ה- Kona Electric הוא רכב שטח קומפקטי למראה וספורטיבי ובעל כמה פרטים נחמדים שיזיזו כמה ראשים. החלק האחורי של ה- Kona EV נראה דומה מאוד ל- ICE Konna, למעט צינורות הזנב, שאינם בגודל של הפגוש האחורי אך מעט גדולים יותר.
חזית הקצה נראית עתידנית ולוקחת אלמנטים מה- ICE Kona
כמו פנסים ונוריות, אבל זה נראה עתידני. יש דפוס בחזית שבו הגריל יהיה מסולסל, הוא קשה לניקוי וגורם למכונית להיראות אחרת, אבל בסופו של דבר זה כשאנשים אומרים שזו בהחלט מכונית חשמלית. כיף לעשות שחיקה קלה, אבל זה לא רע לנהיגה ואין הרבה סיבוב בגלל מרכז הכובד הנמוך והמהירות הגבוהה של הרכב.
בקצב של 280 מייל המהירות מעט נמוכה אבל קניתי אותה בכל מקרה ואחרי סיור ברכב במהלך נסיעת המבחן ידעתי שפספסתי את זה. Kona EV הוא ללא ספק רכב טוב יותר מהבולט עם הטווח המפורסם של 258 מיילים ומהירות גבוהה יותר של 180 קמ"ש.
כותב על עולם הרכב ובכלל – הנושאים שאני כותב עליהם הם כלליים מאוד, לכן אין להתייחס אליהם כאל המלצה או ייעוץ ואין לנקוט בפעולה כלשהי מבלי להתייעץ בצורה פרטנית עם מומחה