המיזוג שלך קרה, טכנאי יכול להוסיף מקררים חדשים ולהשתמש בחיישנים מיוחדים לבדיקת נזילות.

בתמורה, אתה מכניס יותר דלק לרכב שלך ואז מקווה שלא יהיו נזילות במזגן שלך אז זה יפריע לך שוב לזמן מה. התהליך הפשוט הזה, שכל אחד יכול לעשות תוך זמן קצר, יכול לעזור לך להפחית את עלות החופש של המכוניות שלך.

עם מאוורר מתפקד באופן מלא

מזגן מתפקד אמור להיות מסוגל לקרר את האוויר ברכב ל -40 מעלות לפחות. התניע את מכוניותיך והפעל את מיזוג האוויר, כאשר מאוורר המיזוג נמצא ברמה הגבוהה ביותר. כאשר הקירור המרבי מופעל, אתה יכול להפעיל את המכונית במצב הנמוך ביותר ואז להעלות אותה.

מדריך צעד אחר צעד זה יכול לעזור לכם להטעין את מיזוג האוויר ברכב שלכם מבלי לפגוע בעלות הכוללת של מכוניתכם

אתה יכול להשתמש בעלויות אלה כאינדיקטור עבור כמה שתוציא על התוספת פריאון ברכב. גם אם מערכת מיזוג האוויר ברכב עובדת כראוי, עדיין תוכלו לנקוט בצעדים להגברת יעילות הקירור. כדי לשפר את הקירור במיזוג האוויר ברכבך, השתמש בפחית של קירור ה- AC pro, Freonen, והשתמש בה בכל מכונית לפחות פעם בשבוע למשך שנה.

אם אתה לוקח בחשבון את המחיר הכולל של R 22

אתה לא רק תחסוך כסף, אלא גם תוציא פחות על עלויות הפריאון של המכונית שלך. אתה יכול להיות בטוח שאתה מוסיף פריאון לרכב שלך במיקום מקומי או בחנות רשת, נותן לך מושג כמה תוציא כדי להוסיף פריאון לרכב שלך במיקום המקומי שלך ובחנות.

אם אתה שומע חבטה או רעש יוצא דופן במערכת המיזוג שלך

ישנם שני דברים שאתה צריך לדעת על אומדן עלות הפריאון של מכוניתך. ראשית, כדי לברר את העלות הכוללת של פריון לרכב, ראשית עליך לברר אם מערכת מיזוג האוויר ברכב סתומה את הביוב או הצינורות. שנית, הדבר השני שמזגן זקוק לשירות או שירות, והסיבה שבגללה אתה צריך לבדוק את עלות הפריונים לרכבים שלך, היא שייתכן שיש ריח רע שמגיע מהפתחי האוורור. כאשר אתה מתחיל לשאוב אוויר חם למזגנים, זהו סימן חשוב לדליפה ואתה צריך לבדוק את המערכת בעת קביעת מחירי פריאון עבור פריונים וכל שאר החלקים והאביזרים עבור אותה מערכת.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן