חשמלאות רכב

0 Comments

לטיפול במוסך פיאט ניתן להתקשר עכשיו:
03-3741146

לחילופין, ניתן ללחוץ כאן כדי לקבוע תור לטיפול במוסך

במאמר זה, אנו רוצים להדגיש מה קורה למערכת החשמל של מכוניתך על ידי תיאור פירוט של המרכיבים החשובים ביותר במערכת החשמל שלה. לפני שנדבר על איך לאבחן בעיה במערכות החשמל ברכב ומה יהיו עלויות האבחון, חשוב להבין מה עושה מערכת החשמל של המכוניות שלכם. אם יש לך בעיה ברכיב חשמלי באאודי A4 שלך, יציאת השיחה הראשונה היא תיבת הנתיכים. זה בדרך כלל ממוקם בתא המנוע ובדרך כלל שומר על אספקת החשמל עבור המנוע שלך וכל שאר הרכיבים החשמליים ברכב.

אם אתה צריך להחליף כל הזמן נתיך מפוצץ, זה מראה שמשהו במערכת החשמל שולח יותר מדי זרם לנתיך. אם נתיך התפוצץ, זהו סימן לכך שהקווים נמשכים או נושאים יותר מדי זרם.

אם אתה יושב במכונית שהוסבה עם מגוון אביזרים מודרניים, רוב הסיכויים שהגנרטור או האלטרנטור פשוט לא יכולים לייצר מספיק חשמל להפעלת הכל בו זמנית. הבעיה יכולה להיות גם שלא כל הרכיבים יכולים לסבול את אותה כמות זרם, חוזק או זרם.

אם לא מסומנת, מצבר חלש או מת יכול להמיט הרס, ואם הוא לא מסומן, הוא יכול לנקז את המצבר עד שהוא נכשל ומספק חשמל לכל רכיבי החשמל של המכונית. מסיבה זו, יש מכוניות שדורשות אלטרנטור להמיר חשמל לזרם ישר כדי שהסוללות יוכלו להחזיק אותו. הרבה יותר קל לייצר AC ולאחסן מ- DC, כך שמערכות חשמל מסוימות במכונית יכולות להיות עד 15.2 וולט ולפעול בהספק מלא בזמן שהמנוע פועל כדי לפצות על ירידת מתח – תקלות ואיבודים.

זו סיבה חשובה מאוד לבדוק מערכת חשמל מלאה כולה, ולא רק את הסוללה.

האלטרנטור, הסוללה ומערכות חשמליות אחרות שולטות בחלק ניכר מהפונקציונליות של המכונית שלך, וכאשר הן מתחילות להיכשל, תתגלה במגוון בעיות ברכב. כאשר האלטרנטורים מפסיקים לעבוד, גם מערכת החשמל הדרושה להחזקת המכוניות תפסיק לפעול. תיקונים חשמליים ברכב הם חיוניים, שכן אלטרנטור רע מונע את טעינת המצבר. וודא שהסוללה, הכבלים והאלקטרוניקה הרגישה פועלים כראוי לפני שאתה שוכר טכנאי לתחזוקה.

למרות שרשימה זו אינה שלמה בשום פנים ואופן, חלקי המערכת החשמליים האוטומטיים הבאים הם לעתים קרובות הבעיות הנפוצות ביותר ממנה עלולה לסבול מכוניתך. אלה רק חלק מבעיות החשמל העיקריות שיש לנהגים וסוגי התיקונים למערכת החשמל של המכונית הנחוצים לך.

אם אינך יכול להפעיל את המנוע החשמלי כאשר המנוע פועל, המשמעות היא שהסוללה ריקה. מערכות החשמל בתעשיית הרכב עובדות עם 12 וולט בלבד, וזה המקרה רק עם 12 וולט, כך שלא תקבל זעזוע.

ידיעת מצב המצבר היא הדרך הטובה ביותר לדעת אם רכיבי מערכת חשמל אחרים ברכב שלך הם האשמה. לאחר בדיקת מערכות החשמל ברכב, הטכנאי יכבה תחילה את מצבר הרכב ויסיר את כל חוטי החשמל הנסתרים שהסתיר בעבר. הבדיקה הבסיסית ביותר שתוכל לעשות היא בדיקת מתח חזותית של הסוללה שלך כאשר מערכת החשמל של מכוניתך מראה סימני טעינה או כשל במנגנון ההתנעה.

אם אתה חושד שישנה בעיה בחשמל ברכב שלך, מומלץ לטכנאי לבחון מקרוב. כלי זה יוכל לזהות באופן מדויק למדי האם בעיה חשמלית ברכב נגרמה למעשה על ידי אלטרנטור או שמא מדובר בתקלת מכנית. זה גם אומר שלא תצטרך לשלם עבור האבחון החשמלי של המכונית כדי לאתר בעיות במערכות החשמל במידת הצורך. אם אתה יודע מה לא בסדר, אתה יכול להימנע מלשלם הרבה כסף כדי לתקן את המערכת, ולעזור להימנע מעלות האבחון החשמלי ברכב.

זה אומר שיש ברשותך מצבר טרי, הימנע מהיגוי, השתמש במערכת החשמלית יותר מהנדרש והימנע מלהדליק את האורות כשאתה לא ברכב. יש מכוניות שמתחילות עם מצבר שיכול לקפוץ מסוללה לסוללה מבלי להשתמש במה שהן פועלות, בגלל האופי השונה של מערכות החשמל שלהן.

זה יכול לעזור להפחית את עומס העבודה של המתנע ולהגדיל את חיי השירות שלו פשוט על ידי הפעלת המכונית עם כל הרכיבים החשמליים. החשמל של מכונית הוא נרחב למדי והרבה יותר מורכב מאשר רק להעלות ולרדת את החלונות.

תפקידה העיקרי של מערכת החשמל הוא לייצר, לאחסן ולספק חשמל למערכות השונות ברכב. כבלי הסוללה של הרכב חשובים למערכות חשמל מכיוון שהם מחוברים ישירות למערכות חשמל. חשמלאים מתקינים את החיווט של כל רכיבי החשמל, מתקנים את החיווט והאלקטרוניקה ברכב, מזהים מה גורם לבעיות, מתקינים ומתחזקים את מערכת החשמל ברכב ומתקנים ותיקונים לחלקים. מערכות חשמל מערבבות חלקים המתקשרים באמצעות מחשב מרכזי המניע את המנוע והמנוע הראשי.