סוכנות פיאט

התוכניות הטובות ביותר – שלא הועברו לא תמיד עוברות כמצופה, ומותג פיאט עצמו זכה לביקורות מעורבות מבחינת אמינות. פיאט קרייזלר מכוניות (FCA) היא אחד המותגים המצליחים ביותר בתעשיית הרכב האמריקאית, אך מותג הדגל של חברת האם שלה, המכונה כיום פיאט קרייזלר מכוניות, נחקר על ידי מספר אנליסטים.

אסטרטגים של פיאט קרייזלר, בראשות יו"ר המייסד של יצרנית הרכב סרחיו מרצ'יון, ראו את הצלחת האסטרטגיה שלהם בעבר ומקווים לחזור עליה. הם התווה אסטרטגיה שצמצמה את פיאט, אם בכלל, לשלושה מותגים: פיאט 500, קרייזלר 300 וג'יפ רנגייד.

פיאט חיזרה אחר פורד בין השנים 2005 ל -31, והקימה מיזם משותף עם TATA Motors של הודו, שהסתיים מאוחר יותר, ו- Chery Motors של סין, שלא. פיאט חזרה לסין בשנת 2009 כדי להקים את המיזם המשותף של GAC בשנת 2010, ולאחר תקופה קצרה בהודו, להודו בשנת 2011.

בית המשפט העליון הכריז ב -10 ביוני כי 16 מכוניות בבעלות פיאט באותה עת היו סימן של הבחנה

באותה שנה הקימה קבוצת הרכב החדש של פיאט קרייזלר, מיזם משותף בין פיאט לקרייזלר, מפעל חדש בפוקיפסי, ניו יורק. לאחר חודשים של מאבק להציג פניית פרסה לממשלת ארה"ב, קרייזלר הסכימה להסכם עם יצרנית הרכב האיטלקית פיאט, שהשתלטה על ההנהלה בשנת 2011. פיאט היא כיום יצרנית הרכב השנייה בגודלה בעולם אחרי פורד, עם מכירות שנתיות. של יותר מ -1.5 מיליון כלי רכב.

בשנת 1959 אושרה הקמת מפעל רכב בקאסרוס ובשנות השישים נבנו מכוניות הנוסעים הראשונות של פיאט המיוצרות בארגנטינה

באוקטובר 1984 הציגה פיאט אוטומוביל את פיאט אונו, שהמשיכה במרבלה והובילה למכונית הנוסעים הראשונה של פיאט בארגנטינה. מכוניות פיאט פאליו הופקו בשנת 1996 וכל הדגמים מבוססי פיאט המשיכו לייצר עד שנת 1998, אז נפתח מפעל הייצור הראשון במקום הנוכחי, מפעל פיאט מייל לשעבר בבואנוס איירס. שם זה נקרא "פיאט מיללה" והופק עד סוף 2009.

בשנת 2008 השקיעה פיאט כסף חדש בבניית מתקן ייצור חדש בזסטאבה

עיירה קטנה במרכז פולין. בשנות השבעים הופקה פיאט 128, מכונית הנוסעים הראשונה של פיאט שהורכבה בפולין, אך הייצור הסתיים בשנת 1978 עם הכנסת כלכלת שוק פתוחה. הגרסה המקומית של "פיאט 128", המכונה UMC פיאט -128, הונפקה בשנת 1973 (נדרש מפרט). בשנת 1975 החלה פיאט בייצור מכוניות הנוסעים הראשונות באיטליה עם קיבולת כוללת של 1,000 מכוניות.

היא התבססה על פיאט 127 משנת 1971, קודמתה של פיאט אונו, שהוחלפה בשנת 1983 על ידי פיאט 125 החדשה, הדור השני של פיאט 128. היא שימשה עם מכונאות פיאט ותיקות מ בשנות השישים והיה זהה מבחינה ויזואלית לפיאט 125.

פיאט משכה את רישיונה בשנת 1982 והפיקה מאז רק מספר מצומצם של דגמי פולסקי פיאט 125p עם תו FSO

בשנת 1992 הקימה פיאט מיזם משותף עם פולונז אוטומטי פולין, אשר נקרא פיאט אוטו – פולין עד 1993. אף על פי ש- Fiat125p פולסקי שרד עד 1991, התג SFSO הוצג מחדש בשנת 2000, והפקתו של Pol onez הופסקה בשנת 2002. – — מספר מיזמים משותפים הוקמו עם ג'נרל מוטורס, ואז GM רכשה 20% מפיאט, בעוד פיאט רכשה 6% מ GM. פיאט רכשה את לנצ'יה בשנת 1968, הפכה לבעלת מניות בפרארי בשנת 1969, רכשה מספר רב של יצרניות רכב במהלך השנים, רכשה את השליטה באלפא רומיאו מהממשלה האיטלקית בשנת 1986, רכשה את מזראטי בשנת 1993 והפכה לבעלים מלא של חברת קרייזלר גרופ בשנת 2014. של פיאט מפעל קורדובה היה מפעל הפיאט הראשון מחוץ לאיטליה מאז 1954, כאשר פיאט נכנסה למיזם משותף לייצור טרקטורים. בשנת 1976 הופקו יותר מ -10,000 יחידות במפעל הרכב פיאט בבתים.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    לימוד AI בקלות

    למידע מורחב אודות לימוד AI בקלות כדאי לבדוק ב- digitalcourse.co.il בעולם זה יותר ויותר מונע נתונים, אין להכחיש את החשיבות של הבנה ויישום של בינה

    שיווק אורגני

    פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיווק האורגני, גישה ממוקדת לקוח המשתמשת ביצירת תוכן ומעורבות במדיה חברתית כדי לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הקהל שלך.

    דילוג לתוכן