מיצובישי גראנדיס

בעבר הקרוב ניתן היה לתאר את מיצובישי בקלות כאחת מיצרניות הרכב המצליחות בעולם, שרכבי השטח המחוספסים שלהם עלו לאור הזרקורים לאחר הנסיגה של דיימלר קרייזלר. אולם כעת עתידה נמצא בשליטת חברת האם שלה, יצרנית הרכב הגדולה ביפן המסובסדת בשיתוף פעולה.

המיניוואן השתלט על ידי מיצובישי וחברת האם שלה, יצרנית הרכב השנייה בגודלה ביפן טויוטה מוטור.

כל דגמי מיצובישי גרנדיס מגיעים כסטנדרט עם מגוון רחב של מאפיינים

כולל הנעה לכל הגלגלים, תיבת הילוכים ידנית עם ארבע הילוכים, בקרת אקלים אוטומטית ומצלמה אחורית. בדגמי 2018 ו 2019 ודגמי 2019 יש את כל הנתונים הטכניים ותכונות הבטיחות העיקריות כגון בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימת חירום אוטומטית, התרעה על סטייה מנתיב, ניטור נקודה עיוורת וקרן אור אוטומטית. אם כבר מדברים על בטיחות, מיצובישי גרנדיס 2018 או 2019 מצוידים במערכת בלימה נגד נעילה עם בולמים אדפטיביים, אזהרת תנועה צולבת אחורית, מערכת התרעה מפני התנגשות ומערכת סיוע. התוספות של הספורט כוללות ידיות דלתות פנים מצופות כרום, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מושבים קדמיים מחוממים והגה מחומם ומראות צד.

סיוע בהיגוי הוא הידראולי, לא חשמלי ובלימה ניתנת על ידי דיסקים מאווררים עם מחוגה עם ארבעה בוכנות והנעה אחורית. בלימה מתבצעת באמצעות תיבת הילוכים ידנית דו מהירית ובלמי דיסק מאווררים המגיעים למהירות מרבית של 100 קמ"ש.

הדבר תקף גם להחלפת ההילוכים ברכב

שיש בה העברת קסמות, לא משנה אם תבחר בתיבה ידנית או אוטומטית. מאחורי תיבת ההילוכים ובקונסולה המרכזית של הגרנדיס נראה הנוף הממוקם בצורה טובה יותר של הנהג. מערכת אינפוטיינמנט עם מסך מגע זמינה מאחור, המאפשרת לנוסעים במושב האחורי לעקוב אחר תצוגת הניווט ברכב ולצפות בטלוויזיה.

כולם יכולים ליהנות משפע אור, אפילו בשמש, עם נוף רחב זווית מלפנים ומאחור, ושפע מקום לנוסעים.

טעון מלא

מנוע ה -2.4 ליטר מרגיש מעט מתוח בשיפועים תלולים ונאלץ לעבוד קשה בכדי להזיז מכונית במשקל 1655 ק"ג. המנוע נהיה קשה ומחוספס בסביבות 3500 סל"ד ותיבת ההילוכים נכנסת בכדי לשמור על המנוע בבשר הנעה שלו, אך החלפות התיבה חלקות בכבוד. עם זאת, מי שזקוק רק למוביל נוסעים לתנועת רכבות נוסעים יתרשם, מכיוון שהשבעה מושבים נעימים לנהיגה ומתנהגים בנעימות במהלך הנסיעה, מה שהופך אותו למתאים היטב לנסיעה למרחקים ארוכים. אתה מקבל הרבה רעש עבור מעט כוח נוסף, אז הרחיב את המנוע והוא נהיה קצת מהמורות.

הגרנדיס יהיה ה- MPV הראשון שהלקוחות יקנו אם הם רוצים

ואם מספיק אנשים נמשכים, זו יכולה להיות מכונית שמשנה את תפיסת המותג על ידי הקונים לעבר מכונית כוללת יותר. זה מקל על הנהיגה במכונית מבלי להגיע לגבולותיה, מה שהיה גורם לרכבי MPV אחרים להרגיש מחוץ לעומקם. דבר אחד אני בטוח שאראה בשנים הקרובות הוא שניתן לראות את יכולת השבעה מושבים כמשהו שמציע יתרונות אמיתיים לבעלות.

רישום האמינות של מיצובישי צריך להיות שנסיעות לא מתוזמנות לסוחר הן נדירות

ואני מבין שהגרנדיס נמכר רק בצורה אוטומטית כאן, כך שתיבות ידניות הן מוצר בהזמנה אישית. עם זאת, לרכישה פרטית זה ערך טוב לכסף ומצויד בתיבה טובה יותר. אין אוטומט, אך התיבה הידנית היא משהו מיוחד – והיא זמינה הן במצב ידני והן במצב אוטומטי.

עם הנסיעה החלקה והמושבים התומכים שלה

הגרנדיס היא מכונית שתספק את כל מי שמחפש מכונית פרקטית ונוחה לשימוש. למכונית אין על מה להתלונן ומציעה שבעה מושבים טובים משמעותית מהאאוטלנדר, אך עבור חלק מהלקוחות דינמיקת העיצוב והנהיגה חשובים לא פחות מההתאמה היומיומית. מיצובישי גרנדיס יפנה ללקוחות שעבורם עיצוב, טיפול ודינמיקה הם כמעט כל דבר בימינו, בנוסף ליישום מעשי.

מנוע הבנזין גרנדיס משתתף ברצון

ואילו הילוך ההילוכים חלק ומדויק. למרבה הצער, חווית הנהיגה חסרה את הברק שטוענת מיצובישי מסיוע ההיגוי המתוקן – המדויק מספיק אך אינו מספק משוב. היגוי סביר למוביל אנושי זקוף, אך הוא עוקב אחר קרונות משפחתיים (ספורטווגון ופלקון, למשל) בנהיגה בכבישים ובמומנטום כללי.

הסולר זמין עם תיבת הילוכים ידנית בת חמש הילוכים

אשר עשויה להגביר את הכלכלה, אם כי אין שום אינדיקציה שהוא זמין בארה"ב. בהתחשב ברכבים המפורטים, תהינו אם נמליץ על כך למשפחה שהייתה מוכנה להפעיל את המנוע כמה קילומטרים, ואז עצרנו, המתינו כמה דקות, ניסו להפעיל מחדש, ועצרו שוב והתחילו מחדש. אנו מצפים כעת להחלפת הרכב, אך אם אינכם בטוחים אם עליכם לבחור דגם בנזין, דיזל או אפילו דגם חשמלי, אתם זקוקים למנוע הבנזין עם כל האפשרויות הקיימות.

    לקביעת תור במוסך פיאט

    ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
    03-3741146

    או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

    פוסטים נוספים

    לימוד AI בקלות

    למידע מורחב אודות לימוד AI בקלות כדאי לבדוק ב- digitalcourse.co.il בעולם זה יותר ויותר מונע נתונים, אין להכחיש את החשיבות של הבנה ויישום של בינה

    שיווק אורגני

    פוסט זה בבלוג מתעמק בעולם השיווק האורגני, גישה ממוקדת לקוח המשתמשת ביצירת תוכן ומעורבות במדיה חברתית כדי לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הקהל שלך.

    דילוג לתוכן