שירות לקוחות פיאט

Fiat Argo Auto Sedan Vehicle  - ADMC / Pixabay

לטיפול במוסך פיאט ניתן להתקשר עכשיו:
03-3741146

לחילופין, ניתן ללחוץ כאן כדי לקבוע תור לטיפול במוסך

הצרכנים בדרך כלל פחות מרוצים מהנסיעה שלהם, אך פיאט קרייזלר מכוניות מביאה את החדשות הטובות: הם מרוצים מאיכות השירות שלהם. הדו"ח אמר כי בעוד שהחברה נהנתה מביצועים חזקים בשוק המשאיות האמריקני בשנה האחרונה, דודג 'ומותגי קרייזלר שהוכרזו בעצמם רשמו גם עליות חיוביות בשביעות רצון הנהגים. המותג ראם, שמתחרה בגזרת הטנדרים הרווחית ביותר, נמצא איתן בששייה הראשונה הכוללת את פורד, שברולט, GMC, טויוטה, הונדה, ניסאן וקרייזלר, כמו גם טויוטה ומרצדס בנץ. Car.com בחרה בשני לוחות לקצץ של Ram 1500 כמכוניות יוקרה של השנה; רם 150 מוגבלת 2020 היא הראשונה מסוגה מאז השקתה בשנת 2012. יש לציין את השיפור הזה עבור דודג '/ קרייזלר ששני המותגים הושגו ברשימה זו על ידי ירידה בציוני שביעות רצון הלקוחות של קרייזלר ג'יפ ורם. , אך זה מראה ששניהם אכן שיפרו את תוצאותיהם בהשוואה לפני שנה.

בהתבסס על הרכבים הקיימים בשוק האמריקני, קוצר Abarth להיות המותג השני של פיאט בצפון אמריקה הפופולרי ביותר, מאחורי Fiat 500 בלבד. חלקי שירות ושירות לקוחות משולבים ברשת העוסקים והסוחרים הגלובלית שלה. בנוסף לשיפור שירות הלקוחות ושירותי הלקוחות והעוסקים, שילבה החברה גם את חלק השירות של שירות לאחר המכירה – תחזוקה – ברשת הבינלאומית של החברה ובכך שיפרה לקוחות, סוחרים ותמיכה ברחבי העולם.

ישנם מקרים בהם שירות הלקוחות של פיאט אינו מסוגל לספק את הפיתרון הרצוי אותו הלקוח מחפש. שירות הלקוחות של פיאט מספק את הפתרונות הטובים ביותר עבור לקוחותיה הזקוקים לשירותיהם. כל מקרה שמגיע למחלקת שירות לקוחות נפתר במקצועיות וביעילות.

מענה לשאלות אישיות הוא הדרך הטובה ביותר לפתור בהצלחה את השאלה האישית. השיחה תסייע ללקוחות להבין אילו אפשרויות קיימות, ומלווים רבים מוכנים לעזור באפשרויות תשלום שונות, כולל דחייה. באופן דומה, קרייזלר קפיטל מציעה עזרה פוטנציאלית ללקוחות ההלוואות והחכירה שלה על בסיס מקרה לגופו. כרגע זמן ההמתנה ארוך בגלל מספר המתקשרים הרב, אך קבלת תשובה לשאלתך האישית הייתה דרך טובה עבורנו למצוא פתרונות מוצלחים לשאלות אישיות.

אם אתה נמצא בשעת חירום, פנה לשירות הלקוחות של פיאט והוא יעזור לך מהמרכזים המורשים הסמוכים להם. דרך נוספת ליצור קשר עם סוכני השירות של פיאט היא באמצעות הצ'אט החי באתר.

אפשרות צ'אט זו יכולה להיות יעילה מאוד, במיוחד במקרה של מקרי חירום בצד הדרך ויכולה להיות שימושית מאוד גם כאשר קו הטלפון אינו פועל. בעזרת Helpline Stock, צוותנו מנסה ליצור קישורים חדשים שיעזרו ללקוחות אמריקאים לנווט את הבעיה ולהימנע משיחות טלפון ארוכות.

אם אתם בשוק לרכב חדש, אנו יכולים לעזור לכם למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורכם ועבור מכוניתכם באזור העניין שלכם, כמו מחיר הרכב ומספר הדגם. הנתונים מועברים ומאוחסנים בבסיס נתונים המנוהל על ידי הסוכנות הפועלת בשמך. מידע זה מועבר לאחר מכן לשותפים נבחרים שאיתם אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי ליידע אותך אם יש דרך לקבל הצעות רלוונטיות מחברות אחרות העשויות לעניין אותך. אנחנו הבקר והמעבד שלנו בדרך כלל נמצא במדינה חברה באיחוד האירופי.

תוכל לקבל תמיכה טובה יותר ממרכז שירות הלקוחות שלנו על ידי פנייה אליהם באמצעות קו הסיוע באתר Stock. במילים אחרות, אתה יכול להגיע אליהם במהירות והם יכולים לדבר עם נציג שיציג בפניך את האפשרויות שלהם בטלפון 855-563-5635.

צוות השירות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בכדי לספק סיוע סביב הרכב שלך. צוותי שירות פיאט זמינים ללקוחותינו כשהם בבית או בדרכים. לקוחות יכולים ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות מספר שירות הלקוחות של פיאט כדי לקבל דוח מצב על הרכב שלהם, והם יכולים גם לקבל ייעוץ מהצוות שלנו לגבי מה לעשות עם הרכב שלהם. אנו יכולים גם לתת טיפים בנושאים הקשורים לרכב כמו ביטוח, אחזקה, כיסוי ביטוחי ועוד.

אם אתה זקוק לפיאט, תוכל ליצור איתנו קשר דרך צוות שירות הלקוחות של פיאט (0800 788 467 5555) או לקבוע פגישה. הנתונים יעובדו על ידי הנתונים האישיים שאתה מספק ואנחנו נעבד אותם כדי לספק לך את השירות שביקשת.

אלי ממליצה לבעלי הלוואות לרכב אלי לפנות מיד לשירות הלקוחות שלנו בכדי להתחיל את התהליך וללמוד יותר על התהליך וכל בעיה אחרת בהלוואה שלהם. לקוחות פיאט שלא השכירו או מימנו רכב באמצעות קרייזלר קפיטל או אלי הלוואות אוטומטיות צריכים לפנות ישירות למלווה או לחברת הליסינג שלהם.