אוהדי הקארטים שמחים כאשר הונדה מציגה את רעיון הקארטינג המירוצים שלה על בסיס מנוע הונדה CRF250R האחרון. מונע על ידי מנוע הטורבו K20C1, הרכב בנוי מאפס ונבנה ביפן. הונדה הודיעה כי תחל במכירות של מנוע התיבה סיוויק סוג R בארה"ב לראשונה בתולדותיה. יש לו מנוע זהה לזה של הונדה סיוויק, אך עם מגדש טורבו חזק יותר, יותר כוח ומערכת פליטה חדשה.
בואו נודה בזה, יש הרבה דברים שלא תקינים במנוע הבור של הונדה סיוויק סוג R, שלא לדבר על המנוע עצמו. את כל החלקים הדרושים לך לתיקונים נפוצים ניתן למצוא במלאי החלקים המקוון והקל לשימוש שלנו.
לפני שתתחיל להזמין חלקי חילוף למנועים קטנים של הונדה
עליך לחפש את דגם המנוע של הונדה ואת המספר הסידורי. חמושים במספרים הסידוריים של מנוע הבור שלך בהונדה סיוויק סוג R, קבע את הדגם, מספר הדגם, סוג המנוע וגודל המנוע והתחל לחפש מנועי וחלקי הונדה עבור המנוע המדויק והתחל בחיפוש שלך.
אתה יכול גם להשתמש ב- HondaCertified, אתר הנתמך על ידי חברת Motor Motor, היצרנית הגדולה בעולם של מנועי וחלקי הונדה. מנוע זה מיוצר על ידי חברת הונדה מוטורס מאז 1948 והוא נתמך על ידי סירות ורשתות.
מפעל המנוע של אנה גם הופך את מנוע הטורבו שמניע את הסיוויק סוג R הבנויה הבריטית, לאחד המנועים החזקים ביותר המוצעים. מנוע 400 סמ"ק משמש בסין מנוע המשובט של הונדה להונדה סיוויק והונדה CR-V, כמו גם בדגמי הונדה אחרים.
אם אתם מחפשים מידע נוסף אודות מפעל המנועים של אנה ופעילותו, תוכלו למצוא מידע נוסף באתר הרשמי של המפעל.
אם אתם מחפשים פתרון מנוע
החלפת המנוע G23 VEC היא אחת הטובות ביותר. אם לסיוויק שלך כבר יש VTEC, זה כנראה פרויקט החלפת המנוע הקל ביותר שאתה יכול לעשות. החלפת מנוע B16 לסיוויק קלה, במיוחד אם מדובר בתחליף מסדרת B שאינה vtec. אם יש לכם הונדה סיוויק, תוכלו לעשות את הצעד הבא ולבנות את מערך LS-VTEC האמין האולטימטיבי בעזרת המדריך ls – VT ECE.
למרות שהוא לא מרגיש שונה בהרבה מה- B16 ב 4000 סל"ד
זה בגלל שזה. ה- B20 אמור להיות מסוגל להחזיר עד כ -4,000 סל"ד בחלקו העליון של המנוע, אך כשהפליטה הפונה כעת לקיר המנוע, קשה להתבלות החלפת מנוע של הונדה אלא אם כן אתה במצב שדואג מזה. אם אתה מתאים את זה ל- Civic, כנראה שאין לך הרבה מקום במגף.
אם אתה רוצה מידע נוסף על מערכת ה- VTEC של הונדה או שברצונך לבדוק רכב נהדר של הונדה בטכנולוגיה זו, בדוק את ניל הופמן בהונדה. קבל את ה- CB440S בהונדה TRX האחרונה ™ מסוחר הונדה באזור המועדף עליך תמורת 1,000 דולר יותר מהדגם הנוכחי.
בממוצע
כוח סוס אחד שווה 16 סמ"ק, אך אין קשר ישיר בין כוחות סוס למנועי 250 סמ"ק. לא תקבל יחס טוב יותר מכוח הדולר לסוס ממנהיגי החלפת מנועים אחרים, ובממוצע תקבל הצעה קמעונאית – שווה. קשה למצוא מנוע עובד או מנוע הונדה משופץ עם מפרט קפדני שלא עולה כמו בית חדש, אז בחרו באופנוע הונדה כדי להשיג אותו. מחיר זה הופך את ההחלפה לאיסור על אנשים רבים, לעומת תג המחיר של 1,000-1,500 דולר של הונדה CB440S הנוכחי.
משקל הוא המשקל הנוסף של מנוע V6, ומנוע סדרת H גדול יותר ולכן יש לו משקל רב יותר ממה שדמיינתי. אני יכול להמשיך ולהמשיך בערך המנוע הטוב ביותר של הונדה שמתחלף שם, אבל מדוע "החלפת סדרת H" לא פועלת כנגד הסיוויק?
מכיוון שמנוע סדרה H מעולם לא היה מיועד למתלים סיוויק אינטגרה
לא ניתן יהיה לשלב אותו עוד מהעבודה. עליך לבצע החלפת הונדה בעצמך ולא תהיה חופשי להשתמש בשום שילוב של תושבות מנוע הונדה לביצוע החלפת J. עבור חלקם נקודה זו אינה מכריעה כמו העשירייה הראשונה, אך היא אינה מתאימה לכולם.
המנוע זמין לראשונה בארצות הברית בשנת 1991 ב- Acura NSX וה- RVC 400cc לא נמכר מאז
מערכת ה- Vtec המקורית הציגה את פירי הזיזים הכפוליים של הונדה DOHC, ה- B18C1 נמצא בהונדה סיוויק אינטגרה והונדה אקורד, כמו גם בדגמי הונדה אחרים. כפי שהייתם מצפים מהונדה, כל החלקים באיכות גבוהה מאוד ומגיעים באריזה מקורית של הונדה.
כותב על עולם הרכב ובכלל – הנושאים שאני כותב עליהם הם כלליים מאוד, לכן אין להתייחס אליהם כאל המלצה או ייעוץ ואין לנקוט בפעולה כלשהי מבלי להתייעץ בצורה פרטנית עם מומחה