ראשי מנוע

מכונות הדארט הציגו זה עתה מגוון חדש של ראשי מנוע למנוע המירוצים שלהם והסתכלתי עליהם ונדהמתי כשהשוויתי אותם לכמה מהמנועים הפופולאריים ביותר, כמו V8 ו- V12. ראשים אלה מכילים שסתומי פליטה המספקים עמידות נוספת ליישומים ימיים, כמו גם טיפים קשוחים כפי שהם מתוכננים. הם מיועדים לשימוש במגוון רחב של יישומים החל ממרוץ ימי ועד מירוצים במהירות גבוהה.

זהו ראש הצילינדר הכפול המפורסם שמצא את דרכו למנועים של 302ci, 327ci ו- 350ci לביצועים גבוהים בשנת 1966 וב -1967. ראשי הדלק נקראו כ"גיבנון כפול "או" כפילים יצוקים " דור של מוטות חמות.

ג'נרל מוטורס המשיכה לפתח מנועי בלוקים קטנים מודרניים והגדילה את כוחם של הבלוקים הקטנים שהיו לפני ואחרי

בנוסף לאירועי גל זיזים מתוקנים, אחת השיטות הטובות ביותר להתנפחות – בביצועים – מחוברת לראש הצילינדר. בחירת ראשי צילינדר מתאימים למנוע שלך יכולה לעשות את ההבדל בין מנוע המספק לבין אחד שאינו נופל מהפוטנציאל שלו. למרות שיש כל כך הרבה ראשים שונים לבחירה, הבחירה בין סט ראשי צילינדרים לשוק האפטר אינה פשוטה כמו שזה נשמע. ראש הצילינדר קובע את מאפייני הביצועים של המנוע, ומאפשר את סוג הספק הכוח אותו אתם מחפשים.

לפעמים ראש הצילינדר וגוש המנוע זהים למערכות היניקה, הפליטה והפליטה. ראשי השברולט ניתנים לזיהוי בצבעי האדום והלבן המובהקים וצבע פירי הזיזים.

לכל ראש גליל מפעל יש תאריך יציקה הנמצא מתחת למספר יציקת מושב השסתום

ומספר היציקה של ראשי הגליל הקטנים מוגדר ל- 1972 או 1973. המספרים היצוקים של ראשי הגליל הקטנים יותר נמצאים בתחתית בלוק הגליל וכן על מושבי שסתומי הכניסה והפליטה ושסתומים.

בלוקים מסוג LS2 יכולים להשתמש בראשי LS1 ו- LS6

ואילו משפחת ראשי L92 כוללת גם ראשי צילינדרים LS3, LS9 ו- LSA. תכנון זה מאפשר גם ליצרני מנועים לייצר את העיצובים החדשים של ראש הצילינדר להם הם זקוקים ללא צורך בתכנון מנוע חדש למנוע הבלוק הקטן יותר.

אם ברצונך להפיק את המרב מהניידה וליטוש ראשי הצילינדר שלך

תוכל לכבות את סעפת הכניסה למספר שבועות. בעלי מכוניות רבים מודעים לתפקוד של מטפחות הראש, אך הרבה פחות יודעים על ראש הצילינדר עצמו. תוכלו למצוא כל מיני מידע על אטמי ראש צילינדרים, ואם יש לכם ראש צילינדר עובד, אנא קראו את הוראות ראש הצילינדר שלנו למידע נוסף על הסוגים השונים של ראשי צילינדרים.

אם מותקן ראש צילינדר במנוע, עבודה מקיפה על רכיבי המנוע קשורה לתיקון ושיקום. אם אתה רוצה לבנות מחדש את המנוע שלך או לתקן מכונות, אתה יכול לנקות אותו בסדנה עם מכונת פיצוץ.

ראש צילינדר

הוא החלק המכני של העברת השסתום המכיל את ראש השטוח ואת שסתום הצד בגוש המנוע. ראשי הצילינדר (המכונים לפעמים ראשי מנוע) הם החלקים של גוש שנבנה במדויק, בדרך כלל בלוק גלילי בעל ראש שטוח. ניתן להשתמש בראש טיפול במטען, אך למעשה מדובר בלוח מתכת פשוט המחובר לראש גוש זה, האחראי על זרימת האוויר והמים דרך השסתומים ומפעילי השסתומים של המנוע ותא הבעירה.

ראש הצילינדר מכיל גם כניסות המאפשרות לזרום נוזל קירור

רדיאטור ושמן דרך המנוע. במנועים מקוררים במים, ראשי הצילינדר כוללים גם כניסה ויציאה כדי להקל על זרימת האוויר והמים מהרדיאטור והרדיאטור אל תא הבעירה ושסתומי הכניסה והפליטה.

נוזל הקירור מועבר דרך אטם ראש שאוטם את גוש המנוע ואז עובר מראש הצילינדר לסעפת היניקה ולבית התרמוסטט. לאחר הקירור עוברים נוזלי הקירור דרך הרדיאטור ובתי הרדיאטור אל ראשי צילינדר הקירור ואז דרך שסתומי הכניסה והפליטה.

בתמונה זו אתה רואה את החללים החודרים לצורת הראש האוטמת את ראש הצילינדר

החלק הפנימי של ראש הצילינדר הוא החלק החשוב ביותר בראש המנוע וגם מרכז בקרת המנוע. בשילוב עם מערכת הדלק וסעפת היניקה, ראש הצילינדר שולט בכמות האוויר והדלק המסופקים למנוע. תגובת ההספק, המומנט והמצערת תלויים באופן שבו צילינדרים, ראשים, גל זיזים ומערכות אינדוקציה עובדים יחד. הפק מספיק כוח סוס ומומנט כדי לבחור את השילוב הנכון של צילינדר-ראש-מנוע.

מבנה ראש הצילינדר שונה בהתאם לרכב עם מנוע דיזל או בנזין

מנועים בצורת V (מנועי בוקסר) כוללים שני צילינדרים בודדים – גלילי בנק, מנועי קו ישר הם בעלי ראש צילינדר אחד, ואילו מנועים ישרים-ארבעה מצוידים בשני בנקים בעלי ארבעה צילינדרים. כמו בדברים רבים אחרים בחיים, בחירת ראש הצילינדר מחייבת הבנה טובה של השימוש הקיים והעתיד שלה.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    לימוד AI בקלות

    למידע מורחב אודות לימוד AI בקלות כדאי לבדוק ב- digitalcourse.co.il בעולם זה יותר ויותר מונע נתונים, אין להכחיש את החשיבות של הבנה ויישום של בינה

    שיווק אורגני

    פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיווק האורגני, גישה ממוקדת לקוח המשתמשת ביצירת תוכן ומעורבות במדיה חברתית כדי לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הקהל שלך.

    דילוג לתוכן