בדיקת רכב לפני קניה

לרשימת המכוניות הקלאסיות מבקשים לרוב את רשימת הביקורת לרכב משומש שאינם יודעים מה לחפש כשמחפשים מכונית קלאסית כבעלים פרטיים. חמשת השלבים הבאים יכולים לעזור לך ללמוד עוד על מתי לבצע בדיקת רכב משומש. ללא ספק בדיקות רכב לפני הרכישה הן אחד ההיבטים החשובים ביותר ברכישת מכונית משומשת באמריקה, בין אם במכירה פומבית אוטומטית ובין אם באינטרנט. הם נותנים לתמונה כיוון חדש לגלות בעיות פוטנציאליות ולתת ביטחון בקניית מכונית משומשת.

זה עולה כמה מאות דולרים

אבל אתה יכול לחסוך הרבה זמן בטווח הארוך, וזה חוסך לך כסף, זמן וכאבי ראש. קבלת בדיקה מקיפה לרכב לפני הרכישה יכולה לעבור דרך ארוכה בכך שהיא נותנת לך הבנה טובה יותר של מצבה של מכונית משומשת מסוימת לפני שאתה קונה אותה. לחץ כאן לרשימה כדי לראות את מצבו המדויק של הרכב לפני השימוש, מה שיכול לחסוך זמן רב.

אם המכונית שלך לפני בדיקת הרכישה מציגה את כל הנושאים החשובים

זה יכול להיות רעיון טוב לשקול מחדש את הרכישה שלך, ותוכל לבקש מהמוכר לתקן קודם את הבעיות האלה. אם יש לך שאלות נוספות בנוגע לרכישת מכונית משומשת, התקשר למרכז העל של הרכב וקח את המכונית שלך לבדיקה. לאן שתעביר את מכוניתך המשומשת לבדיקה, השמאי יתן לך תיאור בכתב של הבדיקה אותה סקרו, אילו בעיות היו לך ברכב, חומרתה ואילו תיקונים עליך לבצע לפני רכישתה, וכן עלות משוערת של תיקונים אלה. אתה יכול גם ליצור איתנו קשר בטלפון 1-888-543-4357 אם יש לך שאלות או ברצונך לקבוע פגישה לאיסוף הרכב שלך באחת מבדיקות הרכב המשומש שלנו.

אם אתה קונה מכונית מחו"ל באופן מקוון ואינך מסוגל לראות או לבדוק את המכונית

עליך להשתמש באחד משירותי בדיקת הרכב המשומש שלנו. אם אתה קונה בסמוך לחנות ומשתמש רק בשירות הסלולרי שלנו, יש לך הזדמנות לפגוש אותנו באתר הבדיקה שלנו. הפקח יכול לבדוק את הרכב שלך ואז ליצור איתך קשר עם תוצאות הבדיקה. פקחים ניידים הם גם אפשרות טובה אם אינך יכול להסתכל על הרכב או לקחת אותו לשירות בדיקה.

אם אתה קונה רכב מסוחר, אתה יכול לבדוק את זה באתר. יתכן שתצטרך למצוא מישהו שיבדוק את המכונית מהנכס, או שהסוחר שלך יתנגד אם אתה מחנה את הרכב שלך לבדיקה.

בעזרת רשימת הבדיקה הזו תוכלו לבדוק ויזואלית את היסודות

אך עדיין עליכם לקבל מושג טוב היכן לקנות את הרכב ומה לקנות לפני שאתם קונים. אם תחליט לבחור מכונאי, עשה את המחקר שלך כדי להבטיח שבדיקות הרכב מכסות את כל מה שאתה רוצה לדעת על המכונית שלך לפני שאתה קונה. בדיקות עצמאיות של המכונאי לבחירתך הן חלק חשוב בתמונה זו, לא משנה היכן אתה קונה מכונית, ולא רק עבור מכונאי הבדיקה.

אם אתה שוקל לקנות מכונית משומשת ממוצב מכירות

עליך להשתמש במכונאי מוסמך ומוסמך במפעל כדי לבדוק את המכונית כדי לאתר פגמים כלשהם ולסוחר יש את המסמכים להוכחתם. רצוי תמיד לבקש תעודת מבחן ודו"ח מהסוחר בעת רכישת רכב. שוב, הסוחרים נדרשים לחשוף רק את הפריטים שהם מגלים, ולא את פרטי הרכב עצמו.

מרבית הבדיקות לפני הרכישה מתבצעות על ידי מכונאי מוסמך או טכנאי רכב המוסמך לבדוק את הרכב בסוחר

במוסך או בחנות חלפים לרכב. המשמעות היא שאין רשימת ביקורת מקובלת של דברים שעל מכונאי לבדוק לפני סיום הבדיקה. אין הסכמה מהי "בדיקת קדם-קבלה", אך יש המציעים סוג כזה. עלות העבודה הממוצעת לבדיקה היא כ- $ 100-250 $, על פי משרד הרכבים האמריקני (DMV).

האישור מראה כי המכונית נבדקה והושלמה על ידי מהנדס בדיקה מורשה

אך הבדיקה אינה עוברת. בדיקת רכישה מקדימה היא דרך לבדוק את הרכב כולו עם נזק מכני, מבני או קוסמטי לפני הרכישה. אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות לפני שאתה קונה מכונית משומשת הוא לבצע בדיקת רכב לפני הרכישה, במיוחד אם אתה קונה באינטרנט. הוא מציג את רכיבי המכונית שלך שעובדו במכונה וקובע את מצבה הכללי.

אם אתה עומד לקנות רכב משומש, התקשר לתיקון הרכב האוניברסיטאי בפלאגסטאף כדי לתאם בדיקה מוקדמת. אם אתה קונה מכונית במדינה אחרת, בקש מהמוכר לקחת את הרכב לבדיקה אצל איש מקצוע.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן