מנוע היברידי

כיום יש יותר ויותר מכוניות היברידיות בשוק, הן האצ'בק והן רכב שטח. ככל שיותר ויותר קונים עוברים לרכבים היברידיים, הם לא רק משתלמים יותר, אלא גם ידידותיים יותר לסביבה.

על פני השטח נראה שכולם מונעים על ידי בנזין וחשמל שמטרתם לחסוך בדלק

אך המנוע והמנוע תמיד עובדים במקביל. ברכבים היברידיים לרוב יש גם ניהול מנוע המאפשר למנועים להפעיל את המנוע החשמלי והגנרטור במצב היברידי, שם הם יכולים לעשות זאת בו זמנית, ובכך להטעין את המצבר. היברידית מלאה (FHEV) יכולה לפעול על בנזין, הכלאה קלה על חשמל, עם טווח של עד 200 ק"מ בטעינה אחת. ברגע שהמטען נגמר, מנוע בעירה רגיל יכול לנהוג כמו הכלאה מלאה. כלאיים מתונים טוענים גם את הסוללות במקביל, מה שלא כל ההיברידיות המקובלות יכולות לעשות, מה שהופך את ההתקנה שלהם ליעילה יותר.

כאשר אתה לוחץ על דוושת הבלם ברכב היברידי או חשמלי

המנוע החשמלי מפעיל את הגנרטור והמנוע מניע את הגלגלים. מבחינה קונסטרוקטיבית, המנועים של היברידיות סדרתיות בדרך כלל מפעילים ומכבים את הגנרטורים. EMG מניע ומרכיב מנוע עם מחשב שמציע תכונות היברידיות – כמו יתרונות על ידי העברת הכוח ישירות לצירי ההולכה באמצעות מנוע חשמלי. בנהיגה, כל גלגל מעביר אנרגיה לגנרטור, ואז הגלגל מסתובב ונוסע בזמן שהסוללה מאחסנת אותו.

מנוע הבנזין הוא המקור העיקרי לביצועים הכוללים של הרכב, אך המנוע החשמלי ההיברידי הקל תומך בו כדי לשפר את צריכת הדלק ולהגדיל את הביצועים.

מנוע הבעירה הפנימית של מכונית היברידית יכול להיות קטן בהרבה מהרגיל

כדי להכיל את המנוע החשמלי. הסיבה לכך היא שמכוניות היברידיות קלות הן, ברוב המקרים, גרסאות קטנות יותר של דגמי בנזין וסולר קיימים אשר צוידו בטכנולוגיה היברידית קלה להפחתת פליטות. המנוע הפחות מסורתי גם פחות חזק ממנוע בנזין או דיזל קונבנציונאלי, מה שהופך את המכוניות ההיברידיות למתאימות יותר לנהיגה עירונית.

PHEVs צורכים פחות דלק וגם גורמים לזיהום פחות מאשר מכוניות קונבנציונליות במצב היברידי

הסיבה לכך היא שהם יכולים להשתמש במנוע קטן בהרבה, פחות כוח ופחות סולר, מה שחוסך עלויות דלק משמעותיות. PheVs לחסוך דלק, לייצר פחות פליטת CO2 ולצרוך פחות דלק.

ההבדל העיקרי בין מכונית היברידית למכונית מונעת בנזין

הוא שמכוניות היברידיות נוהגות בניקוי יותר ובעלות ביצועי דלק טובים יותר, מה שהופך אותן לידידותיות לסביבה. מכוניות היברידיות יכולות להיות מונעות על ידי מנועי בנזין נקיים או דיזל, ולכן יש להן קילומטראז 'טוב יותר ולכן הן "ידידותיות לסביבה". היתרון העיקרי של כלי רכב היברידיים על פני מכוניות מונעות בנזין הוא בכך שהם נוהגים נקיים יותר ויש להם גם קילומטראז 'טוב יותר, מה שהופך אותם לחסכוניים יותר בדלק ופחות מזהמים ממכוניות קונבנציונליות.

מנועים היברידיים עשויים להיות קשורים קשר הדוק לנהיגה יעילה

אך קל לראות כי הגדלת הביצועים של מנועים חשמליים, בשילוב עם מנוע בעירה פנימית חזק, הם בדיוק המתכון הדרוש ליצירת הכלאה שתוכל להתחרות בה. רכבים מסורתיים. בינתיים, היברידיות, המחושמלות חלקית אך עדיין משתמשות במנועי בעירה פנימית, הן כלי הרכב שמניעים את מרבית המכוניות החשמליות, כלאיים תוספים והכלאות תקע היברידיות. מנועים היברידיים וחשמליים יכולים גם להיות מהנים, שכן המנוע החשמלי מספק במהירות מומנט רב, מה שאומר תאוצה מהירה וחלקה יותר. קל יותר להעלות את הביצועים של מכונית ירוקה מאשר למנוע דלק או דיזל מסורתי, כך שמנועים היברידיים יכולים להיות קשורים קשר הדוק ליעילות.

ההבדל העיקרי להיבריד רגיל

הוא שמנוע הבנזין לא מספק לרכב חשמל, אלא איתו. ההיברידיות הקלות שהוגדרו ברשימה שלעיל, כמו ה- LaFerrari, נטענות בכל פעם שמנוע הבעירה הפנימית מייצר יותר מומנט מהנדרש (למשל, בזמן פינות), שמטעין את הסוללה בזמן הפעולה. היברידי מלא אינו מתחבר לטעינה, אך הסוללות נטענות ברגע שנגמר לו הדלק, לרוב לאחר זמן קצר.

בתצורה היברידית מקבילה, מנוע הבנזין והמנוע החשמלי מחוברים באמצעות תיבת הילוכים משותפת המשלבת את שני מקורות האנרגיה. בהיברידית מלאה, הם משולבים כמו הכלאה סטנדרטית לנהוג במכונית בו זמנית.

האקורד היברידית היא המכונית ההיברידית הפופולארית ביותר בשוק האמריקאי והמכונית השנייה הנמכרת ביותר בשוק אחרי טויוטה פריוס.

היברידית משלבת לפחות מנוע חשמלי אחד עם מנוע בנזין בכדי להזיז את המכונית

והמערכת ההיברידית מחזירה אנרגיה באמצעות בלימה מתחדשת. במכוניות היברידיות אחרות יש מנועים חשמליים הניתנים להפעלה בו זמנית, או מערכת שיכולה לעבור לסירוגין בין השניים. היברידית קלה משתמשת גם במנוע חשמלי וגם במנוע בעירה, היברידית מלאה לא, מכיוון שלא ניתן להשתמש בשני מקורות אנרגיה באופן עצמאי זה מזה. הסידור בו נעשה שימוש בהסדר בו ניתן להניע את הגלגלים הן על ידי מנועי בעירה פנימית והן על ידי מנועים חשמליים מכונה מערכות היברידיות מקבילות.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    מארזי יין

    חבית יין רגילה היא 60 ליטרים וניתן למלא אותה 300 או 750 בקבוקים. בקבוק מגנום הוא חבית של 15 ליטר המייצרת שתים עשרה וחצי מקרים

    חדשות וול סטריט

    המשקיעים ב- WallStreetBets subreddit ובפורומים מציגים את GameStop, ורבים מראים את זה כאחת מההזדמנויות הטובות ביותר להשקעה בשוק המניות כרגע. בעוד שחלק מהאנליסטים גינו את

    מיצובישי גראנדיס

    בעבר הקרוב ניתן היה לתאר את מיצובישי בקלות כאחת מיצרניות הרכב המצליחות בעולם, שרכבי השטח המחוספסים שלהם עלו לאור הזרקורים לאחר הנסיגה של דיימלר קרייזלר.

    מצבר לרכב

    אנדי מור, ביואיק GMC, ברצוני לתת לך סקירה מהירה על הסיבות לכך שהמצבר ברכב שלך עשוי להיגמר. אם אתם מגלים שבמצבר לרכב אזלה החומצה, חשוב

    דילוג לתוכן