סוזוקי ליאנה, שנקראה באמריקה Aerio, הייתה מכונית קטנה של תאגיד הסוזוקי. הוא הוצג בארצות הברית כדור השני של סוזוקי A-Line הפופולרי והוצג לראשונה בתערוכת הרכב הבינלאומית בניו יורק (NYIAS) בינואר 1965.
דגמים בצפון אמריקה הותקנו בארבעה -הנעה ידנית במהירות ארבע גלגלים ומנוע שישה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר
היה בו ספויילר קדמי ואחורי, מפזר אחורי, מיזוג אוויר וחלון אחורי קטן. בגרסת הלימוזינה של ליאנה היה מגף גדול וטוב, אך לגרסת ההאצ'בק היה היתרון למטרות מעשיות יותר. המושבים הקדמיים המתכווננים ידנית הציעו את המיקום הנכון כמעט לכל גודל לשימוש בנסיעה.
סוזוקי ליאנה מגיע עם מושב ילדים מעוגן למושב ושתי כריות אוויר SRS קדמיות הן סטנדרטיות בכל הדגמים ומשלימות את חגורות הבטיחות במקרה של התנגשות חזיתית
ה- L Diana מצויד גם בכרית האוויר הצדדית GLX המספקת הגנה נוספת במקרה של פגיעה צדדית. רכב זה מציע נוחות של ארבע גלגלים ומגוון רחב של אפשרויות בטיחות.
הליאנה מצוידת גם בכרית אוויר קדמית ואחורית, כרית אוויר אחורית ומיזוג אוויר עם מיזוג אוויר.
הרושם של החלקות משופר על ידי העובדה שהוא משתמש בדיודות פולטות אור (LIDAR) במקום בנורות לד קונבנציונליות. יש לו ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם מנוע 2.0 ליטר, כל כך קטן אבל מספיק טוב הוא נקודת המכירה הגדולה ביותר.
בהתאם לאופנה האחרונה, ליאנה רכשה כעת את מונוקאב הקומפקטי כמעט, שכעת מנותק מחלון זעיר, אך העיצוב מאחור מקורי מאוד. זה הופך אותה לגרסה מודרנית של המכונית הישנה – עכשווית עם עיצוב מודרני יותר וציוד מודרני.
הליאנה מציעה נהיגה מרווחת
חסכונית ואמינה במחיר סביר, אך בתנאי דרך קשים זה יכול להיות קשה. הנסיעה חלקה ויותר כמו שתמיד הייתה, ומצד שני זו לא מכונית שנדחפת כל כך רחוק. קל לנהיגה והנסיעה עדיין רכה גם בתנאים קשים, אם כי היא צריכה להיאבק מעט במזג האוויר הקשה, במיוחד בתנאים רטובים. הפגוש הקדמי שלו עם ספוילר נמוך ופנסי ערפל משולבים מתאים באופן מושלם לחזית המכונית ומשתלב בצורה מושלמת.
היצרנית היפנית סוזוקי חשפה דגם חדש בשם המסתורי "ליאנה" בתערוכת ז'נבה בשנת 2001
הוא נראה לראשונה באירופה, שם המכונה נקראה ליאנה (ראשי תיבות של החיים), שם היא הייתה הוצג בארצות הברית, אירופה ויפן בשנת 2004, ובאוסטרליה בשנת 2005.
זה היה מנוע 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים עם 150 קילוואט ומומנט של 200 ננומטר, וסולר אופציונלי היה 1.5- מנוע בנזין ארבעה צילינדרים בנפח המפיק 66 כ"ס / 100 כ"ס. (201 ננומטר) ותיבת הילוכים ידנית עם 4 הילוכים.
כפי שאתה יכול לראות
רמת הכניסה ליאנה אינה מיועדת לנהגים שאוהבים התחלה חריפה או טיפול אגרסיבי. בחרתי במדריך כי רציתי שהוא ייתן לי קצת דופק, אבל המכונית שבדקתי – מונעת – לא התחשק לה. מכוניות אחרות באותו טווח מחירים לא עוברות בצורה חלקה כמו ה- L Diana, והן גם מרגישות דלילות. המנוע הגדול יותר יכול להתחיל הרבה יותר מהר, מה שנותן לכם יותר כוח משמעותי והרבה יותר מומנט במחיר נמוך מאוד, אז שווה להסתכל.
באופן מפתיע
סוזוקי ליאנה משלבת קומפקטיות של מכונית ברמה גולף עם קיבולת מעוקבת כמעט שווה לזו של מיניוואן. יש מגוון רחב של אביזרי סוזוקי – מעוצבים ומאושרים, אם כי בעלי רבים בסלוני L-Diana רוצים לנצל את כל היתרונות שהמכונית יכולה לתרום לביצועי מכוניתם.
רכבי סדונה למכירה במנאוואן זמינים
ו- 286 מודעות נקנו למכירה באינטרנט. אם תרצה, תוכל להגיש בקשה להצעת מחיר לרשת הארצית של סוחרי סוזוקי ולחזור בעוד כמה ימים או שבועות לקבלת הצעת מחיר. מכירת רכב משומש בסדונה בפיליפינים, ניתן להשיג מכוניות משומשות גם בבנק, אך רק באותו מחיר כמו מחיר המכירה של מכוניות משומשות. כאשר המוכר משווה ומאחסן את ההצעה, הוא או היא יכולים לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבור המוכר, על פי הניסיון והניסיון שלו.
אם אתה מתקשר למוכר כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר, אתה יכול רק להיות שמח על סוזוקי ליאנה למכירה בלהור. אם זה אמיתי, ליאנה מתקשרת למוכר ושוכחת, אבל המחיר האמיתי זהה למחיר הרכב המשומש בבנק במנאוואן.
כותב על עולם הרכב ובכלל – הנושאים שאני כותב עליהם הם כלליים מאוד, לכן אין להתייחס אליהם כאל המלצה או ייעוץ ואין לנקוט בפעולה כלשהי מבלי להתייעץ בצורה פרטנית עם מומחה