איך זה עובד?

חלק זה, "איך זה עובד", הנקרא לעתים קרובות בפגישות, אינו נוגע לאלכוהוליסט או מכור ממוצע. מההתחלה, חלק זה מדבר למכורים ואלכוהוליסטים שמתקשים לקבל את מחלתם. רבים בקבוצה לא מבינים שחדשים לא מקשיבים למסר איך הכל עובד, אבל כן.

מי שלא מתאושש הם אנשים שלא יכולים או לא רוצים לוותר לגמרי על התוכנית הפשוטה שלהם

או גברים או נשים שאינם חוקתיים אינם מסוגלים להיות כנים עם עצמם. מי שלא מחלים הוא מי שלא יכול או לא רוצה לנטוש את התוכנית הפשוטה ביותר שלהם, או גבר או אישה שאינם מסוגלים באופן חוקתי להיות כנים עם עצמם.

מי שלא מתאושש הם אנשים שלא יכולים או לא רוצים לוותר לגמרי על התוכנית הפשוטה שלהם

או גברים או נשים שאינם חוקתיים אינם מסוגלים להיות כנים עם עצמם. אם אתה לא מתאושש, אתה אדם שלא יכול או לא מוותר על התוכנית הפשוטה ביותר לחלוטין. אלו שלא התאוששו היו אנשים, כלומר הם היו אנשים כמו האישה שלא היו חוקתיים מסוגלים להיות כנים, או גברים או נשים שלא היו חוקתיים מסוגלים להיות כנים. אם אתה חושב שמוצר או הזדמנות עסקית נשמעים טובים מכדי להיות אמיתיים, אתה לא לבד. בינתיים, המפיץ באמת חי את החלום הזה ומעניק השראה לכולם לנסות את אותו הדבר.

ככה זה עובד ולעתים נדירות אני רואה מישהו נכשל שעבר בדרך זו ביסודיות ולא רק מצליח

אלא גם מצליח. אם אנו נוכל לקבל את המפתח הזה, נפתח בדרך העליזה שמובילה לנפלאות החיים המפוכחים. אולם בסופו של דבר תלמד שכניעה לעצמך – הרצון – היא המפתח לחוויה של הקלה אמיתית מכאב וסבל הנגרמים כתוצאה מדיכאון, חרדה, דיכאון והפרעת חרדה. יהיה עליכם ללמוד לראות כיצד נפילתכם נגרמה על ידי אגו שהשתולל. לא צריך להאשים אחרים, משום שאשליית השליטה האישית היא זו שהובילה את האדם לתוהו ובוהו בו נמצאים כעת.

אם לא ניתן לאמץ את הצעדים הללו, הדרך להחלמה תהיה ארוכה וקשה. אבל קח כל קושי כניצחון שיכול להעיד על העובדה שהיית עוזר אם רק לא היית כל כך אנוכי ואסיר תודה.

אתה יכול להשיג דברים נהדרים אם אתה מסתכל פנימה ומקבל שיש לך הרבה עבודה לעשות. עליכם לעשות זאת מכיוון שעליכם ללמוד להכיר כמה בעיות אתם גורמים לעצמכם ולהבין שכולנו זקוקים לעזרה ושלא נוכל להשיג הכל בעצמנו.

סיפור זה חושף באופן כללי מה היה, מה קורה ומה עכשיו. זהו סיפור שחושף באופן כללי מה היה או מה שקרה, אבל מה אנחנו עכשיו? סיפור זה חושף באופן כללי את מה שהיה; זהו חשבון של העבר, ההווה והעתיד של מה שהוא עכשיו.

החלק הזה של "איך זה עובד" ממשיך ואומר שלעתים קרובות אנו מתאוששים מכוחם של שנים עשר השלבים

זהו פרק שלא צריך לפרק כל צעד בנפרד, אך לפני שנעבור לקטע שמתמקד בשלב רביעי, בואו ניקח בחשבון את החלק בנושא "איך זה עבד" שמתמקד בשלב השלישי. החולשה שלנו, לא הכוח שלנו, היא זו שקושרת אותנו לעוצמה גבוהה יותר ואיכשהו נותנת לנו את הכוח לעשות את מה שאנחנו לא יכולים לעשות בעצמנו. ברגע שאנחנו מודים שזה בלתי ניתן לניהול, ומקבלים שאנחנו חסרי אונים לרפא את המחלה שלנו, אנו משוכנעים שהפתרון היחיד הוא להתרחק מכוח הרצון לפני שייקח אותנו לשום מקום. לאחר מכן איננו מסוגלים להתמודד עם חוסר השקט הפנימי שלנו ויש לנו את היכולת לפעול ולהגיב לחיים. גם אם המניעים שלנו טובים, תמיד תהיה התנגשות בין משהו למישהו.

אם תנסה להיאחז ברעיון ישן ולתת לו ללכת לגמרי

התוצאה תהיה אפס. גם אם תשחרר את זה ובאופן מוחלט לא, זה יישאר באפס ולא משנה מה תעשה. אם ניסית להיאחז ברעיונות ישנים, למרות ששחררת אותם לחלוטין, התוצאה תמיד תהיה אפס. וגם אם אפשרנו לכל דבר להיות מותר לחלוטין או ממש לא, הם לעולם לא יהיו אפסים.

איך זה עובד משמש לעיתים קרובות בהקשר זה כדרך להתאושש מתפקודו

אך ניתן לקרוא אותו גם עבור מסרים חיוניים שאחרת אפשר היה להתעלם ממנו. לדוגמא, אם אתה עובר איזושהי שליטה כיצד אתה עושה זאת, אתה עלול לגלות שההצגה היא בדרך כלל פלופ או שהמאמצים לא מוערכים לעתים קרובות על ידי השחקנים. יש קבוצות שיקראו את החלק הזה בנושא "איך זה עובד", בלי לחשוב איך זה יכול להיתפס בעיני מי שלא שם לב למסר של הפרק.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    סיבות להזמין מנעולן מקצועי לבית

    פוסט זה בבלוג בוחן את החשיבות של שכירת מנעולן מקצועי לבית שלך. הוא מתעמק בסיבות שונות המחייבות החלטה זו, החל מהבטחת אבטחה מהשורה הראשונה ועד

    7xl הפקדה

    פוסט זה בבלוג מספק תובנות מקיפות לגבי פיקדון 7xl, מונח פיננסי פופולרי בתעשיית ההשקעות. זה נועד להדריך משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד דרך הבנת הרעיון, היישום

    ביטוח רכב בישראל

    ביטוח רכב בישראל מהו ביטוח רכב? ביטוח רכב הוא כיסוי ביטוחי המיועד להגן על בעלי רכב מפני נזקים כספיים העלולים להיגרם כתוצאה מתאונות דרכים, גניבות

    דילוג לתוכן